Nasil bu kadar dalgin oldugumu ben bile anlamiyordum.Oysa amacima ulasmistim. Birden kimin kollarinda oldugum geldi aklima. Gozlerimi yukari kaldirdim gozlerine baktim. İyimisiniz diye sordu .Evet dedikten birkac saniye sonra once belimden kendine cektigi eli birakti sonra bilegimi kavrayan elimi.. Bense gozlerimi cekemiyordum gozlerinden.Eeeevet evet dedikten sonra geri cekildim. Sanirim biraz dalgindin dedi.Sanirim dedim. Odada bizi bolen ses yeniden duyuldu. "Yiğittttt!!!!".. Tamam #inan dedikten sonra donup kapidaki guvenlige bir isaret verdi. Kosarak gelen guvenlige Ala Hanima bir taksi cagirin evine sag salim gitmesine yardim edin"dedi. Guvenlik tamam anlaminda basini salladi.Arkasini donup hizli adimlarla ilerlerken bense bakakalmistim.Kendime o kadar kiziyordum ki .. Bu zamana kadar hep gucluydum ona kendimi gosterip etkilemem gerekiyordu. Oysa ben ne yapmistim aptal bir kiz cocugu gibiydim.Mahcup bir o kadar sakar ve dikkatsiz rolune burunmustum. Neden diye soylenirken kendime taksinin geldigini fark ettim. Kapiyi acan guvenlik tarafindan buyur edildim ve kapiyi kapattim. Buroya gelene kadar ne kadar kendimi sorguladim hatirlamiyorum bile.Kiziyordum cok kiziyordum hemde.. Aptal dedim yuksek sesle.. Taksici bana bakti geri donerek "pardon size degil diyebildim "sadece.. Taksi durdugunda para uzattigimda sofor odendi fazlasiyla dedi. Kucuk capli bir sok daha yasadim. Ne ara oldu hatirlamiyorum bile. Ah Ala ah dedim sen bir avukatsin noluyor sana sakin ol dedim.
*****"
Burodan iceri girdigimde Gulay hosgeldiniz dedi.. Konusamayacak kadar yorgundum. Sanki bir savastan cikmis gibiydim.Kafami salladim ve odama girdigimde Alp mavi gozleriyle bana bakiyordu. Kizil saclari dalga dalgaydi. Birden komur karasi gozlere gitti aklim.Kafami iki yana toparlanmak ister gibi salladim. Noluyor Ala dedi Alpin sesi.. Yoooo yok birsey dedim. Anlat sonuc noldu dedi. Konusamadik dedim. Nasil yani dedi. Konusamadik iste hepsi bu dedim. Sonra gorusecegiz dedim.İyi o zaman dedi. Dava nasildi dedim. Sonraki aya kaldi dedi. İyi o zaman zaman var puruzleri hallederiz dedim. Alp karsima gecmis bana bakiyordu."Neyin var "dedi. "Yok birsey "dedim."Hayir birsey olmus" dedi Alp. Bilmiyorum dedim. Anlatmasam bile Alp bunu anlayacak kadar taniyordu beni. Bir tek dogum tarihlerimiz farkliydi. Birde dis gorunusumuz tabi. Onun disinda soyadimiz bile ayniydi. Alp Demir ve Ala Demir... Belkide soyadimiz ayni diyede kardes gozuyle gormustuk birbirimizi.. Kardestik varmi otesi.Yoktu olanlari anlattigimda Alpin yuzunde garip bir ifade olustu."Ala ilk kez yakindan gordun ilkini saymazsak ilk kez.Ondan etkilendigini soyleme sakin bana "dedi. "Yok artik sacmalamaz misin?"dedim anlamsiz bir ofkeyle. "Amacimizi bilmiyor gibi konusma. Sadece anlik bir gafletti dikkatsizlik ettim oda beni kurtardi o kadar "dedim.. Bu ne hal barbie bebeklere donmussun diye bir kahkaha atti."Bana bak "dedim. "Peki peki"dedi. Gercektende neydi bu .Sanirim birseylere yaklasmanin verdigi heyecandi. Aksam evime dogru sokaga indigimde Alpte yanimdaydi."Hadi birakiyim "dedi. Bu kiyafetle saka yapiyorsun galiba "dedim."Yurumek istiyorum "dedim. Alp gittikten sonra arkasindan baktim. Bir taraftanda yurumeye basladim. Dalginlikla yuruyordum gittigim yollar her zamanki yollar degildi ilk kez gidiyor gibiydim. Ta kiiii arkamdan bir sesle irkildim..
"Ala Hanim!!!"