4. Bölüm

86 9 2
                                    

  Holdingin kapisindan girdikten sonra danismaya dogru ilerlefim. Yigit Hanoğlu ile randevum oldugunu soyledim sirin gorunmeye calisarak.Danismadaki kisi "Ayla Hanim Ala Hanim geldi dedikten sonra aldigi cevap uzerine teras kata cikacaksiniz "dedi.Basimi sallayip tesekkur ettikten sonra asansore yoneldim.Dugmeye bastiktan sonra atese giden pervaneler gibi atese yaklastigimi bilmiyordum.Asansorden ciktim girdigim salon muhtesemdi.Manzarasi harikaydi bunu ilerledikce daha cok gordum.Adinin Ayla oldugunu ogrendigim kadina dogru yaklastim. Ayla Hanim sanirim dedim."Evet"dedi. Yigit Beyle randevum vardi dedim.Ben Ala Demir dedim.Basini tamam anlaminda salladiktan sonra tlf kaldirdi ve Ala Hanim geldiler efendim dedi. Eliyle kapiyi isaret ettikten sonra dosyalarin arasina gomuldu. Buyuk kapiya dogru ilerleyip caldim.. İceri ilk adimimi attim masaya ilisti gozlerim ama kimse yoktu. Yan taraftaki koltuklara gozum takildi. İlk once goremeyisimin sebebi koltuklarin iceri girdikten sonra goruluyor olmasiydi. Bir taraftan heyecanla carpan kalbim bir tarafta ben.. İcimden ohaaa dedsem cokmu ayip etmis olurdum. Uzaktan gormustum mezuniyette ama yakindan bu kadar muhtesem oldugunu beklemiyordum. Ala kendine gel kizim soyadinin hakkini ver defim. Yerinden kalkti elini uzatti ve "hosgeldiniz"dedi.
    1.80 boyunda ,atletik bir vucut,benim gozlerime benzeyen kapkara gozleri komur gibi,modern ama bir o kadarda uyumlu takim elbisesi ile dilimi baglayacak kadar muhtesemdi. İcimden bu erkekse digerleri ne diye gecirdim. Kim bilir kac kadin onu gorunce boyle dusunmustu. Biran kendime acimadim desem yalan olur dogrusu. Dusuncelerimde kendime kahkaha atarken gorunuste gulumsedim ve "merhaba"dedim. "Hosgeldiniz "dedi.Eli nasil gucluydu bilmiyorum. Parmagimda elini hissedince icimde olusan urpertiyi tarif edemezdim. Noluyor Ala kendine gel dedim. Yok artik diye kendimi telkin ederken hadi canim diyerek kendimi ucimde baslayan dalgalari dizginlemeye calisiyordum. Birden amacim geldi aklima cidfilestim ve konuya girmeye hazirlandim.
    ****
   Onumuze gelen kahvelerden sonra dinliyorum defi. Konuya girdim.Buyukbabaniz dedim. Ben ve arkadasimi destekledigi icin tesekkur etmek istedim.Ama onu kaybetmisdiniz giyabinda size tesekkur etmek istedim dedim. Tamamen zirvaladin Ala konuya daha sacma giremezdin dogrusu.Daha dogrusu dedim ve devam ettim."Ben yetimhanede bir arkadasimla beraber buyudum. Buyukbabaniz Yiğit Hanoğlu bizim icin cok destek vermis. Baslarda kim oldugunu bilmedigimiz icin tesekkur edemedik. Bizim icin cok onemliydi bir tesaduf sonucu ogrendik adini ve gecen yil kaybettiginizi.Sonucta bu sizide ilgilendirir dedikten sonra tam agzini acmistiki bir kelime edemeden iceriye dalan adinin Sinan oldugunu ogrenecegim kisi gitmemiz lazim diye bagirdi. Bense donup kalmistim. Tamam dedi Yigit Hanoglu.Sasirmistim. "Kusura bakmayin Ala Hanim cikmam lazim sizin gibi basarili kisilere yardim etmek bizim ve holdingimiz icin grurdur."dedi.Ayagi kalkti bende kalktim ve aceleyle yurumeye basladi aniden arkasini dondu ve bastan asagi beni suzdu uygun bir zamanda tekrar goruselim dedi ve cikti. Bir anlam veremedim aslinda ilk kez utanmistim neden beni suzmustu. Sonucta istedigimi almistim ikinci kez gorusmek icin soz ama yinede garip olmustum anlamsiz bir huzursuzlukla.. Az sonra Ayla Hanim geldi ve gitmem gerektigini anladim. Masanin onunden gecerken "telefon ve adresinizi alabilir miyim"dediginde dahada bir garip oldum.Neden kotu hissettimki bende anlamadim.O kadar hazirlanmistim ve üc dakika surmemisti. Ben holdingin kapisindan cikarken az ileride arabasina binen Yigit vardi. Gormezden gelerek yurumeye basladim. Karsiya gecmem gerekiyordu o sirada kulaklarimi sagir eden bir korna sesi ve kolumdan geriye dogru hizla ceken kuvvetli bir el ve basimi hissettigim bir omuz vardi.. İyimisin diye soran bir ses calindi kulagima. Sanirim korkmustum. Basimi evet anlaminda sallarken yuzumu geri cektim ve gordugum yuz az once hayean kaldigim yuzden baskasi degildi..

AlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin