∆sixty two∆

4.1K 155 3
                                    

"Přijeli jsme sem večer, to jsme se neviděli. Druhý den ráno jsem se s pár klukama, které jsem poznal předešlý večer šel podívat kolem abych věděl kde co je. Potkal jsem tě ve Starbucks, hned si mě zaujala a já o tobě chtěl vědět něco víc" usmál se na mě a přiložil si hřbet mojí ruky ke rtům.

"Pamatuju si na to, taky jsem si tě hned všimla" usmála jsem se na něj zpátky a obmotala jsem ruce okolo jeho krku. "Pak jsem tě ale poznal jako mojí sousedku a zájem mě přešel" zasmál se a já s ním.

"Po tom, co jsme se ale poprvé políbili, věděl jsem, že si jiná, jiná než jsem si myslel. Potom co jsme se spolu poprvé vyspali se ve mě něco zlomilo a já napsal tuhle písničku" díval se na mě s těma jeho zářivýma kukadlama a já si všimla jak za světla vycházejícího slunce, mají barvu zlata.

"Napsal si o mě ještě nějakou písničku?" Zeptala jsem se se zájmem. "Ne, ne celou. Začal jsem jí psát když jsi mě tehdy odmítla u vás před barákem, než jsem jí ale dopsal, stačili jsme se dát zpátky dohromady" věnoval mi takový ten úsměv, po kterém se váš středeční tep zrychlý, mysl se uklidní a jediné, co vás v tuhle chvíli trápí je ta vzdálenost mezi vámi. "Shawne!" zabušil někdo prudce na dveře, "potřebujeme další chlast" zasmál se Jack s někým dalším, kdo s ním byl za dveřmi. "Půjdu je už vyhodit domů" zasmál se Shawn a chtěl odejít ale já ho ještě letmo chytla za ruku. "Jak se ta písnička jmenuje? Ta co si nedopsal?" zašeptala jsem do ticha, jakobych se bála, že má slova uslyší někdo jiný než on.

"Perfectly wrong" odpověděl a přistoupil ke mě blíž. "Jsme si tak souzení a zároveň tak rozdílní Emily. Vím, že jsi pro mě perfektně špatná a nemůžu ti dát všechno, co bych chtěl ale jsem takový sobec, že si tě i tak nechávám u těla" pohladil mě po tváři a věnoval mi pusu na čelo.

Když Shawn odešel za ostatními, já zůstala na balkóně dutat, co tím myslel. Nechtěla jsem si tím zatěžovat hlavu ale i tak mi myšlenky nešly jiným směrem, než tím který směřoval na toto. Zatřepala jsem hlavou a zima mě zahnala zpátky do pokoje.

Zrovna ve chvíli kdy jsem se svlékla jenom do Shawnova trička a kalhotek, Shawn přišel do pokoje. "Ehm... už odešli" znervózněl když viděl, co mám na sobě a zkousnul si ret. "Dobře" usmála jsem se a vlezla jsem si pod Shawnovu tmavě modrou peřinu. "Jdu ještě do sprchy" řekl a zmizel v koupelně. Po chvíli už jsem slyšela, kapky dopadající na dno sprchy.

I přes veškerou mojí únavu, mi přišlo tohle ráno, vlastně i noc něčím kouzelné a tak jsem vstala na mé těžké nohy a rozešla jsem se do koupelny.

Pozorovala jsem Shawna ode dveří a prohlížela si jeho hříšné tělo. On si mě za tu celou dobu, co jsem tu byla nevšimnul. Přišlo mi jakoby byl myšlenkami úplně v jiném světě. Trochu mě to vyvedlo z míry, zajímalo by mě nad čím přemýšlí.

Svlékla jsem se do naha a vlezla jsem za Shawnem do sprchy. Zaregistroval mě až tehdy, kdy jsem mu obmotala ruce okolo pasu a políbila mu horkou pokožku na zádech. Prsty jsem mu přejížděla po svalech a on se hlavou opřel o stěnu. "Stalo se něco?" strachovala jsem se. "Všechno je dobrý" odpověděl a otočil se ke mě čelem. Přišlo mi, že to jenom hraje, že se snaží přesvědčit i sám sebe ale místo dalších slov jsem vzala do ruky šampón a vymáčkla jsem si trochu na ruku.

Pak jsem zabořila prsty do Shawnových vlasů a jemu se na hlavě začala tvořit pěna. Když jsem skončila s hlavou, vzala jsem si žíňku na kterou jsem dala sprchový gel a začala jsem s ní jezdit po Shawnově těle. Na intimních partiích jsem si dala nejvíce záležet a myla jsem ho do té doby, dokud jsem si nebyla jistá, že na jeho těle není ani trocha jakéhokoliv smítka. Sama jsem se rychle umyla a pak jsem nás oba zabalila do jednoho velkého ručníku.

Shawn si mě přitáhl do dlouhého objetí a naše mokrá těla se nalepily na sebe. Nikdy jsem se necítila šťastnější.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat