Hayalkirikliklari..

522 16 5
                                    

    Hayat bizi sasirtir.En olmadik yerde en olmadik surprizler cikartir karsimiza.Kucuk anlamsiz bir kelimeyle ciktigim yolda yerle bir olmustu gecmisim. Ailem sandigim insanlarla hicbir baglantim yoktu.Aslinda yasadigim yetimhane oncedende evimmis bu yuzden yabanci degilmisim.Ruyalarima giren annem dedigim kadin hic yokmus.Babam diye sarildigim annemi kizdirdigimiz adam babam degil? Dusundukce isin icinden cikamiyordum.Neden ailenin beni kabullenmedigini cok daha iyi anliyordum.Beni hic sevmemisler hic istememisler.. Sabahin ilk isiklari Alple yuzumuze vururken ben dosyayi tekrar tekrar ve tekrar okuyordum.Gozden kacirdigim bir detay ariyordum.Peki ya yillardir boynumda tasidigim kolyem,ya babamin kolundaki dogum lekesine benzeyen dogum lekem ne olacakti.Ben onlardan bir parca tasidigimi dusunup karanlikta korkmadan yuruyordum.Neden kandirmislardi beni.Peki digerleri neden yillarca beklemislerdi bu gercegi yuzume vurmak icin. Sahipsiz kalmam yetimhanede buyumem bu yuzdendi.Annem ve babam denizde kaybolduktan sonra evim olan bu yer gercekten evimmis..
- Peki ben kimdim ?? Nereden gelmistim? Gercek anne babam kimdi?
    Aklimda onlarca soruyla ayagi kalktim.Alpin elini biraktim.Dondum ve sence neden istemedilerki bizi dedim.Hep terkedilmisiz demekki bir tek Alp ve ben kalmistik herkes gitmisti.
     Alp'in hikayeside vardi diger hikayeler gibi tipki digerleri gibi.. Alp evde oyun oynarken eve giren birkac kisinin ailesini oldurup evi atese verdiklerine sahit olmustu.Hic akrabasi olmadigi icin yetimhaneye vermislerdi onu.Cunku baska bir ulkeden yerlesmisti ailesi buraya.. Biz zaten en bastan kaybedenlerdik sanirim.Aslinda kaybedip gibi gorunup birbirimizimi kazanmistik.. Herseye ragmen bizimi kazanmistik..Yetimhanede herseye bas kaldirislarimiz ve savasimiz geldi aklima .Kalk hadi dedim kendimize aciycakmiyiz daha biz hic bunu yapmadik dedim. Simdide yapmiycaz onlari bulucam ve neden istemediklerinin sebebini ogrenicez dedim. Alp beni onaylarcasina basini salladi yerinden kalkti yanima geldi.Biliyorum bunuda yapicaz dedi biz hic vazgecmedik vazgecmiycez dedi. Hakliyci hic vazgecmemistik bu buze yakismazdi.Biz oldukca herseye karsi duracaktik.Asagiya dogru merdivenlerden inmeye basladik girdigim o buyuk kapidan ciktik gece karanliginda geldigim o karanliktan aydinlik icinde ciktik.İcimde bir umut vardi minikte olsa bir umut .. İyiki dedim iyiki sen Alp..Alp kafasini cevirdi yuzume bakti.. Hadi canim dedi.. Guldum aslnda sevmiyorum seni horluyorsun dedim .Hadi ordan mizmiz seni dedi Alp.. Sokgin basina gelince takip et beni dedim.. Alp motora binmeyi cok severdi. İse basladiktan sonra cok ugrasti calisti ve bir motor aldi kendine.. Alp sen beni takip et dedi motoru ben kullancam dedi.. Motoruna bindi kaskini takti diger kaski bana uzatti.. Elini tutup motora bindim ve hareket ettik.. Nereye dedi Alp. Tabiki inimize dedim.. Bir kahkaha atti ve in deme suraya dedi.. İyi bir plan yapmaliyiz dedim.. Ne dedi.. Devam et dedim.. Konusmaya halim yoktu aslinda dusunuyordum.. Kirginligimi,kizginligimi susturamiyordum.. İcim bagiriyordu.. Her yerim kiriklarla dolmustu.. Can kiriklarimla... Daha sıkı sarildim Alpe.. Kafami omuzuna dayadim ve iyiki dedim iyiki.. Herkes bunun hesabini vermeliydi. Yillarca yasadigimiz herseyin acisini cikaracaktim sebep olanlardan.. İlk is gwrcek ailemden basliycaktim once onlari bulacaktim.. Soneami sonrasi bir intikam hikayesi olacakti sanirim.. Alp evet Alp onun hayati daha kotu olmustu.. İleride bunlari ogrendikce birbirimizi bulmaktaki sansimizi daha iyi anliycaktik.. Bazen elimizi uzattigimiz korkmadigimiz bir hareketin hayatimizi nasil etkileyecegini gorecektik...

AlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin