Yigit koluma uzanmiş beni tutmuştu. Yavaşça dönerek ona baktim.Ne ara bu seviyeye çikmistik. Ama iyi ki çikmıştik. O ana kadar isiklarin kapali oldugunu fark etmemistim bile. Şöminedeki ateśin aydinliği yetiyordu. Ben odadan çıktığımda miknatis gibi çeken Yigitin yanina gittigim için hiçbir şeyin farkinda degildim. Odayi saran loş ışık beni dahada baştan çıkartiyordu. Yigitin uyudugunu düşündüğüm anda ne hissettigimi bilmiyordum. Odama gidip pijamalarimi giymek mi? Dakikalarca kararsiz kalip ne giymem gerekiyor kararsizliginin savasini vermiştim. Sonra parmagimdaki yüzüge bakip " Bana ömrüm " dedi artik ne engel varki diye düşüüştüm... Ah aşk nelere degerdi. Ne grur nede engel tanirdi. Onun için ölüp,öldürmeyi göze alirdin..
Yigit ayagi kalkti. Kolumu birakmadan elleri ellerime kaydi.
- Geliceksin demiştim..
- Odana gelmedim ama.. Salona geldim..
Bu sacma sohbet nereye gidiyordu.Hicte romantik degildim. Eliyle ,elimin bileginden başlayarak omuzuma dogru düz bir çizgi çiziyordu. Bir nefes kadar olan yakinligimiz ikimizide baştan çikariyordu.Nefeslerimiz karisiyor adeta başka bir boyuta gecmenin özlemiyle kavruluyorduk. Yigit diger eliyle belime dogru bir hareket yaptiginda artik sonun başlangicini yasamaya başlamistik. Beni incitmekten korkar gibi yumuşak hareketleri adeta sarhoş ediyordu. İçtigim şaraptanmidir bilinmez başim dönüyordu. Nefeslerimiz birlestiginde şöminedeki ateşten dahada korduk belki. Belimde dolanan eli yavaşça asagiya inmeye basladiginda ellerimi boynuna dolamiş adeta saçlarinin icinde kaybolmuştu. Dakikalarca karisan nefeslerimiz bir butun olmaya başlamisti bile. Yigit başini benden geri çekerken gözlerime bakmak istiyor gibiydi. Bunun şarabin etkisimi yoksa kendi istegimlemi anlamaya çalisiyordu. Gözlerinin icine baktim.
- Sarhoş degilim..
Üzerimde ince askili sirti acikta birakan ,gögsü dantelli olan geceligime kaydi gözleri.. Beyax tenimde siyahin dansi yaşaniyordu. Omuzumdaki askinin birini indirmeye basladiginda diger eliylede öteki askiyi indirmeye başladi. Bir anda geceligim yere inmisti.. Yigitin in yutkunma seslerini duyabiliyordum. Göguslerim onun tişörtuyle kapaniyordu. Aramizda engel olusturuyordu. Üzerindeki tisortunu bir hamleyle çikartip attiginda vucutlarimizin isisi birbirine karismisti. Beni cekerek yerdeki minderlerin üzerine yatirdiginda soluk alisverislerim hizlanmisti. Korkuyla karisik hazzin verdigi cesaretle ona karsilik veriyordum.
Elleri vücudumda fütursuzca dolaşiyor herbir dokundugu noktadaki engelleri yıkıyordu. Her dokunustaki ürperti yerini teslimiyete birakiyordu. Yillarca hic kimseye guvenip teslim etmedigim bedenim artik teslim olmak icin butun sınırlarini yikiyordu. Yigitinde üzerindekilerden kurtulmasi saniyeler almışti. Dudaklarini hissettikçe önce nefesim daraliyor sonra nefesine karişiyordu. Her bir hücrem Yigit oluyordu. Onun oluyordu ,ait oluyordu. Yigiti ellerimle yavaşça çevirdim. Ellerini başinin üzerinde birlestirdim.. Bacaklarim acik uzerine oturmus bir halde artik hazirdim.. Ellerimden ellerini kurtarip beni yavasca ters çevirdiginde artik sona varmak üzereydik..
Her bir zerremizi exberlemiş, dudaklarimizla kendimize mühürlemiştik.. Bir daha açilmamak üzere.. Gözlerimi kapattim ,ellerimi başimin yanina biraktigimda hazirdim. Onun beni incitmeyeceginden emindim...
Elini elimde,dudaklarini dudaklarimda hissettigimde bir anda duydugum aciyla kaskati kesilmiştim.. Dudaklarimizi ayiran bu ciglik geri donulmez bir baslangicti. Kulagima yaklasip " kendini bana birak,güven bana " fisiltisi beni cezbediyordu. İlk kez teslimiyeti yaşiyordum. Kosulsuz şartsiz bir teslimiyet..
İki kayip ruh gibiydik .. Ta ki birbirimizi bulup once ellerimizi ,sonra kalbimizi ,en sonda bedenlerimizi birleştirene kadar.. Çiktigimiz doruktan her basamagi tamamlayarak iniyorduk.. Artik bitmisti. Her bitiş yeni başlangıçlari başlatmıştı. Nefeslerimiz ayrilmak istemezcesine yakarken içimizi ilk gecemizde şöminenin atesi biz olmuştuk..Śöminedeki ateş sönmeye başlamışti ama bizim yanan hücrelerimiz sönmemişti.. Yigit alnima bir öpücük kondurdugunda " aç gözlerini" ....
Gözlerimi açtigimda bana bakan gözler yoktu. Kalbini ellerime birakmis bir adam vardi. Benmi ona teslim etmistim kalbimi ,o mu bana belli degildi.. Gozlerindeki ateśi daha çok görüyordum. Fisiltiyla
- Hemen evlenmeliyiz..
- Neden?
- Senin masumiyetin... Senin..
- Seni seviyorum Yigit.. Pisman degilim..
Yigiti anlamamistim neden boyle birsey söylemisti. En bastan beri bunu istiyordu aslinda. Sorun neydi peki.. Kendini neden suçlu hissediyordu.? Eger bir suç varsa ikimizindi. Bu suç degildi kavuşmakti.
Hicbirsey umurumda degildi. Yigitin gögsune basimi koydum. Kalp atislarini duyarak uyumak istiyordum. Şömineye yeniden odun atmak icin kalkti. Tekrar yanima uzandiginda iyice sarildim.
- Ne oldu?
- Üşüyorum. Çok üşüyorum.
- Gel buraya.
Kucagina bir bebek gibi sokulmuştum.. Elimle gögsünde daireler çiziyordum. Yigit
- Yapma şunu??
- Neden??
- Yapmaaa..
Gulmeye baslamistim. Onun yaptiklarini ona yapmak eglendiriyordu beni.. İkimizde gulen yuzlerle uyuya kalmistik..