∆sixty nine∆

4K 128 2
                                    

"Máš ještě to sexy prádlo?" Zeptal se mě když jsme se vraceli do jeho ložnice. "Jaký?" Zeptala jsem se s nakrčeným obočím. "To jak si ke mě v něm jednou vletěla a udělala mi hysterickou scénu před nějakou holkou" vysvětlil mi a já se zasmála. Pamatuju si na to. V té době jsme se pořad nějak provokovali a dráždili....jak se to od té doby stihlo změnit.

"Jo asi jo, proč?" Odpověděla jsem a podívala jsem se mu do očí. "Jenom bych ho na tobě ještě rád viděl" ušklíbl se. "Hmm" zasmála jsem se a lehla jsem si do postele. "Když jsme u toho dne" olízla jsem si rty a nadechla se k dalším slovům, "vážně si chtěl abych ti něco domluvila s Car?" Zeptala jsem se ho. "Když jsem tě v tom viděl, měl jsem hned mnohem větší chuť na tebe než na tu holku ale...nemohl jsem to dát najevo ne?" Zasmál se a já s ním, "takhle to vždycky schováš...chceš domluvit po někom něco s někým jiným" znovu se zasmál.

"Takže si s ní nic mít nechtěl?" chtěla jsem se utrvdit, "ne víc jak s tebou" pohladil mě po tváři. "Fajn" celé jsem si to ještě přehrála v hlavě a usmála jsem se. "Co ty a vztahy? Nikdy si mi vlastně nic neřekla" pobídl mě a přitáhl si mě víc na hruď. "Nic zajímavého" odpověděla jsem jednoduše. "Mě to zajímá" zakroutil pohotově hlavou. "No tak pár kluků tady bylo ale...nikdy z toho nebylo nic velkého, většinou chtěli něco víc a já ne, nebo naopak" mihla jsem rameny a podívala se mu do tváře.

"Je to se mnou něco víc nebo ne?" Zeptal se a na tváři mu hrál úšklebek. "Toto je nejvíc" zasmála jsem se a on se mnou. Byla jsem ráda za blízký vztah, který jsme se Shawnem sdíleli, bohužel jsem věděla, že už nepotrvá dlouho.

"Nad čím přemýšlíš?" Drkl do mě a tím strhl veškerou mojí pozornost zpátky na něj. "Nad tím jak sakra dobře dneska vypadáš" přiblížila jsem obličej k tomu jeho. "Dneska?" Pozdvyhl obočí, "vždycky" uznala jsem a dala jsem mu lehký polibek na rty. Shawnovi to ale nestačilo a tak se na mě hned přilepil celými svými ústy. Ani v nejmenším mi to nevadilo.

Z jeho jazyka jsem ještě mohla cítit ovoce, které bylo na palačinkách. S chutí jsem olizovala jeho jazyk ale i potom, co veškerá chuť ovoce vyprchala. Hladově jsem se vrhla na jeho krk a postupovala jsem postupně dolů po jeho vypracované hrudi. Polibky jsem zastavila až u lemu jeho boxerek, s kterými jsem si moc hlavu nelámala a rychle jsem mu je sundala a chtěla jsem si ho jeho chloubu vsunout do úst, Shawnova ruka mě však zastavila. Nechápavě jsem k němu zvedla pohled a podívala se do jeho nádherných očí.

"Dneska žádné zdržování!" Prohlásil a začal mi rychle sundavat kousky oblečení z mého těla. Když uviděl moje spodní prádlo, vyvalil oči. Nebylo to zrovna nejprostší. "Kdybych věděl, že máš tohle na sobě, už včera bych tě svlíkl do spodního prádla" řekl a skenoval pohledem moje poprsí. "Je to ještě lepší jak to, o kterém jsme před chvíli mluvili" dál se koukal na mé tělo se skousnutým rtem. Neřekla bych, že by se Shawnovi mohlo líbit ještě víc jak tamto...nebylo to nic erotického nebo ne až tak moc. Moje prsa zakrývala látka z černé krajky, která hezky držela tvar a ze stejné látky jsem měla černá tanga.

Ještě chvíli se kochal pohledem na mě a potom už i mě vysvlékl do naha. Rychle se přisál na mou už tak ztvrdlou bradavku a rukou mě pomalu hladil na vnitřní straně stehna. "Už mě ošukej Shawne" naléhala jsem. Shawna moje slova trošku vyvedla z míry. "Jsi nějaká nedočkavá zlato" zasmál se. "Shawne prosím, už ho do mě vraž" nepřestala jsem prosit. Sama jsem byla překvapená, jak nedočkavá jsem byla ale mít ho v sobě už mi chybělo. "Copak tě mužů nechat se takhle trápit" vlepil mi polibek na rty a poté na krk.

Potom už jsem zase ucítila ten nejlepší pocit na světě. Shawn do mě pomalu vnikl a já mu ihned vyšla vstříc pánví. Shawnovi přírazy začaly být rychlejší a tvrdší. "Shawne!" Vykřikla jsem pokaždé kdy jsem ho v sobě měla celý. "Jsi tak těsná Em" zastenál a udělal jeden dlouhý příraz, který mi vyrazil dech. Už jsem myslela, že to nemůže být lepší když ho ze mě vyndal, otočil mě na břicho, vytáhl na všechny čtyři a znovu ho do mě zasunul. "Ano!!" Vykřikla jsem a moje steny ještě zvýšily hlasitost. "Aah, aaah Em už budu, budu zlato" snažil se ze sebe Shawn vysoukat a u toho vzdychal tak moc, že měl problém se občas i nadechnout...stejně jak já.

Ještě parkrát do mě zasunul celý penis a pak už jsem v sobě ucítila teplo, které mi způsobilo Shawnovo vyvrcholení. Jakmile jsem to ucítila, udělala jsem se taky.

Oba jsme si unaveně lehli na postel a snažili jsme se propadnout dech. Když se mi to podařilo, přetočila jsem se k Shawnovi a otřela jsem mu kapičky potu z čela. "To bylo neuvěřitelný" pochválila jsem jeho práci a on se usmál tím nejdokonalejším úsměvem. "Stejně jako ty" řekl a mě se opět zastavilo srdce.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat