Probudila jsem se na jemné šimrání na mém krku. Otočila jsem hlavou a uviděla jsem ty krásné karamelové oči. "Ahoj" zašeptal mi na rtech a pak ty své k těm mým přiložil. Jeho polibky začaly být naléhavé a já jsem začala být pořád víc a víc nadržená. Třel se svým tělem o to mé a začal mi sázet polibky na hrudník a postupoval pomalu dolů. Přes kalhotky mi přejel po celém mém přirození a já zadržela dech. "Něco bych ti měl oplatit, chceš to?" Zavrněl mi do ucha a já vzdychala. "Chci" vysoukala jsem ze sebe a zase jsem vyhledala jeho rty. "Jak moc?" Zeptal se mě a já zakňourala. "Proč mě tak trápíš, moc to chci" odpověděla jsem mu a doufala, že už se na nic ptát nebude. Asi jsem měla pravdu protože beze slova přešel na můj krk a začal ho všelijak sát a kousat, bylo mi jasné, že tam budu mít viditelné skvrny. "Tak a teď jseš moje" přejel mi jazykem přes bolavé místečko, kam mě před chvílí kousnul a od pupíku mi jel rukou až pod kalhotky. Nejdřív mi jenom přejížděl kolem vchodu a pak mi tam vrazil palec, okamžitě jsem se prohnula v zádech a vyjekla jsem rozkoší. Druhou rukou mi kalhotky sesunul až k kotníkům a vlezl si mezi mé rozkročené nohy. Palcem mě tam dráždil a pak se nahnul a přidal i jazyk. Byl to neuvěřitelný pocit. Všelijak mě tam sál a oblizoval snad veškerou část kam se dostal. "Taková dobrota" usmál se proti mému pohlaví a palec zatlačil víc do mě. Tou rozkoší jsem vykřikla. Začala jsem těžce dýchat a ret jsem si drtila silně mezi zuby. "Líbí se ti to že? Vzdycháš kvůli té euforii" zvedl ke mě pohled a já si všimla jak se mu lesknou rty. "Ne... nepřestávej" vyloudila jsem ze sebe a byla jsem šťastná když pokračoval. Vzdychala jsem čím dál víc a to on věděl. Jazykem začal rychle kmitat a palcem tlačil více do mě. Před očima se mi zatmělo a tak jsem je zavřela. Začala jsem se třást a Shawn nepřestával, naopak ještě přidal a o sekundu později už ze mě začala stříkala průhledná až bílá tekutina. Shawn ještě párkrát pomalu přejel po mém pohlaví a pak se nadzvedl na lokty. Já jsem pořád ležela na zádech a rozdýchávala jsem to, co se stalo. Tak dobře mě ještě nikdo nevylízal. Shawn to prostě umí. "Jaký jsem byl?" Zeptal se mě když jsem se zvedla na lokty jako byl on. "Mmm" zamumlala jsem a usmála jsem se. Nahnula jsem se k němu a políbila jsem ho. "Udělám něco k jídlu" zvedla jsem se a oblékla jsem se. Šla jsem dolů kde jsem začala dělat omelety.
"Moc dobrý" pochválil mi je Shawn a já mu dala další kus do pusy. "Jsem ráda" usmála jsem se na něj. "Můžu si dát sprchu?" zeptal se mě a já jsem kývla na souhlas. Shawn tedy odešel do sprchy a já jsem se se musela hodně krotit abych tam nešla za ním. Po chvíli přišel už i oblečený a já se zamračila. "Co je?" Zeptal se mě. "Mohl si zůstat tak jak si byl" řekla jsem narovinu a on se ušklíbl. "Chtěla bys?" Přešel ke mě a já se celá napnula jako vždycky. "Ani nevíš, co všechno bych teď chtěla" zavrněla jsem mu do ucha a viděla jsem jak i on se napnul. Namáčknul se na mě ještě víc a já cítila bouli v jeho kalhotách. "Všechno můžeš mít" odpověděl a podíval se mi toužebně do očí.
Že by sex part??😂 Škola teď nic moc ale máte tady aspoň něco. Snad to máte ve škole lepší, za chvíli ale budou aspoň ty prázdniny. Děkuju za všechno ❤️
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfikceV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...