∆seven∆

6.6K 176 2
                                    

Celou matiku jsem se na ně ani jednou nepodívala a 'věnovala' jsem se učivu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Celou matiku jsem se na ně ani jednou nepodívala a 'věnovala' jsem se učivu. Hned jak ale zazvonilo tak jsem rychle vypadla, teď máme totiž zeměpis a tak s nima nemám hodinu.

"Co je? Proč na mě v ty třídě nepočkáš" rozčilovala se Car. "Promiň, už budu čekat" slíbila jsem jí. "To doufám" dodala se smíchem. Celý den uběhnul dost rychle a na obědě se taky nic zajímavého nedělo takže jsem se s klidem vydala domů.

Doma jsem si zapla film a napsala bráchovi jestli s nechce stavit, když doma nejsou rodiče. Pak mi volala Carol.
"Co je?" Zeptala jsem když jsem jí to zvedla. "No dneska Mendes pořádá zas party a je to pro všechny z naší školy, takže jdeme že jo?!" Křičela do telefonu. "Počkej zamyslím se...ne je to Mendes." Řekla jsem jí nazpátek. "Ne neberu, v osm jsem u tebe" řekla a zavěsila. Občas mě štvala s tím, jak si myslela, že udělám všechno co řekne.

Jak řekla tak udělala, přesná jako hodinky zazvonila přesně v osm u mého domu. Brácha se mi neozval. "Já ale nikam nejdu, jak jsem řekla" vyjela jsem na ní. "Ale notak, jdeš, prosím se mnou" řekla a udělala psí oči...."faaajnn ale nebudu tam dlouho" svolila jsem nakonec a ona se na mě vděčně usmála.

Lehce jsem se nalíčila narozdíl od Carol a v devět jsme vyrazili do baráku vedle toho mého. Když jsme vešli hned mě do nosu praštila ta typická vůně alkoholu, cigaret, potu a smíchaných voňavek všech v tomhle domě.

Šly jsme si obě nalít něco k pití, upřímně vůbec nevím co jsem si nalila ale bylo to celkem dobré a to je hlavní. Už po prvním drinku jsem ale cítila, že to na mě začíná působit ale i tak jsem si dala druhou. Car už v sobě měla tenhle drink taky a 5 panáků takže už začínala nabírat dobrou náladu. Dala si ještě jednoho panáka a pak odešla do obrovského obýváku, který teď sloužil jako taneční parket.

Vzpomněla jsem si, jak jsem tu byla před pár dny. Radši jsem ty vzpomínky vytřepala z hlavy a dolila jsem si už potřetí to pití. Pak jsem se vydala za Car do obýváku ale když jsem jí uviděla hned jsem věděla, že na to abych se k ní přidala ještě moc alkoholu v krvi nemám. Rychle jsem k ní došla a polonahou jen ve spodním prádle jsem jí ztáhla dolů ze stolu. Začala něco mumlat ale já už jí táhla ven na zahradu. Zrovna tam v tu chvíli hráli flašku ale já to neřešila a šla jsem dál zahradou.

"Heeeej Mendesii nechceš si to pozvání strčit do prdele a jít mě rovnou, teď a tady ošukat" zařvala na Mendese přes celou zahradu. Já jsem v tu chvíli otevřela pusu jako ryba a několikrát jsem jí zavřela a zas otevřela. On se na nás jen pobaveně koukal a pak se rozešel směrem k nám. Já už byla taky celkem v náladě ale pořád jsem věděla co dělám.

"No jen pojď blíž fešáku" řekla Carol když už byl skoro u nás. On se na ní usmál a šel k ní ještě blíž. Já jsem od ní o krok ustoupila. Připadala mi tak trapná, že jsem se na chvíli styděla, že jsem tu s ní.

"Příště bys neměla tolik pít, radši příště zůstaň u džusíku a s tím sexem přijď zítra až budeš střízlivá. " Řekl a já se pousmála, jsem ráda, že toho nějak nevyužil. "Hej Came pojď jí zavést domů, když jedeš pro tu tvojí krásku" zavolal na Dallase a ten po chvíli už odcházel s Car obtočenou okolo jeho krku.
"Díky" řekla jsem po chvíli ticha, které mezi námi zavládlo. " Za co děkuješ?" Zeptal se mě nahlouple i když si myslím, že to věděl.

"Za to s Carol, měla toho dnes dost" řekla jsem  a zakymácela jsem se pod dávkou alkoholu který jsem před chvílí spotřebovala. On ke mě přistoupil a podepřel mě tak, abych nespadla. "Díky znovu" řekla jsem a podívala jsem se mu do očí. On své oči vpil do těch mých a já se nemohla odtrhnout. Chtěla jsem zabořit svoje prsty do jeho krásných, kudrnatých vlasů a chtěla jsem ochutnat ty jeho lehce narůžovělé polštářky které určitě chutnaly skvěle.

Začal se pomalu přibližovat a naše obličeje od sebe začaly být nebezpečně blízko. Už už jsem si myslela, že konečně přitiskne své rty na ty mé ale v tom mi v kapse začal vibrovat mobil a hrát známou melodii příchozího hovoru. "Kruci" špitla jsem potichu a on se jen otráveně odsunul.

"Ano?" Řekla jsem když jsem hovor přijala. 'ahoj Em, já jenom že bych moc rád přijel, přijedu asi v pátek a budu tam na víkend. No jen tohle jsem ti chtěl říct protože nemám moc času a taky vím že u vás už je hodně hodin a tak promiň. Nicméně mám tě moc rád a už se těším. Zatím' rychle vyhrkl můj bratr a zavěsil. Když jsem se ale otočila zpátky, Mendes už tam nestál. Měla jsem dvě možnosti, jít domů nebo zůstat tu a pořádně se opít. Domů jsem nechtěla.
 
Takže je načase to pořádně rozjet!

kéžbych se rozhodla jinak.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat