8. Bölüm

67 7 9
                                    

Bu artik basit bir dava olmaktan çıkmisti benim için.Ama şuda bir gerçektiki fazla hafife almışlardi bizi.Oraya gidiş amacım her ne kadar köklerimden bir iz bulurmuyum umudu ise de şimdi görünmez bir ispat çabasına dönüşecekti belkide dönüşmüştü bile. Büroya doğru arabalarından arasindan hızlıca gidiyorduk.Kafamda bir plan oluşmaya baslamiştı bile.Bu kadar hızlı düşünmeme ben bile hayret ediyordum. Alp motoru durdurup başıyla
_Hadi diye işaret ettiginde geldigimizi fark ettim ancak.Yukari çıktık. İçeride bizi bekleyen bir kadin vardi.
_Hoşgeldiniz dedikten sonra odama geçtik. Alpe eğilip _Ne kadarda sen bir kadin ne kadar benziyorsunuz fark ettin mi ?
Alp geriye dönüp sırıttıktan sonra
_Benim için fazla yaşlı dedikten sonra hınzır bir gülümseme oluştu yüzünde..Arkamizdan hemen sonra odama giren Gülay -Sizinle konuşmak istiyorum ama nasil söyleyeceğimi bilmiyorum diyerek bizden onay beklercesine sözlerine ara verdi.
-Tabi ki onayini aldiktan sonra
-Ben işten ayrılıyorum bunu hiç istemezdim ama bir nevi mecburum ama magdur olmamaniz için bir tanıdığımı şimdilik size yardımcı olsun diye getirdim. Onunda işe ihtiyacı var.Memnun kalirsaniz devam edersiniz .
Bunu hiç beklemiyorduk birkaç saniye donakaldik ve hemen toparlanarak
-Bizumle ilgili bir sorun yoksa ve mecburum dediğine gore sanirim bize kabul etmek düşüyor.Ne zaman hiç ksin.?
-Hemen gitmem gerekiyor ama bugün kalip işleri anlatacagim sabahtan itibaren yokum diye devam etti.
- Tamam .Ama her zaman bizim burada olduğumuzu ve yardimci olacağımızı unutma diyerek onayladik.Herkes birgun giderdi en sevdiklerimiz ve hatta hiç sevmediklerimiz bile. Ama bize dokunan sevdiklerimizdi. Gülay nüroyu ilk açtığımızda bizimle başlamıştı ve artık gidiyordu.Gitmelere alışmıştık.
     -Evettt diyerek alayli bir biçimde Alp e baktim.. Oda
-Eeee evettt diyerek yanit verdi kısa bir gülüşmenin ardindan ciddileştik .O arada tlf çaldı dosyayi atmışlardı e_mail adresime haber veren Ayla ydi.
-Mükemmel hadi başlıyoruz o zaman. Araştırma kismi senin dosya benim. Sen olay yerine bende dosyayla ilgili detaylari toparlayip sonra konusalim okey mi ?
-Okey tabiki her zaman okey diyerek sinsi bir gülümseme daha atti Alp.
Adresleri aldi ve gitti. Bense dosyayi incelemeye başladım
.Kaç saat geçti hatırlamıyorum bile.Dosyaya gömüldükçe davanin iki kere açılıp vazgeçildiği detayina takildim. Bir gariplik vardi.Hemde çok garipti fazlasiyla.O sırada Alp in geldiğini fark ettim. Kapıyı açıp içeri girdi.
-Olay Hanoğlu na bağli bir şantiyede olmuş.Olay yerini görmek istedim izin alamadım. Sanırım özel bir ziyaret yapmamız gerekecek. Birkaç kişiyle konuşmak istedim haliyle nasil korkmuşsalar hiçbiri birşey görmedik diyor.Ama ilk gün ifadesinde bir çoğunun adı var.Zor bir dava ama sonuçlandiramayacagimiz bir iş degil. Sadece usta manevralar lazim.İfade verenlerin büyük kısmı nedense güzel maddi olanaklara kavuşmuş. iki kişi var sanirim onlar kilit isimler şantiyeyi bırak şirketten bile ayrilmişlar. Yani sağlam kurgu var.
-Bizde bu kurguyu bozmak için varız diye ekledim cümlenin sonuna.Dava iki kez açılmış ve geri çekilmiş sıkı tehdit var.Bize bu işi boşa vermediler.Birşey yapamayacagimizi düşündüler.İlk donelerimiz tamam o zaman.Bir gariplik olduğunda hemfikiriz. Yarın ailenin yanına gidip konuşalim.Sonrasindada bi toparlayalım .Tanık lazim bize. Bu davayi mutlaka almalıyız.
    Gülay in odaya gelişiyle toparlandik.
- Ben gidiyorum hoşçakalin. Sizlerle tanişmak çok güzeldi.Başarılarınızı duyacağimdan eminim.Nadia Hanıma herşeyi anlattim düzeni zaten deneyimde varmış.
   Gülümseyerek odadan çıktı.Neden bilmiyorum Nadia ya kanım çok ısınmıştı.Artik bizde çıkalım. Toparlanıp odadan çıktık. Dosyayida elime almıştım.Evde bir daha inceliycektim. Nadia bizi bekliyordu. Anahtarlari vermişti Gülay. Bakışlari çok sıcak ve güzeldi. Bir kez daha Alp in kulağina eğilip
-Sana benziyor iste bana ne? dedikten sonra bir kahkaha patlattim.
    Eve geleli kaç saat olmuştu Alp bir koltukta ayaklarini sehpaya uzatmış , ben bir koltukta ayaklarim koltugun tepesinde öylece dosyaya gömülüp kalmıştık.Çalan telefon alarmiyla firladim yerimden ve uzunnn birgün bizi bekliyordu.....

AlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin