Dalších pět minut jsem tam jen stála a koukala na silnici. Moc jsem si přála aby se vrátil. Vím že i on se líbal s Rose když jsme spolu něco 'měli' ale nebylo to tak hrozné jako to co jsem teď udělala já. A hlavně, líbal se s Rose...s kterou teď taky je. Celým tělem mi projel záchvat paniky, co když mi to bude chtít vrátit a vyspí se s ní.
Z mého přemýšlení mě vyruší ruka na mém rameni. Otočila jsem se na Chrise a snažila jsem se z jeho tváře něco vyčíst ale nemohla jsem. "Co se stalo? Jsi v pořádku?" Zeptal se mě a já zakroutila hlavou. "Chrisi já s tebou nemůžu být" vysoukala jsem ze sebe a podívala jsem se na svoje boty. "Co? Cože? Proč?" Vyhrkl na mě zatřásl se mnou abych se na něj podívala. "Já k tobě necítím to, co ty ke mě" dívala jsem se na něj se slzama v očích a přála jsem si aby tato chvíle už skončila. "Ale ne, já vím že ke mě něco cítíš" z očí se mu taky spustily slzy a tak jsme tam stáli v zimě a oboum nám z očí kapala slaná voda. "Ano cítím ale" nadechla jsem se k dalšímu slovu, "je tu někdo ke komu cítím něco víc, víc mě to k němu táhne" dořekla jsem všechno co jsem v sobě dusila a znovu jsem se podívala do jeho slzavých očí. "Kdo to je?" Vykřikl na mě a já se v náporu zimi, zoufalosti a trochu i strachu začala třást. Neodpovídala jsem mu. "Ne...ne ne ne ne ne. Neříkej mi že to je ten odvedle, ten co ti tak ublížil, ten koho si nenáviděla, ten před kterým jsem se tě snažil chránit!" křičel na mě z plných plic a já se nezmohla na nic jinýho než na pláč. "Moc mě to mrzí" brečela jsem. "Chrisi moc mě to mrzí" stála jsem tam a ucítila jsem na sobě první kapičky vody. Bylo to jako z filmu, typicky smutná scéna. "Já jsem si myslel, myslel jsem si že pro tebe znamenám něco víc, něco víc než on" mluvil mezi vzlyky a já se na něj nemohla dívat. "Chrisi vždycky tě budu milovat, budu ale ne jak ty chceš, jako kamaráda. Nikdy to nebude nic víc ať už by to bylo mezi Shawnem a tebou nebo kýmkoliv jiným... vždycky by si prohrál" zlomil se mi hlas a já se sesunula k zemi, teď už pršelo hodně. To co jsem mu řekla mě neskutečně bolelo, ublížila jsem mu a to je to poslední co jsem chtěla."Vždycky tě budu milovat" bylo to poslední co mi řekl a odešel. Já jsem nebyla schopná pohybu, zůstala jsem tam sedět na zemi.
Když už jsem byla promoklá na kost, zvedla jsem se a šla zpátky dovnitř. Mokré oblečení jsem ze sebe shodila a vlezla jsem do teplé vany. Chtěla jsem zavolat Shawnovi ale nemohla jsem najít jeho číslo, tak jsem najela na instagram. Už jsem byla na jeho profilu a chtěla kliknout na poslat zprávu když jsem si všimla poslední fotky. Nesleduju ho a tak se mi to nezobrazuje. Byla tam fotka Shawna s Rose. Dal jí tam před čtvrt hodinou. (Pozn. Rose takhle nevypadá má přírodní blonďatý vlasy a modrý oči ale ta fotka se hodí)843 likes
shawnmendes ❤️❤️💔 @roselolo
View all 51 comments
roselolo love uKdyž jsem tu fotku viděla zase jsem se rozbrečela, dneska jenom brečím. Můžu si za to sama ale musím mu to vysvětlit nebo se aspoň omluvit.
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...