Zaply jsme si film a společně s Car jsme začaly koukat na Zkus mě rozesmát. Jinak ráno jsem školu stihla jen tak tak protože jsem se zdržela ve Starbucks pro kafe. Naštěstí jsem dorazila těsně na čas. Dneska jsme psali docela dost písemek a tak jsem ráda, že už jsem doma. Kvůli těm písemkám nebyla spousta lidí ve škole a tak hned po nich nás pustili dřív domů.
"Já stejně nikdy nepochopila, proč si nevšimnul dřív jak je hezká, sympatická a všechno" rozčilovala se zase Car. "Nojono" odpověděla jsem jí s úsměvem a hodila jsem po ní polštář. Zapli jsme si další film a už jsem se chtěla pohodlně usadit když někdo zazvonil. "Jdu tam" řekla jsem Car a seběhla jsem schody. "Co tu děláš?" Zeptala jsem se Mendese, co se opíral o rám dveří. "Ehm..." Koukl se na můj outfit, který se skládal z velkého bílého overalu a koutky se mu zvedly k nepatrnému úsměvu. "...je tu Rose?" Zeptal se když konečně přestal věnovat pozornost mému oblečení. "K tvému překvapení...ne" řekla jsem mu a chtěla jsem zabouchnout ale on tam dal nohu a v následujících sekundách už byl vevnitř. "Hmm jasně" řekl si spíš sám pro sebe a vydal se nahoru. "Kam jako jdeš?" Zeptala jsem se ho ale on mojí otázku naplno ignoroval. Můžu vám povědět ten jeho výraz když na mé posteli spatřil Car, byl k nezaplacení. "Říkám ti, že tu není" řekla jsem mu a a zatáhla jsem ho za loket dolů ze schodů. "Tak fajn, kdyby se tu objevila, ať mi zavolá a mimochodem hot pyžámko" mrkl na mě a zavřel za sebou dveře. Protočila jsem nad jeho chováním oči a vydala jsem se za Car nahoru. "Co tu dělal?" Zeptala se Car.
"Jenom hledal Rose" řekla jsem jí pravdu a s hlavou plnou jiných myšlenek jsem ulehla do postele.Další den byla sobota. Probudilo mě zvonění zvonku a já se neohrabaně vyhrabala z postele. Otevřela jsem Rose a Jeremymu aby mohli jít dovnitř a sama jsem se zase rozešla do postele. "Doufám, nechceš celou sobotu strávit válením se v posteli" promluvila Rose, když si sedla na okraj postele. "Chci" zamumlala jsem do peřin. "Tak to máš smůlu protože dneska jedem na chatu!" Zařval Jeremy ale já nijak nereagovala. Po dlouhé odmlce jsem odpověděla. "Já" ukázala jsem pod peřinou na sebe "na žádnou chatu nejedu!" Řekla jsem jasně a zase jsem zavřela oči. "Ježiš to není chata jako chata, za co mě máš" konstatovala Rose. "Jo jsou to takový mini vilky, je jich tam hrozně moc, je to takový sídliště mejdanů. Je tam spousta barů a jezdí tam skoro celá škola, i ta tvoje, divím se, že to neznáš. Jenom se jim říká chaty" dopověděl ale mě to bylo jedno. "Prostě jedeš" prohlásila nakonec Rose a já zakroutila hlavou.
Kolem čtvrté hodiny už jsem měla sbaleno. Nakonec mě přemluvili a koneckonců to nemusí být špatné. "Tak vyzvednou nás tady ostatní" řekl Jeremy když jsem si zapínala tašku. "Super" zapištěla Rose a já se zasmála.
"Ahoj lidi" řekla jsem všem když jsem nastoupila do auta a připla jsem se pásem. "Kde to vlastně je?" Zeptala jsem se, když jsme jeli už celkem dlouhou dobu. "Je to u malý vesničky, asi 5 km od Toronta takže už blízko. V létě se tam jezdíme koupat ale když je počasí jako teď tak jenom pařit." Zasmála se a všichni s ní. Pak jsem to uviděla. Byly to opravdu hodně luxusně vybavené malé vilky. Skoro u každé stálo auto a hned bylo vidět kde je nejbližší bar protože byl bohatě osvícený. Zastavili jsme na veřejném parkovišti, prý aby jsme tam nemuseli zajíždět a začali jsme se procházet kolem chatek. "Já jsem s Em" zařvala na Jeremyho Rose když se ptal jak budeme spát, "a bereme si tuhle" sebrala mu klíče z ruky a společně jsme se rozešly směrem k ní. Vevnitř to bylo opravdu krásné a já už se těšila na večer.
"Jedna, dva, tři!!!" Řvali všichni při pohledu na Rose, která do sebe házela jednoho panáka za druhým. "Rose tobě bude tak blbě" konstatovala jsem když měla konečně všechny vypité. Jen se na mě podívala a zavolala na číšníka pro další, protočila jsem nad ní oči. Já jsem už pár panáků taky měla ale nechci se nějak moc opít a tak jsem si radši dávala pozor kolik toho vypiju. Byla to vážně sranda, tyhle lidi jsem si strašně rychle oblíbila.
"Hej cítíte to?" Zeptala jsem se ostatních kteří zrovna o něčem mluvili a ani mě nevnímali. Porozhlédla jsem se po okolí a všimla jsem si skupiny která podle toho zápachu hulila trávu. Okamžitě se mi zvednul žaludek. "Hele já jdu na vzduch" řekla jsem a pár lidí se na mě otočilo. Skoro všichni se zeptali jestli nechci aby šli se mnou ale chtěla jsem jít sama.Jakmile jsem vyšla do chladného vzduchu, udělalo se mi líp. Už jsem se tam nechtěla vracet a tak jsem se vydala směrem k chatce. Po cestě jsem moc lidí nepotkávala až na jednoho člověka který stál u lampy, byl ke mě zády a kouřil. Rychle jsem kolem něj prošla a šla jsem dál. Jakmile si mě ale všimnul, cigaretu típnul a vydal se za mnou. Zrychlila jsem krok a když se pořád blížil začala jsem utíkat. "Kruci, co děláš?" Zařval na mě ten dotyčný a já se zastavila. Tak moc jsem se lekla. Rychlým krokem ke mě došel a já k němu zvedla pohled. Vlasy měl zase rozházené do všech stran a tváře měl lehce narůžovělé z té zimy. "Co proboha děláš?" Zeptal se mě Mendes. "Já jsem se lekla, nevěděla jsem, že si to ty" odpověděla jsem mu. "Co tu vlastně děláš?" Zeptala jsem se ho ještě a pořád jsem se rozhlížela kolem jestli tu někdo není. "Jezdím sem často, co tu děláš ty a proč nejsi vevnitř?" Zeptal se mě na oplátku on. "Vytáhla mě sem Rose a vevnitř někdo začal hulit trávu a mě se udělalo špatně, tak jsem šla ven" pověděla jsem mu a on kývnul. Viděla jsem k nám blížící se postavu a aniž bych chtěla co nejvíc jsem se natiskla k Mendesovi. Tak moc až jsem cítila teplo z jeho těla a jeho klidný dech na mém uchu. "Klid" zasmál se mi když ten dotyčný přešel aniž by o nás zavadil pohledem. "Smrdíš jak popelník" změnila jsem téma a oba jsme se tomu zasmáli. Celou dobu se mi díval do očí a pak se začal sklánět a...
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...