Arabada evime dogru yol alirken Ala halen daha kollarimda gibiydi.. Kokusu kokuma karişmisti.Kendi parfumumden çok onun parfümünü icime çekiyordum..
Restoranda karşidan ilk gordugumde aklim başimdan gitmişti bile..Siyah ,bir kadina bu kadar güzel olabilirdi. İnce askilari ,cezbedici gögüs dekoltesi her erkeği baştan çikarabilirdi.. Onda ki mesafeyi çok iyi anliyordum.. Ona dogru ilk andaki çekimimden nasil bahsedebilirdim. Ben "Yiğit Hanoğlu'ydum". Çevremdeki bir çok kadinin sadece bir gece bile olsa yanimda kalmak istedigi bir erkek.. Hepsi benim icin siradandi.Tensel birlesimler ihtiyacti . Bana göre ticaretti. Alan memnun satan memnun modundaydik. Hiç bir kadin sabah benden birsey talep edemeyeceklerini biliyordu. Bazilari ise sabah yaptiklarinin karsiligini fazlasiyla aliyordu.
Onu farkli kilan neydi? İlk gordugumde ki masum ,bir o kadarda başina buyruk hallerimi.. Siyah gozlerimi.. Gözlerine her baktigimda beni hapseden icime ılık ılık akan masumiyetimi.. O kadar sahipsiz ,o kadar güzeldi ki.. Bir papatya gibi dogal ,beyaz,saf...Simit yiyip ,çay içecek kadarda kendiydi..
Evime ne ara geldigimi hatirlamiyorum bile. Bahcede ki kamelyaya oturdum. Dönüp odama baktim. Artik cazip gelmiyordu.Yanlizdim... Kalabalikta yanlizlik çok zormuş. Trafik kazasinda ölen bir baba ve buna dayanamayip beni umursamadan aşki icin kendi hayatina elleriyle son veren bir anne.. Büyükbabamda gittikten sonra etrafim derin yanlizlik..
Şimdi Ala nin siyahi vardi.. Alacakaranlikta ki siyah.. Artik karanligim yoktu. Sadece Ala vardi.. Nasil bu kadar içime işlemişti ne ara sizmisti iliklerime kadar.Nasil diyebilirdim onca yaptigimdan sonra "Ömrüm olsana .." Hep onu bekledigimi ..
Bir sigara yaktim.. Karsidan gelişini hayal ettim.. Gözlerimi ondan ayiramadigimi ,dudaklarinin bir kez daha tadina bakmak istedigimi nasil diyebilirdim ki.. Onu öpünce dudaklarini silmişti.. Delirtmişti beni.. Neden silmişti? İçimdeki ona sarilma arzusuna nasil yenildigimi ,apar topar dansa kaldirdigimi sirf tenine bir kez daha dokunmak icin yaptigim telaşi nasil anlatabilirdim.. Birçok çiplak kadin gördüm. Ama hic biri Ala nin elbiseli hali kadar baştan çikarmiyordu beni.. Omuzlari ,o bembeyaz ,narin omuzlari,günlerce omuzunda sabahlasam yetermiydi bana.. Elimi beline doladigimda tenine degen parmagim nasilda yaramazlik yapmak isteyen çocuklar gibiydi.Kalbimin üzerine koydugum elinin kalp atişimi duymasini istiyordum. Hani güzel birsey yapan çocuklar ödül bekler ya kalbimin Alaa Alaaaa diye atisini duysun istedim.Onun o çekingen ,birazda korkan ,bir o kadarda saf halleri .. Masumiyet buydu.. Ve kimsenin o masumiyeti bozmasina izin vermiyecektim... İlk kez bir masumiyet benim olacakti.. Benim olmazsa kimseninde o masumiyeti çalmasina izin vermeyecektim.. O benim masum papatyamdi..Kalbimin ritmini duymadi . Nasil anlatacaktim. Belki iki elimle sıkıca sarilirsam duyarmiydi.. Onu içime taaa kalbimin yanina koysam yinemi duymaxdi.. Dudaklari o davetkar dudaklari.. Beni her defasinda kendine çeken.. Benimde karşi koyamadigim .. Zaafimmiydi benim..Kendimi durduramiyordum.. Kokusu beni boynuna çekiyordu.. Dudaklarim boynuna bir buse kondurmak için can çekişiyordu.. Etrafimda kimseyi görmek istemiyordum. Olsada fark etmezdi.Sadece ikimiz .. Masum papatyam..
Gözlerime bakmiyordu. Bu kadar nefret mi ediyordu.
Onu nasil sevdigimi ,nasil bir atese can verdigini bilse korkardi..
Aşktan korkarmi insan? İlk kez bende korkuyordum. Tarifsiz duygular yaşiyordum. Gözlerimizle konuşuyorduk.Sanki dans eden bedenlerimiz degil ruhlarimizdi.Zaman ,mekan kavrami yoktu..Ve biz boşluktaydik..Kaç sigara içtim onu bile bilmiyorum.Saat kaç? Ne önemi vardi ki.. Napiyordu acaba.. Üzerime sinmiş kokusunu bir daha içime çektim.. Nasilda özlemişim.. Bir kadina topuz bu kadar güzelmi olurdu.. Bunu niye yapiyordu bana.. Ellerini göğsume koyup gitmekle gitmemek arasinda kalişlari .. Ne hissediyordu.. Karsiliksizmi yasiyordum ben aşkimi? Olsun ne fark ederdi .Onunla nefes almak yeterdi.
Ara sokakta adamin ona vurdugunu gordugumdeki hali geldi aklima. Nasil savunmasizdi. Ona kimse dokunamazdi. Ya sirf Alp ile sevgili zannettigim gün.. Bir kahkaha attim.. Sirf ona Alp bakmasin diye eve getirme bahanelerim.. Ona birsey olacak diye korkup sabaha kadar hastane önünde bekleyişim.. Uzaktan izleyişlerim..
"Uzak dur" dedi diye hergun sabahin köründe evinin yan sokagina gidip birkaç dakika uzaktan görürmüyüm diye bakislarim.. Bunlari bilmiyordu. Sirf beraber olalim yanyana hergün bir bahane bulup odasina gideyim diye yaptigim iş teklifi.. Bunlar kötülükse sanirim ben kötüydüm.. Bencildim evet bencil.. Benden başkasi ona bakmamali,dokunmamali..
İkinci baharim.. Kış olan hayatima bahari getiren kadin.. Bahar müjdesi papatyalarla gelen kadin.. Papatya kadin...
Bir saat olmamisti bile ayrilali özlemiştim. Nasil başa çikacaktim özlemimle.. Benimle uyumali ,her sabah onun yüzünü görerek uyanmaliydim.. İlk ben bakmaliydim gözlerinin karasina.. Ya o papatya teni.. Başka birinin dokunma düşüncesi bile delirtiyordu beni.. Müzigin bitmeden önceki son halimiz.. Dudaklarini dudaklarima mühürllemek istercesine beni çekişi.. Yerimden firladim...Kalbim hizla çarmaya başladi.. Alacakaranliktan gelen Ala'm benim.. Ruhumu tamamlayan kadin.. Nasil sevdim seni hemde nasil... Görsen koşarak gelirdin bana..
Birden kendimi arabada giderken buldum. Rotam belliydi sanki.. Bütün yollar ona çikiyordu.. Güneş gibi.. Yakiyor ,aydinlatiyor,çekiyor ,yörüngesinden çikamiyordum..Ruhumu ele gecirmesi yetmiyordu. Bedenimide çekiyordu.. Kendimi Ala nin evinde buldum.. Işıği yaniyordu. Napiyordu ki.. Bi kere çiksa balkona ,bir kere görsem uzaktan..
Kafam yan koltuga takildi.. Bir küpe duruyordu.. Ahhh Elaaa!! Birden irkildim.. Ya Ala yanlis anladiysa. Ya onunla gittigimi düşündüyse.. Bir bahane bulmali onunla konuşup gece yanliz oldugumu anlatmaliydim.. Elanin arada birkac kaçamaktan ibaret oldugunu bilmeliydi. Hepsi ondan önceydi. Ondan sonrasi sadece o olmaliydi.. Sadece Papatya kadin...