41. Bölüm

29 6 16
                                    

Ey çilgin kalbimin sahibi
Serseri sevgili bul beni
En yüksek dağlarin zirvesinde
Derin okyanusların içindeki
İstiridyelerin içinde
Boşluktaki en uzak yıldızın üzerinde
Bul beni ,ara beni ,duy beni...
    Gözlerim korkudan kapaliydi. İki elimi kapiya dayamis celladini bekleyen kurban gibiydim. Hazirliksiz yakalanmak bu olsa gerekti. Kulagimda duydugum fisilti özledigim sesti.
- Aç gözlerini..
     Hep görmek istedigim manzaram karşımdaydi. Ne deniz ,ne doga ,nede güneş.. Yigit... Akşamdan beri ayri kaldigim ama sanki günlerdir görmüyormuşcasina özledigim aşkim..
     Gözlerimin ta içine bakiyordu. Sanki elini ağzımdan çekse nefesiyle içine çekecekti beni.. Yavaşça elini ağzımdan çektiğinde kapidaki ellerim huzur bulmuştu. Bir anda boynuna attim kendimi.Kokusunu duymak ,içime içime çekmek,hissetmek.. Nasil özlemiştim nasil. Ben bile inanamiyordum..
- Napiyorsun burada? Nasil geldin? Burda oldugumuzu nereden anladin?
- Kokunu takip ettim.. Her yerde elimle koymuş gibi bulurum seni..
- Himm.. Demek öyle.. Adresi teyzem söylemiş olmasin.
- Yani biraz onunda etkisi var tabi ki..
- Teyzem görmesin ama bak iki gün görüşmek yok demişti.
- Bende ona görünmedim zaten. Biraz zor oldu ama..
       Yigitin boynuna sarili öylece duruyordum. Oda ellerini belime sarmiş havadan sudan konuşuyorduk. Sırf daha čok birbirimizle böyle kalmak için. Ama unuttugumuz birşey vardi. Beni odada bekleyen üç gelinlik.. Birden teyzem seslendi.
- Ala kizim yardima ihtiyacin olmadigina emin misin??
- Yok teyze hallediyorum.
    Yigit kulagima egilip
- Ben yardim ederim.. Olmaz mi?
     Kulağima bir öpücük kondurdu.
- Hayir olmaz.. Beni gelinlikle göremezsin. Bu uğursuzluk getirir. Yigit artik gitmelisin hadi ama..
- Anlaşilan kovuluyoruz.
- Hayir tabi ki..
- Evet evet kovuluyorum..
- Önce birsey soyliyim.. Şu karşida mankenin üzerinde bir gelinlik var. Onu denesene.
     Şaşirmıştim açikçasi. Yigit gelinligimi seçiyordu. Ama onuda kirmak istemiyordum.. Yigit hafifçe kapiyi araladi ve emin olmak için işaret ederek gösterdi. Yüzüne baktim.
- Sen ciddisin?
- Ciddiyim tabi ki..Ama o olsun..
- Belki bedeni yok,belki ben begenmiycem? Nerden biliyorsun..
- Bilmiyorum.. Ama senin sade ,bir o kadarda prenses gibi olmani istiyorum. Papatyadanda tacın olsun. Tamam mi??
      Alnima bir öpücük kondurdu. Önce bir deneyecektim ama begenmezsemde giymeyecektim..
- Tamam ..
     Yigit kapiyi araladi kapinin yanina durdu. Başini duvara dayadi. Onu ben göruyordum.  Oda beni..
- Seni seviyorum...  derken ki bakişlari beni durdurmuştu. Gitme ,kal der gibiydi. Ama yarin zaten hep beraber olacaktik. Ona döndüm
- Sonsuza kadar ...
     Teyzemin kapida görunmesiyle yarim kalmişti. Elimin parmaklarinin ucuyla dans etmesine izin verirken ,veda vakitleri gelmişti..  Yavasca kapidan cikarken
- Geldigin gibi git hadi...
      Kapidan çiktim ve kapattim. Teyzem şaşkinlikla
- Eee hani neden giymedin.?
   Nasil diyebilirdim ki içeride Yigitle beraberdik diye. Tabi ki demedim de..
- Begenmedim teyze. Mankenin üzerindeki gelinliğe dogru giderek
- Bunu istiyorum.. Onu deniycem..
     Gülümseyerek teyzeme dönmüştüm. Oda olur anlaminda kafasini salladi. Gelinligi mankenin üzerinden çikarmalari için bekledim. Görünüşü harikaydi. Üzerimde görmek için sabirsizlaniyordum. Gelinlik hazirlanirken diger modellerede göz gezdiriyorduk.
- Yigit mi söyledi bu gelinligi giymeni?
- Nasil yani..
     Teyzemin yüzünde yakaladim sizi der gibi bir gülüş vardi. Ne ara görmüştü. Yada görmüş müydü?
- Yigitin geldigini biliyorum Ala..
- Nasil diye sormayacagim artik.. Pes diyorum teyze. Oda sana görünmeden kaçacağim diye ugraşiyordu.
    Teyzem bir kahkaha patlatti.
- Neden??
- Eee sen demedin mi iki gün görüşmeyeceksiniz diye?
- Onun beni dinlemeyeceginide biliyordum.. Adresi boşuna vermedim . Ama seni yarin görsün..
- Teyze çok fenasin ya.. Görünmez adama dönmüştü.
- Bu seni ne kadar sevdigini gösterir güzel kizim.. Bir gece yetti onu buralara getirmeye.. Baksana...
-Haklisin dimi buralara kadar sirf beni görmek için geldi..
     Konuşmamiz tamamlanmadan gelinlik hazirdi. Gelen kişi " gelinligi ayni kabine biraktik Ala Hanim" ..
- Tesekkur ettikten sonra kabine yoneldim.
- Bekliyoruz hadi bakalim. Kararimizi verdik gibi ama.. Neyse sen yinede dene..

AlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin