∆fifty six∆

4.5K 140 2
                                    

"Shawne" drkla jsem do něho když neodpovídal. "No víš, něco mi přišlo" promnul si nervózně prsty a já se přesměrovala do jeho očí. "Co?" Naléhala jsem napětě. "Nabídka, nebo teda ještě ne úplná ale po jedné schůzce by byla. Stejně to nepřijmu, je to jedno" řekl a já nechápala. "Jaká to byla nabídka?" Zeptala jsem se ho a on si povzdychl. "Máš tolik otázek" uchechtnul se ale já nezměnila svůj postoj a čekala až mi odpoví. "Od Island Records, je to takové malé hudební vykladatelství, nic velkého. Nabídli mi smlouvu ale musel bych se s nimi sejít a bla bla bla. Nejspíš mě někde slyšeli zpívat a myslí si, že jsem dobrý, takže nejspíš nemají uši" zachoval si jeho tvář s úšklebkem ale já se po jeho slovech prudce nadechla. Znala jsem Island Records a věděla jsem, co je to za vykladatelství.

"Shawne já znám to vykladatelství, není to nic malého! Vždyť s nimi nahrávalo tolik slavných zpěváků. A tvůj hlas je úžasný, proč to chceš propást?" zeptala jsem se. Věděla jsem, že tohle je pro něj životní šance a divila jsem se, že jí jen tak chce odmítnout. "No tak co, možná je to slavné vykladatelství ale to nic nemění na tom, že to nepřijmu. Nevím prostě se nechci stěhovat pryč, nechci na svým životě zatím nic měnit" pověděl mi a já si upřímně vydechla. Je to ode mě hrozně sobecké, vím, ale pocit, že tu Shawn chce zůstat i navzdory tomuto je úžasný.

"Vadí to snad?" Zeptal se užasle. "Ne to ani v nejmenším, jen mě to překvapilo" usmála jsem se a zase jsem si lehla na jeho hruď. "Dneska si nějaká unavená, něco se stalo ve škole?" Zeptal se. "Ne jen jsem v noci nemohla spát" řekla jsem a na to jsem zívla. "Jo to já taky ne" usmál se a objal mě pažemi. Pak se mi pomalu začaly klížit oči a já propadla spánku.

Probudila jsem se už za tmy. Začala jsem v posteli hledat Shawnovo tělo ale nemohla jsem ho nahmatat. Projela mnou studená vlna a já se začala zase bát, že odešel pryč. Rozsvítila jsem si tak malou lampičku v pokoji a stoupla si na nohy. Měla jsem na sobě pořád Shawnovo tričko a kalhotky. Na krku a hrudi mi ale přibylo pár nových znamínek.

Neřešila jsem to a vyšla jsem do tmavé chodby

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Neřešila jsem to a vyšla jsem do tmavé chodby. Sešla jsem schody a prošla obývák a chodbu. Nebyl tam. Nakonec jsem vešla do kuchyně. Seděl u ostrůvku na barové židličce, měl zapnutý macbook a ve vlasech měl malý rozruch. "Ahoj" špitla jsem a on sebou vylekaně trhl.

"Lekl jsem se" podotkl a usmál se na mě. "Všimla jsem si" ušklíbla jsem se na něj a sedla jsem si mu na nohu. "Co to děláš?" Zeptala jsem se ho. "Snažím se dohnat nějakou práci" vysvětlil a já nakrčila čelo. "Ty pracuješ?" Zeptala jsem se užasle a on jen kývl. "Co děláš?" Zeptala jsem se. "Strejda v práci nemá nikoho kdo by se staral o finance takže to dělám já, převádím peníze, platím i rozesílám. Nedělám to ale pravidelně, jen jak mám čas" vyslovil a já se usmála. "Nevěděla jsem, že pracuješ. Baví tě to?" Zeptala jsem se a zaměřila se na rozsvícenou obrazovku počítače. "Jak kdy, někdy jo a někdy je to něco, co mě nebaví vůbec. Pojď" zaklapl macbook a táhl mě za ruku zpátky nahoru.

"Jsem unavený, pojď si zase lehnout" nabídl mi a já s úsměvem kývla. "Ani si nevzpomínám, kdy jsem ti dělal ty cucfleky" uchechtl se. "Aspoň každý uvidí, že si moje" pohladil mě po vlasech a já dostala chuť mu taky nějaké udělat. Pak jsem si vzpomněla na jednu fotku na instagramu, kterou jsem viděla.

"Otoč se na břicho" pobídla jsem Shawna a on i když nechápal, tak to udělal. Zatímco jsem se mu přisála na záda rty, moje ruce ho po zádech škrábaly. Postupně jsem postupovala, z jednoho cucfleku na druhý dokud jsem nebyla se svojí práci spokojená. Shawn u mé vykonané práce sténal, hlavně když jsem mu zarývala nehty do zad. Nad tím jsem se musela usmát a nad mojí prací taky, vypadalo to dokonale.

 Nad tím jsem se musela usmát a nad mojí prací taky, vypadalo to dokonale

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Školy je teď dost a tak tady je aspoň nějaká kratší kapitolka 😂❤️

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat