İkimizde birbirimize bakakalmistik. Daha bebek sokunu atlatamadan birde iki bebek soku girmisti olaya.. Yigitin gozleri acilmis ,bir bana bir doktora bakiyordu. Agzi acilmis saskinlikla,mutluluk arasi gidip geliyordu.. Yanimda duran telefonumu aldim.. Kamerayi actim.. Kisasa kisas... Yigitin fotografini cektim.. Ey hayat sen ne adilsin.. Onun bana yaptigini bende ona yapmistim.. Fotografi cekip attigim kahkahayla Yigit kendine geldi..
- İlahi adalet askim...
- Ne anlamadim.. Adalet kim??
Ben dahada cok gulmeye basladim.. Doktor Yigite dönüp
- Yigit Bey tebrikler.. Biz bir bebek bekliyorduk onlar beraber gelmeye karar vermisler. Dahada cok dikkat etmeniz lazim.. Gerekli olan beslenme seklini ve almaniz gereken ilaclari yazicam zaten..
- Ne ilaci baska birsey mi var??
- Yok yok hayir. Yanlis anladiniz annemize bir hayli vitamin lazim.. Duzenli sut ,yogurt ,yumurta ve meyve.. Balik ozellikle .
- Tabi tabi.. İlac deyince siz..
Doktor odadan ciktiginda bende yerimden kalkmaya calisiyordum.. Yigit beni kaldirmak istiyordu ama elleri birbirine dolasiyordu. Bense gulmekten kalkamiyordum. Kendi kendine soyleniyordu.
- İkizmis hemde iki taneymis.. İki bebek mi olacak simdi...
Birden gozlerime bakip " umarim ikiside kiz olmaz. Üçünüzle nasil basa cikarim"..
Kahvalti sonrasinda daha iyiydim . Mide bulantimda gecmisti. Toparlandik odadan ciktik. Sinan kapida bizi bekliyordu..
- Hayirli olsun yenge...
- Sagol Sinan.. Eee nasilmis yegenimiz..
Yigit bana bakti,Sinana bakti.. Sonra karnima bakti..
- Yegenlerin...
- Ne???
- İkizmis oglum bebekler..
- Yok artik...
- Var artik...
Sinana dondum " Bak sana bir fotograf aticam"
- Ne fotosu yenge.?
- Yigitin ikiz soku..
Fotografi attiktan sonra ,hemen acip bakan Sinan kahkahalarla guluyordu.
- Bu ne???
- Yigitin ikiz şoku..
Yigitin pek soku attigida soylenemezdi. " O kadarda olsun . Baba oluyorum oglum. Hemde ikiz babasi"..
Yigitin kolundan destek aliyordum.. O ise heran düşecekmisim gibi tedirgindi. Arabalara dogru yururken cebinden cikardigi receteyi Sinana verip " Bunlari yaptirip hemen geliyorsun". Sinan onayladiktan sonra arabaya bindik... Yigit kemerimi takti.. Bense saskinlikla onu izliyordum. Sanki bana dokunmaya korkar gibiydi.. Eve dogru gidiyorduk.. Konusmuyorduk.. Yigit henuz soku atlatamadi.. Ona dönüp
- Ne dusunuyorsun? Yoksa bebekleri istemiyor musun?
- Hayir yani evet...
- Ne??? Biliyordum istemedigini...
Ben aglamaya basladim. Gercektende hormonlarim simdiden ele gecirmisti beni... Yigitse ne yapacagini bilmez bir halde arabayi saga cekti..
- Askim hayir yani.. Tabi ki istiyorum. Sadece sasirdim.. Cok erkendi...
Ben dahada cok aglamaya basladim.. Onun bu halleri cok komikti.
- İstemiyorsun iste.. Hic seviedin bile.. Ben bebeklerimi dogurucam duydun mu? Seni istemiyorum.
- Askim aglama.. Bak onlar benimde bebeklerim.. Tabiki istiyorum. Aglama nolur.. Bak bebeklere birsey olucak. Üzulmemen gerekiyor.
Yigit arabanin icinde ne yapacagini sasirmis haldeydi. Bir taraftandan peceteyle gozyaslarimi silmeye calisirken bir taraftanda su acmaya ugras veriyordu. Bense susamiyordum.. O sirada arabanin arkasindan korna sesleri gelmeye basladi.. Yigit beni birakip geriye bakti.
- Amk kim bu lan??
Arabadan indiginde ise sanirim sinirleri tavan yapmisti..Diger arabanin kapisina dogru yaklastiginda
- Ne var lan.. Ne var... O kornayi alip..... Tovbe tovbe... Karimiz hamile herhalde.. Cik lan disari...
Arabadaki adamsa Yigitin sinirinden o kadar korkmustu ki durumu yumusatmak icin " Pardon abi.. Hayirli olsun.. Kusura bakma"
Yigit bir anda sakinlesti. Bebekler gelmisti aklina.. Sonra arabada bana bakti.. Geruye döndü. Bense bayagi sakinlesmistim.. Yolda hic konusmadim. Yigitse surekli bir bana birde karnima bakiyordu..
Eve geldigimizde onun arabadan inmesini beklemeden indim.. İceri girdigimse ise Yagmur ve teyzem bizi bekliyorlardi. Teyzem Yigiti aramis o ise eve gelince konusuruz demisti..
Bizi görünce ayagi kalktilar. Teyzem
- Daha iyi misin kizim?
- İstemiyor teyze.. İstemiyor iste..
- Hayir tabiki istiyorum .. Neden istemiyim ki...
- Neyi istemiyor kizim??
- Haaa... Ben hamileyim...
- Neeee!!!
- Hamileymisim iste. Ondan boyleymisim..
- Ayyy aklima gelmisti benim...
Teyzem bana sarilirken Yigit "teyze yavar bebeklere birsey olucak".
Teyzem birden geri cekildi.. " Nasil"..
- Bebekler iste.. İkizlermis..
Saskinliklari ve sevincleri iki kat artmisti.. Yagmurda gelerek sarildi.. Yigitse hop oturup hop kalkiyordu.
- Oglum sakin ol.. Kiz hasta degil hamile... Tebrikler kizim... Yigit... Simdi iki minik bebegimizmi olucak.. İnanamiyorum... Beslenmene cok dikkat etmemiz lazim.
Yigit cebindeki listwyi cikardi. Teyzeme uzatti..
- Liste bu.. İlaclarida Sinan getirecek.. Teyze Ala yi yanliz birakmayin..
- Gordun mu teyze. Bebekleri istemiyor iste. Beni basindan atiyor.. İstemiyor iste..
Yine aglamaya baslamistim. Az ilerimdeki koltuga oturdum.. Yigit ellerini iki yana acmis.
- Ben ne dedim simdi..
Oda karsimdaki koltuga oturdu. Arkasina yaslanip ellerini yanlarina birakti. Teslim olmustu sanki herseye...
Teyzemse yanima oturdu..
- Kizim neden istemesin. Bak ne kadar mutlu..
- Hayir degil iste...
- Tamam sakin.. Kizim duygu degisimlerin normal.. Yigitcigim sende sakin ol.. Birkac ay sonra gececek.. Olur boyle seyler...
- Ne zaman gecer teyze... derken Yigit bir umutla soruyordu..
- Biter yakinda.. Ama sende kendine dikkat et.. Üzülme ,strese girme.. Bebekler icin tehlikeli olur.. Onlar herseyi hisseder. Sen mutlu ol ki onlarda olsun...
- Denerim... Teyze denerim... Cok yoruldum uyuycam ben sanirim...
Odama cikmak icin ayagi kalkrigimda teyzemde Yigite arkamdan gelmesi icin isaret etti. Yavas yavas merdivenlerden cikarken Yigit arkamdan gelip
- Birak kendini bana...
Kucagina aldi. Odaya girdigimizde beni yavasca yataga birakti.. Yanima oturdu. Öylece bana bakiyordu..
- Uyuycam ben...
- Seni cok seviyorum biliyorsun degil mi?
- Biliyorum.. Ama elimde degil.. Beni kizdirma...
Yigit diger taraftan dolanip yanima uzandi. Basimi gögsune koydum. Ellerini nereye koyacagini bilemiyordu. Elini tuttum ve belime koydum..
- Hamileyim hasta degilim..
- Ne biliyim. Birsey olur diye..
- Hayir olmaz..
- Benim sirkete gitmem lazim.. Sen uyandiginda burada olmazsam korkma tamam mi??
- Tamam korkmam..
Alnima bir öpücük kondurduktan sonra sakinlestigimi hissediyordum ve bir sure sonrada uyuyakalmistim...
Kac saat uyudum bilmiyorum.. Uyandigimda aksam olmak uzereydi. Cok acikmistim. Salona dogru inmeye basladim. İcerden sesler geliyordu.. Teyzem ,Alp ,Yagmur ,Yigit ve Sinan... Hepsi asagidaydi.. Yigitin soylediklerini dinliyorlardi..
- Bugun ben hastanedeyken Emir aradi. Orada oldugumuzu biliyordu. Bizi takip ettiriyor. Sonra sirketteykende aradi. Yagmur biran önce ondan kurtulman lazim.. Yoksa durmayacak..
- Haklisin abi.. Artik bitmeli.. Onu istemiyorum. Ama o senin gibi dürüst degil. Pislik yapacaktir..
- Benimde korkum o... Ala hamile.. Onun yuzunden bebeklere ve Alaya birsey olmasina izin veremem..
Alp söze karisti.
- Mutlaka bir acigi vardir. Arastirip buluruz. Sonucta cokta temiz bir hayati yok...
Alpin unuttugu Yigit ve desininde temiz bir gecmisi yoktu.. İllegal ticaret onlardada vardi. Mafiavari islerin ucu onlarada dokunuyordu.
- Birseyler yapicaz.. Bak tekrar söylüyorum Ala ögrenmesin.. Guvenlik onlemlerini artirdim.
Bense artik duramiyordum. Bende bu ailenin icindeydim. Kendime söz vermistim. Yagmuru ondan ben kurtaracaktim. Salona girdim. Alp ayagi kalkti..
- Aman sen annemi oluyorsun.. Dünyanin en guzel annesi... Tebrikler.. Eee ben ne oluyorum simdi dayi mi amca mi???
- Tabiki dayi sapsal...
Yigit yanima gelip " Hemde en guzel"..
- Pis yalanci..
- Hayir askim... Sen her halinle guzel olacaksin.. Anne olmak cok yakisacak..
Birden gulmeye basladim... Telefonumu elime alip cektigim fotografi actim. Ve gostermeye basladim..
- Sende en saskin babasi.. İkizleri ogrendiginde Yigitin yüz hali...
Fotografi goren gulmekten koltuga atiyordu kendini.. Yigitse
- Ne var yani.. Ben hamile sokunu atamamisken doktor ikiz deyince sasirmis olabilirim yani...
Sarilip yanagindan öptum..
- Tabi ki sen cok guzel bir baba olacaksin . eminim bundan...
Ayrica konustuklarinizi duydum.. Biran once davayi acmaliyiz. Bu is sonlanmali...
- Ala olmax.. Bu isle riske atamam seni.. Bebeklerimizide riske atamam.. Emir durust biri degil..
- Ben kendime soz verdim.. Yagmuru bu adamdan ben kurtaricam.. Ne yani hamileyim diye evde oturucam.. Normal hayatima devam edicem ve calisicamda..
- Olmaz...İzin vermiyorum..
- İzin istemiyorum.. Hem sirkette yanimda ol diyen sen degilmiydin.. Fazlada yormam kendimi.. Ama evde oturamam..
- Yani mumkun degil diyorsun..
- Aynen oyle..
- Neyse en azindan yanimda olursun...
Gayet makul bir anlasmaydi.. Hem yaninda olucaktim hemde kontrol edebilecegini dusunuyordu. Eminimki islerimi kolaylastirmak icin elinden geleni yapmisti.. Cok acikmistim.. Menude her nerden akillarina geldiyse balik vardi.. Tabi bunda Yigitin direktifleri oncu olmustu.. Buyuk bir istahla balik yiyordum.. İkizler daha gelmeden evin havasi degismisti. Herkes guluyordu.. Yemekten sonra herkes kahvesini alip koltuklara gectiginde gerekli prosedurleri anlatmaya basladim. Arastirma isi Alpte dava ise bendeydi. Bu is sonlanacakti.. Bana kahve yoktu.. Cok acik bir bardak cay getirmisti Yigit..
- Sen bunu iceceksin askim.. Gunde bir bardak. Kahvede yok..
- Neden??
- Boyle iste.. Arastirdim biraz... Sagligin,sagliginiz icin...
- Oyle mi?? Arastirmami yaptin sen??
- Tabi ki bilincli bir babayim ben...
Yigit kendiyle grur duyuyordu. Baba olmak... Ne kadarda yakismisti ona..
Alp evden ayrilmak icin vedalasti.. Yagmur onu gecirmek icin kapiya kadar gitti.. Yigit bana bakip noluyor anlaminda göz kirpti.. Bense bilmiyorum der gibi dudagimi büktüm.. Teyzemse bize bakip gülümsedi. " İyi seyler oluyor" dedikten sonra oda onlarin arkasindan vedalasip evine gitmek icin yola cikti... Koltuga oturdum.. Elimle bacaklarimi ovar gibi yaptim.. Birden Yigit koltugun yaninda duran pufu ayaklarimin altina koydu.
-Cok ayakta durma.. Yorma kendini..
Sirtima yastik koydu. Cok eglenicektim cokkk... Mutfaga gitti. Koca bir bardak süt getirdi.
- Hadi bunuda iciceksin.
- Bu ne..
- İtiraz yok.. Sagligin icin.. Bebeklerimiz icin.. Şeyyy... Ala...
- Evet...
- Bebekler ne olur sence..
- Nasil yani?
- Yani iste kizmi erkekmi iste...
Gulmeye basladim..
-Bilmem artik ne olursa... Kiz erkek fark etmez..
- Dimi.. Saglikli olsunda..
Yigitten bunlari duymak.. Beni sasirtsada aslinda farkinda olmadan aile kurmaya,baba olmaya o kadar hazirmis ki.. Belki kendide bunun farkinda degildi.. Artik istiyordu oda.. Anne _babalarimiza olan ozlemlerimizi kendi cocuklarimizda giderecektik.. Ve aylar sonra sevgi dolu onlari dört gözle bekleyen bir aileye geleceklerdi.. Ve artik biz dahada buyuk bir biz olacaktik. Anne _ baba olacaktik...
Uykumuz gelip odamiza ciktigimizda yarim biraktigim sütüm Yigitin elindeydi. Anlasilmisti bu hep boyle olacakti. İlaclarimida icirdikten sonra uzerimi orttu...
- Sen uyu.. Birkac dosya var bakmam gereken.. Hemen gelicem..
- Cok gecikme...
Dudaklarima bir öpucuk kondurduktan sonra odadan cikti. Ne zaman geldigini bilmiyorum bile.. Kisa bir sure sonra uyuyakalmistim...
*****
Sabah uyandigimda midemde felaket bir bulanti vardi.. Yataktan kalkmamla banyoya kosmam arasinda saniyeler gecmisti. Yigit arkamdan firlayip gelmisti.. Bulanti hapimi hazirlamis beni bekliyordu.. Banyadan ciktigimda hapimi icirdi.. On dakika kadar sonra rahatlamaya baslamistim..
- Sen dinlen bugunde.. Benim sirkete gitmem lazim. Tamam mi?
- Tamam degil?
- Ala yapma. İnat etme..
- İyim ben.. Yigit gercekten iyim... Yagmurla vekalet isini halledicem.. Biran once davayi acmaliyiz..
- Ne desem dinlemiyceksin..
- Tabi ki....
- İyi oyleyse ama yorulmak yok..
- Yok...
Hazirlanip kahvaltiya indigimizde Yagmurda hazirdi.. Kahvaltimizi yapip sirkete dogru yola ciktik.. Sirkete girdigimizde Yigit elimden tutmustu. Asansore binip odasina ciktik.. Alpte oradaydi. Yigit odasinin yanindaki odayi bana hazirlatmisti.. Gercektende gozunun önünde olmam gerekiyordu.
Odama gectigimizde Yagmur ,ben ve Alp yanliz kalmistik. Gerekli evraklari hazirlamistik. Vekaleti aldiktan sonra cay geldi odaya.. Yanindada sepet ve taze simitlerim...
Oturdugum yerden kalktim.. Yigitin odasina dolandim.. Kapiyi calip girdim. Yigit masasinda oturuyordu. Karsisinda iki tane muduru vardi. Yanina gidip yanagindan opup ciktim . Yigit bakakalmisti. Mudurler ise biyik alti guluyordu. Yigit bir eliyle agzini kapatip bogazini temizledikten sonra toparladi.. Bense coktan odadan cikmistim..
Cayimla simitimi yedikten sonra sira davadaydi.. İki gun icinde butun evraklari hazirladim...
Bir hafta sonra....
Gunluk rutinimiz olmustu. Yigitin elinde ilaclar.. Ben kacip o kovaliyordu. Sirkete geldigimizde Yigit beni odama cikarmisti.. Cayim ve simitlerim de gelmisti.. Ve calan telefon yine ani bozmustu.. Yigit tam kapidan cikiyordu. Actigim telefondaki ses Emirin sesiydi..
- Evet Emir Bey...
Yigit geriye döndü. Ve bana bakti..
- Sizi dinliyorum. Anlasilan tebligat gelmis...
-