Ples se nezávratně blížil a já byla pořád víc a víc nervózní. Se Shawnem jsem se v posledních dnech moc nevídala, jelikož jsme zrovna měli období čtvrtletek a oba jsme toho měli moc.
Cameron za mnou párkrát v týdnu byl a ptal se mě na věci ohledně plesu. Zjistila jsem, že je opravdu fajn a jediné, co mě tížilo nebylo to, že tam jdu s Cameronem ale to, že tam nejdu se Shawnem. Pořád jsem ho čím dál víc vídala s Vanessou. Vadilo mi to.
Společně s Car jsme se rozhodly jít si koupit šaty. Ples byl sice už zítra ale ani jedna jsme to dříve nějak neřešily. Když jsme šli kolem nejbližšího obchodu, který prodával plesové šaty, zahlédla jsem přes skleněnou vitrínu Vanessu s jejími kamarádkami.
Rozhodně jsem tam jít nechtěla, když tam byla Vanessa. Přemluvila jsem tak Car a šly jsme do dalšího o pár bloků dál. "Jak to teď teda máš s Mendesem?" Zeptala se mě Car. "No jak by, jsme v poho" prohodila jsem ledabyle. "Proč vlastně jdeš na ten ples s Dallasem a ne s ním?" Vyptávala se mě dál. "Ehm nevím, on tam jde s Vanessou" při vyslovení jejího jména jsem musela těžce polknout. "Jako s Climfordovou?" Zamrkala překvapeně. "Jo" zašeptala jsem a promnula jsem si prsty.
"Není ani z poloviny tak hezká jako ty" pohladila mě po rameni když viděla můj smutný výraz. "Já vím jen mě mrzí, že tam nejdeme spolu" snažila jsem se o falešný úsměv. "Až tě tam uvidí v těch nejvíc sexy šatech, bude stejně myslet jenom na tebe a teď pojď, vyberu ti je" vzala mě za ruku a my vešly do obchodu.
Už jsme tam s Car chodily asi hodinu a pořád jsme nemohly najít žádné takové, které by se nám opravdu líbily. "Tady je to marný" prohlásila a plácla se do čela. Já nemohla z hlavy vyhnat šaty, které měla Vanessa na sobě, když jsem jí spatřila. Šaty které by se jim aspoň trochu podobaly, jsme neviděly ani zdaleka.
Společně jsme tedy vyšly ven a šly hledat dál. Nakonec jsme dojely až do nákupního centra, které bylo skoro na druhé straně metra. Tam jsme se ale nestačily divit. Tolik krásných šatů jsem snad nikdy neviděla. "Em!! Mám pro tebe perfektní šaty" zavolala na mě Car a já se za ní rozešla skrz obchod. Ty šaty, co držela v ruce mi úplně vyrazily dech. Sice bych pod ně nesměla mít podprsenku ale to mi v tuhle chvíli vůbec nevadilo a já hned věděla, že si je vezmu. Car si ihned taky našla perfektní šaty a tak jsme tam nestrávily moc času a jely jsme zpátky domů.
Domů jsem se dostala až po deváté hodině večer. U Shawna doma se svítilo. Zrovna jsem mu koukala do okna když v tom se tam objevil. Ani 5 sekund to netrvalo a naše oči se i přes tu dálku střetly. Viděla jsem jak se široce usmál. Zamávala jsem mu lehla jsem si do postele. Únavou ze dneška jsem hned usnula.
Probudila jsem se až kolem jedenácté hodiny. Ples začínal v sedm ale já jsem se dohodla s Cameronem, že dorazíme až na osmou. Máma dneska zůstala doma aby mi pomohla s přípravou. Hodně jsem se divila, ani když jsem byla malá a byla jsem nemocná, nezůstala se mnou.
Na přípravu jsem si nechala 'jenom' tři hodiny zatímco Car už se připravovala od rána. Jako první jsem se osprchovala a nechala si volně uschnout vlasy. Mezitím jsem si udělala makeup. Nebylo to nic výrazného, dala jsem si jemné linky, řasenku, korektor, pudr, jemné růžové oční stíny a doladila jsem to starorůžovou matnou rtěnkou.
Máma mi pomohla s vlasy. Natočila mi je a pak je zapletla do hodně volného drdolu. Musím uznat, že se jí to povedlo. Po stranách mi vytahala pramínky a zafixovala to.
Pak přišlo na řadu to nejdůležitější a to byly šaty. Byla jsem z nich unesená. Padly mi dokonale.
Možná byly trochu odvážné, jak kvůli rozparku, tak kvůli velkému výstřihu ale mě se líbily. Kolem sedmé jsem byla připravená a tak jsem si společně s mamkou sedla k televizi abych nějak zabila čas.
Cameron přijel přesně na čas. Rozloučila jsem se s mamkou a vyšla jsem ze dveří. Viděla jsem jak se Cameronovi rozzářily oči. "No ehm" odkašlal si "moc ti to sluší" pochválil mě a já se usmála. "Tobě taky" pochválila jsem ho zpět a společně jsme nasedli do auta.
V autě hrála tichá, příjemná hudba a panovalo příjemné ticho. Aspoň pro mě příjemné bylo. Když jsme dojeli ke škole, Cameron zaparkoval na přeplněném parkovišti a já vystoupila z auta. Vchod do školy byl vyzdobený světýlky a celé to vypadalo moc hezky.
Už jsem se chtěla rozejít ke vchodu do školy ale Cameron mě zastavil. "Tady pro tebe něco mám" usmál se a vytáhla z kapsy náramek s velkou květinou na něm. Věděla jsem, že se to dává ale nečekala jsem, že mi to zrovna on přinese. Venku byla zima a tak jsme rychle zašli dovnitř odkud se linula hlasitá hudba. Shawna jsem tu nezahlédla.
Po pár punčích už jsem se bavila a i s Cameronem byla sranda. Pak jsem uviděla Shawna. Poprvé za tenhle den jsem ho uviděla a nemohla jsem se pohledu na něj nabažit. Oblek mu přesně padl a kravata byla perfektně uvázaná. Když jsem si ale vedle něj všimla Vanessy, píchlo mě v hrudi. Pak Shawn očima padl na mě s olízl si rty. Nemohl ze mě spustit oči, tak jako já z něho.
"Ahoj" uculil se Shawn a odtáhl mě někam pryč když mi Cameron odešel pro pití. "Co to děláš?" Zeptala jsem se ho udiveně. "Chci aby jsme odešli, hned teď, spolu" řekl a políbil mě. "Shawne to nejde!" odtrhla jsem se od něj.
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
Fiksi PenggemarV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...