64. Bölüm

22 6 5
                                    

        Anne olmak
     Anne olmak emek ister,anne olmak yürek ister.. Her çocuk doguran kadin anne olmaz.. Dogurmak dişi olan her canlinin yapacagi birseydir.. Ya anne olmak!!! İlk kipirtilarini hissettiginde elini karnina koyup icindeki mutlulugu yasamak.. Butun acilari cekerek dunyaya getirdikten sonra kucagina almak icin canini vermek.. Kokusunu icine cekmek.. Uyurken izlemek, nefesini dinlemek.. İlk gülümseyişini görmek,ilk adimlarini saymak,ilk anne deyisini hafizana kazimak.. Uyumayinca sabahlara kadar oturmak,hastalaninca içi acimak... Anne olmak... Eger bunlari hissetmiyorsan anne olamamissin. Bir canli getirmissin dunyaya ama anne olamamissin iste... Anne olmak  sekil vermek ,duzgun bir insan yetistirmek..
      Emir artik herseyin ne kadar ciddi bir boyuta geldigini anlamisti. Ben artik Yigitin yanindaydim. Gözünun önünden ayirmiyordu beni. Ama Emir belasi bitmemisti daha..
    Yigit elini telefona uzattiginda elimle dur isareti yaptim.
- Evet sizi dinliyorum Emir Bey..
- Ben Yagmurdan bosanmiycam.. Yani bosuna ugrasmayin.
- Siz istemiyor olabilirsiniz. Ama Yagmur sizi istemiyor.
- Bana bak Ala Hanoglu... Kocanin arkasina saklanip bana dayilik yapma..
- Birincisi adil Ala Demir Hanoğlu
İkincisi ben bir avukatim
Üç bugune kadar kimsenin arkasina siginmadim
Dört kocamin adini agzina alirken dikkatli olacaksin
Beş sen istesende istemesende bosanma davasi olacak..
- Oooo cetin ceviz cikti avukat hanim.. Haaa bu arada bebeklerinizde hayirli olsun . aman dikkat edin birsey olmasin..
- Olmaz merak etmeyin..
- Ben karimi seviyorum. Hakimin karsisinda bunlari soylemem yeter..
- Peki ya Yagmur ona yaptigin iskenceleri anlatirsa ne olacak..
- Kimse inanmaz. O haketti bunlari..
- Oylemi?? Neyi haketti. Onu gunlerce odaya kapatmanizi psikolojik ve fiziksel siddet uygulamanizi..
- Deliliniz varmi? Yok...
- Nereden biliyorsunuz..?
- Blof yapiyorsun..
- Biliyor musun senin gibiler ancak boyle karsilarindakini tehditle isini yürütmeye calisir.. Sen zavallisin.  Çünkü onun sevgisinin degerini bilemedin.. Simdi söyleyecek davayla ilgili baska bir konu yoksa..
- Bebekleriniz diyorum..
- Su an yaptigimiz bu konusma kayit altinda biliyor musunuz? Uyariyim sizi.. Bu bile bir sure basinizi agritabilir.. Esinize yaptiginizi kendi agzinizla soylediniz. Ve tehdit.. Cık cık cık... Olmadi... Evet baska birsey var mi?
- Bu yanina kalmiycak...
    Telefonu kapattigimda Yigit saskinlikla yüzüme bakiyordu.
- Tehditmi etti seni bu serefsiz..
- Yani biraz.. Ama normal..
- Ne demek normal.??
- Su anki ruh hali. Cok kizgin bu yuzden tepkisi sert. Bu kayitlari delil olarak kullanicam. Artik telefonla arayamiycak. Bizi psikolojik olarak yipratmaya calisacakti..
- Ya sen nasil boyle panter gibi bir avukatmissin..
- İstersen karsima cikma..
- Asla...
    Yigit ellerini havaya kaldirarak odadan cikti.. Az sonra doktorumdan mesaj geldi. Bugun kontrolum oldugu yaziyordu. Yigitin odasina gidip rahatsiz etmek istemedim.. Ve ona mesaj cektim. Henuz dakika gecmemisti ki odama geldi.
- Bu simdi mi soylenir? Ne demek bugun. Bugun olmaz degistirelim yarin olsun..
- Neden yarin ? Ben giderim iste..
- Olmaz.. Bende dinliycem bebeklerin kalp atislarini.. Gecen sefer anlamadim tam olarak. Boyle sanki kalpleri atarken dunya duruyor.. Hic o kadar huzurlu hissetmemistim..
- Bak sennn... Saskinliktan dinleyebilmismiydin?
- Tabi ki... Yani iste tam olarak anlayamamistim. Onun icin bende gelcem..
- Tamam tamam.. Ogleden sonraya alalim. Yada aksam gidelim..
- Aksam daha iyi olur..
- Olur...
      Gun cok yogun ve uzundu. Yigit toplantidan toplantiya kosarken bense hem diger isleri hallediyor hemde Yagmurun davasiyla ilgileniyordum. Yigit butun islerinin arasinda ilac saatlerimi gecirmiyordu. Oglen arasi kendi yemek yiyecek vakit bulamasada bana yemek getirtmisti. Toplanti arasinda on dakika yanima kacmis " seni ozledim.. Bir koklayip kacicam " diyerekte gitmisti. " Cok calisiyorsun "dedigimdede "ehhh malum kalabaliklasiyoruz,cok calismak lazim" demisti.. Aksam oldugunda yanima geldigindede cok bitkin görünüyordu. Ertesi gün doktora gitmeyide kabul etmemisti.. Holdingten cikip asansore bindigimizde asansoru durdurdu. Birkac saniye oyle durdu..
- Ne oldu birsey mi unuttun?
- Hayir unutmadim.. Ama..
- Ne amasi??
- Ben seni ozledim...
     Bana dönüp sıkıca sarildi. Bazan hamile oldugunu unutuyorum. Bir zarar verir miyim diye korkuyorum..
     Hissediyordum.. Kokumu icine cekiyordu. " Kokunu özlemişim".. Basimi biraz geriye cektim.. " Bende seni özledim"..
    Dudaklari yavas yavas saclarimi operek dudaklarima kaymaya basladi..
- Yigit kamera vardir napiyorsun?
- Bunda kamera yok..
- Öyle mi???
    Dudaklarimi yumusak ,tadina vara vara öpüp ozlemini gideriyordu. Ellerimi boynuna dolayip saclarini avuclarimon arasina aldigimda
- Geri cekildi. Gitsek iyi olacak..  diyerek gulumsedi. Sonra
- Birde sey diycem??
- Ne??
- Yani hani bebekler dogana kadar hep boyle uzak mi olucaz?
- Uzak???
    Ne demek istedigini anlamamistim gercektende.. Sonra birden bir haftadir hep yatagin kenarinda yatiyordu..
- Haaa anladim.. Sorarim..
- Ben karimi cok ozledim..
- Bende seni ozledim..
     Yigit bir ic cektikten sonra asansorun dugmesine basarak calistirdi. Asagi indigimizde arabaya dogru yuruduk.. Yigit tedirgindi.. Bana fark ettirmemeye calissada etrafa bakiyordu.  Yolda giderkende ayni tedirginligi vardi..
- Yigit rahat olsana..
- Ben rahatim nerden cikardin bunu simdi?
- Hadi amaaa.. Evlenince biraz paslansamda ben isimde iyim canim...
- Bilmem mi??
    Hastaneye geldigimizde doktorun odasina gittik.. Yigit cok heyecanliydi. Ben masaya uzandigimda yanima bir sandalye cekip oturdu.  Doktor bebeklerin kalp atislarini dinlemeye basladiginda Yigit elimi tutmustu. Gozbebekleri isildiyordu. Gulumseyisi o kadar guzeldi ki.. Sanki hayati boyunca bunu beklemisti. Gözlerini kapatti.. Dinledi... Dinledi... Dinledi...
     Doktor üçümüzunde gayet iyi oldugunu söylediginde Yigitin mutlulugu dahada artti..
- Harika... Hersey normal degil mi?? Ya cinsiyetleri yani kiz mi erkek mi??
- Henuz cinsiyetleri icin erken.. Birkac ay sonra belli olur..yani 1,5  ay sonra ...
- O zaman belli olur degil mi? Kesin...
- Tabi tabi...
    Doktorla isimiz bitmisti. Yigit kulagima egilip " Hani birsey soracaktin" dediginde gulmemrk icin kendimi zor tuttum.. Yigit kalkmama yardim etti. Kalktiktan sonra doktorun odasina gectim.
    Doktorla on dakika konustum. Yigit beni disarida bekliyordu. Disari ciktigimda oturdugu yerden kalkti. Eglenmenin tam zamaniydi.
- Konustun mu?
- Konustum..
- Ne dedi??
    Hastaneden ayrilirken ben hala Yigitin haline guluyordum.
- Sey dedi doktor. Yani iste hic birsey olamazmis..
- Nasil yani.. Hicbirsey olamaz. Oyle sey mi olur. Yani bebekler dogana kadar ben karima dokunamayacak miyim ya...
- Oyle kocacigim...
- Napalim.. Sagliginiz icin oyleyse oyle...
     Yuzundeki hayalkirikligini gorebiliyordum..
- Doguma kac ay var ??  diye sordugunda ise artik kendimi tutamiyordum..Ben guldukce o dahada sinirleniyordu. Ama belli etmemek icin cabaliyordu...
     Arkamizdan gelen araba dikkatimi cekmisti..
- Biri bizi takip mi ediyor?
- Tedbir diyelim askim.. Sizi tehlikeye atamam.. Emir serefsizinin napacagi belli olmaz. Birde dayin var..
- Offf ben onu unutmustum..
- Unutma... Hic unutma...
     Eve geldigimizde yemekler hazirdi. Yagmur herseyle ilgileniyordu. Doktoru bebekleri anlattim.. Masaya oturdugumuzda
- Yagmur seninle bazi seyleri konusmamiz lazim davayla ilgili..
- Tabi konusuruz. Ne istiyorsan . Yeterki ondan kurtulayim..
    Yigit konusmanin arasina girerek
- Burda konusun. Benim yanimda..
- Hayir canim.. Biz yanliz konusucaz..
    Yigit tepkimi anliyamamisti. Yemekten sonra biz Yagmurla calisma odasina giderken Yigitte odaya cikiyordu. Arkamdan " çabuk gel kokunla bari uyuyayim".
     Bense icimden guluyordum.. Nasilda inanmisti. Onun bu masum tarafina asiktim..
     Yagmurla konusmaya basladigimizda bana en basindan beri yasadiklarini anlattiginda kanim donmustu. Nasil bir insan bunu yapabilirdi.Bir tanik lazimdi bize. Guclu bir tanik hemde... Yasadiklari ,onu nadil karanlik odalara kapattigini,Handeyle nasil bir sapikca iliski icinde oldugunu... Hepsi onu mahvetmeye yetecekti. Yagmurun doktoruda yeminli ifade verebilirdi..
       Kac saat konustuk bilmiyorum. Artik uyku saatimiz geldiginde odadan ayrildik. Hergun adim adim ilerliyorduk. Merdivenleri cikmaya basladigimizda Yagmur bana donerek
- Ala ,birgun biz yani Alple biz beraber olmaya karar verirsek tanimizda olur musun?
    Gulumsemistim.
- Tabi ki.. Cok...
- Ya abim??
- Karsi cikacagini zannetmem.. Ama once su Emirden kurtulalim..
- Tabi ki... Ozgur olmaliyim.. Tesekkur ederim destegin icin...
      Odalarimiza gittigimizde Yigit yataga uzanmisti. Sirt ustu yatiyordu..
- Uyudun mu askim??
- Hii hiii!!! Calisiyorum... Hadinsende uyu...
- Tamam geliyorum...
    Giyinme odasina gidip siyah ,onun sevdigi geceligimi giydim.. Cok surpriz olacakti cokkk... Odadan ciktim. İsiklari kapattim. Oda loştu.. Yavasca yataga yaklastim.. Yanina yattigimi fark ettiginde kendini yavasca kenara dogru cekti.
- Hadi yat.. Ben kenara cekildim.. Rahat edemezsen kanepede uyurum ben..
- Ne kanepesi?
- Rahat uyu diye...
     Mirildanarak konusuyordu.. Yanina yaklastikca kenara dogru gidiyordu. Biraz daha uzerine gitsem asagi dusecekti.. Elleri ensesindeydi. Yavasca uzerine egildim.. Boynuna bir opucuk kondurdugumda birden gozlerini acti. Uzerimdeki gecelige takildi gozu.
- Napiyorsun? Bu ?? Niye??
- Beni ozlemedin sanirim?
- Hani doktor sey demisti..
    Gulmeye basladigimda gozlerini kisip bana bakti. Dirseklerinin uzerinde duruyordu.
- Nasil yani??Kandirdin beni..
- Birazcik...
    Parmaklarimi yaklastirip minicik isareti yaptigimda elimi yakalayip optu.. Omuzuma dudaklarini degdirdiginde icine cekisini hissedebiliyordum. Askimi asagi indirdiginde " cok ozledim seni". diyebildi..
     Elleri saten geceligin uzerinde adeta sörf yapiyordu.. Santim santim hasret kaldigi tenimle yeniden tanisiyordu.. Tisortunu cikartip attiginda geceligimde cikmis tisortun yaninda yerini almisti..
- Sen uyumuyor muydun??
- Evet ama artik uyandim..
     Uzun uzun opuyordu... Nefesini yeniden her hissedisimde icimde kopan fitina biraz daha artiyor ,biraz daha hircinlasiyordum... Dakikalarca suren yabancilasan bedenlerimiz yine tanismisti. Hicbirsey degismemisti.. Bacaklarimi beline sardigimda ise firtinalar kasirga olmus , firtina sonrasi dinginlige dönmustuk... Nefesi boynuma degdikce dahada yaniyor ve yakiyordu... Birkac dakika sonra normale donen soluklarimiz ve kavusan biz... Yanima uzandiginda bir eli karnimin uzerindeydi.
- İyi misin? diye sordu..
- Hi hiii iyim..
- Yormadim degil mi seni??
- Biraz..
     Omuzumdan öptu.. Gogsumden optu..
- Hakettin ama... Beni kandirdin..
    Guldugumu fark ettiginde
- Niye guldun?
- Kandirdim ama odulunu verdim..
- Aldigim en guzel ödül... Sirtimi gogsune dayadim.. Bir eli karnimda uyuyakalmistim...
     Sabah uyandigimda Yigit uyanmis beni izliyordu.
- Gunaydin askim..
- Gunaydin...
     Elinde bulanti ilclarim vardi. Hadi bunu al. Yoksa miden bulaniyor.Kahvalti tepsisi hazirlayip getirmisti.
- Cok acikmissindir sen simdi.. Bugun yatakta kahvalti yap..
     Uzerime Yigitin tisortunu gecirdim. Banyoya gidip geldim.. Bana ozel kahvaltinin tadini cikarmaya basladim...
- Askim ben bugun erken cikicam. Once bir randevum var. Seni sofor sirkete goturecek. Ben sonra gecicem.. Merak etme korumada olacak..
- Tamam olur.
- Aklim sende kalicak. Bak telefonun surekli acik olsun.. Aradigimda ulasicam..
- Tamam askim...
     Kahvaltidan sonra dus alip hazirlanmaya basladigimda Yigit coktan hazirlanmisti.
- Ben cikiyorum askim..
    Sarilip dudaklarimdan sans opucugunu aldiktan sonra ,boynumada atesli bir opucuk kondurduktan sonra cikti..
    Bende arkasindan ciktim.. Yagmur salondaydi. Kahvaltiya oturuyordu.
- Gunaydin canim..
- Gunaydin Ala...
- Dava gunu yaklasiyor Yagmur.. Daha ayrintili konusmamiz lazim.. Onunla ilgili daha fazla detay lazim bize..
- Tabi aksam konusuruz.
- Detaylari hatirlamaya calis tamam mi??
- Tamam...
    Evden ciktigimda hafif yagmur ciseliyordu. Yigit koruma olacak demisti ama koruma yoktu. Yanlizca sofor vardi. Yolu yarilamistik.. Bizi takip eden bir araba dikkatimi cekti.. Araba onumuze gecerek durmamizi sagladi. Sofor silahina el attiysada kalabalik olduklari icin birsey yapmadi.. Yapamadi.. Bosu bosuna olurduk... Arabanin birinden Emir indi. Yanimiza yaklasti. Kapimi acarak
- Yaaa oyle bos konusmakla olmuyormus?
- Ne diyorsun sen??
- Nerde kocan???
- Sana ne??
- Cik disari... Kolumdan cektiginde  ayagim takildi arabanin yanina dustum. Hafif bir agri olmustu. Dusmenin etkisiyle...
- Aman yenge dikkat et.. Bak sonra bursey olur mazallah...
   Konusmasindaki ima canimi sıkmıştı. Kolumdan tutup beni ittiginde tekrar yere dustum...
Tekrar o sanciyi hissettim... Yerde kalakalmistim.. Kalkamiyordum..  Yanindaki adamlardan biri silahini cekerek sofore ates etti.. Oracikta yere yigildi.Korumalarsa ortada yoktu.
- Yigit bunu senin yanina birakmiycak??? Duydun mu???


AlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin