Pevně mě k sobě tisknul a rukama mi přejížděl od zad dolů. Já jsem si jako vždy hrála s jeho vlasy ale tentokrát jsem za ně silně tahala až mi z toho párkrát vzdychnul do úst a to mě donutilo dělat to dál. Jakmile mě namáčknul na zeď, sama jsem si obmotala nohy kolem jeho pasu a rukama jsem mu zajela pod tričko. "Aaa studíš" vyjekl a já jsem se tomu musela zasmát. Seskočila jsem z jeho pasu a rychle jsem mu přetáhla tričko přes hlavu. Zavrčel a opět mě vzal do náruče. Tentokrát už to ale řídil on a nesl mě směrem do mého pokoje.
Když otevřel dveře ani se nezatěžoval zavíráním a hodil mě na postel. Neměla jsem šanci se jakkoliv hnout protože se ihned objevil nade mnou a na mě přistály jeho rty. Začal mi sát krk a snad na každém kousíčku holé kůže se objevila fialová skvrna. Když z krku postupoval dál dolů trochu se nadzvedl, uchopil moje tričko a trhl s ním tak, že se rázem roztrhlo. Netušila jsem, že to fakt jde. Jindy bych byla naštvaná ale hrozně mě vzrušovalo jak moc mě taky chce.
Rukama mi vjel pod podprsenku a začal jemně masírovat moje prsa. Lehce mě do nich štípal a pak podprsenku ohrnul a hned si vzal mou pravou bradavku mezi zuby. To samé pak udělal i s mou levou bradavkou a do obou mě nakonec silně kousnul. Slastně jsem zavírala oči a škrábala jsem Shawna po zádech.
Když skončil s mým hrudníkem, postupoval pomalu po břiše až dolů ale u lemu mých kalhotek se zastavil a jel zase nahoru. Začala jsem cítit nepříjemný tlak v podbříšku, který pomalu narůstal. "Shawne... prosím..." Vzdychala jsem. "Ještě si chvilku počkej zlato" řekl mi a zase se přesunul na můj hrudník. Už jsem si chtěla do kalhotek zajet sama ale jeho ruka mě zastavila dřív než jsem se tam dostala. "O to se ani nepokoušej" zašeptal mi do ucha, které mi následně lehce zkousl. V tu ránu mi Shawn zajel pod spodní prádlo a vrazil mi tam rovnou dva prsty. Rozkoší jsem vykřikla a moje boky se samy zvedly. Shawn mi je zatlačil zpátky a zatímco se věnoval mojí bradavce, jeho prsty zajížděli hlouběji do mého přirození. Byla jsem si jistá, že kdyby doma někdo byl, slyšel by mě už od dveří ale mě to bylo jedno. Užívala jsem si to, milovala jsem když to dělal ale dneska jsem chtěla víc. Mezi vzdechy jsem se mu snažila co nejrychleji sundat jeho kalhoty a když se mi to konečně podařilo, vzala jsem si jeho penis přes boxerky do ruky a začala jsem ho mačkat s každým mým vzdychem. Když konečně taky zavzdychal, zvlhla jsem ještě víc. Shawn ze mě v tu ránu vyndal prsty, olízl si je a jazykem se dotknul mojí mokrý kamarádky. Nezůstal tam ale a jenom po ní přejel jazykem. Takhle postupoval až k mojí puse. Když se naše rty opět střetly, ihned vklouzl svým jazykem k tomu mému a začal se o něj třít. V horní části stehna jsem cítila jeho erekci a to mě vzrušilo tak moc až jsem se silně zakousla do jeho rtu. Vymanila jsem ho ze svého sevření až když jsem v puse ucítila krev. Odpojila jsem se od něj a uviděla jsem jak se z jeho rtu kutálejí kapky krve. Oblízla jsem mu zraněné místečko a on zavzdychal. "Tak a dost" řekl si spíše pro sebe a vysvlékl mě do naha. Sám si pak sundal boxerky a na jeho velkého kamaráda si navlékl kondom, který vytáhl z kapsy. Chytil ho do ruky a začal s ním přejíždět přes můj vstup. Viděla jsem jak silně svírá svoje víčka k sobě a trápí se tím. Sama jsem to nemohla vydržet a tak jsem se nadzvedla abych aspoň kousek jeho měla v sobě. Aniž by otevřel oči, víc se napřímil a začal ho do mě strkat. Byl pomalý a já mu za to byla vděčná. Měl ho většího než většina z těch, se kterýma jsem zatím spala a tak mě jeho velikost trošku zarazila. "Dobrý?" zeptal se a já se mu podívala do očí. Měl v nich trošku starosti ale hlavně spoustu touhy a vzrušení. I kdybych měla zažít jakoukoliv bolest, teď mi to bylo jedno, chtěla jsem ho slyšet vzdychat. "Jo, pokračuj" pobídla jsem ho a zavřela jsem oči. Vsunul ho do mě až po koule a začal přiřazet. Nejdřív pomalu ale s každým přírazem zrychloval. Oči jsem musela mít zavřené jelikož mě v nich štípaly slzy. Silně jsem se zakousla do rtu a zhoupla jsem se vstříc Shawnovi. Zavzdychal a já se toho nemohla nabažit. Udělala jsem to znovu i přes tu bolest a zavzdychala jsem společně se Shawnem. S každým přírazem kterým jsem šla Shawnovi naproti bolest ustávala a nahrazovalo jí zpátky takové vzrušení jako jsem cítila před chvílí. Nebyl to vůbec romantický sex, možná ze začátku ale teď do mě Shawn opravdu bušil. Občas jsem měla pocit, že se ani nestihnu nadechnout mezi jeho rychlými přírazy ale ta slast, která mě ovládala byla mnohem větší než jakákoliv starost. Shawn vždycky po pár přírazech změnil úhel a já měla pocit, že každou chvíli exploduju. Nikdo to ještě nedělal tak dobře jako on. Chtěla jsem ho celého, na milimetry. Nohy jsem se obmotala okolo jeho pasu a tak jsem naší vzdálenost přiblížila nule. Nehtama jsem se silně zaryla do jeho zad a škrábala jsem tak silně jak jen jsem uměla. Shawn zvedl ruku a položil jí na rám postele, do kterého s každým přírazem bouchnul. "Aaah...baby... nevydržím to" vysoukal ze sebe Shawn a ještě zrychlil. To už jsem měla tmu před očima. "Podívej se na mě" zkuhral. "Sakra...Em podívej se na mě" skoro jsem ho ani přes ty rány co mlátil do postele neslyšela. Otevřela jsem oči a vyhledala jsem jeho obličej. Jakmile jsem se mu podívala do očí, v penise mu začalo škubat jak kdyby ho uhodil elektrický proud. Vykřikl v návalu orgasmu a to přeneslo přes okraj mě. Oči měl zavřené a z jeho úst vycházely ty nejkrásnější zvuky které jsem kdy slyšela. Oči jsem musela zavřít a ret jsem si držela tak moc abych nezačala řvát. To mi vydrželo ale jenom chvíli. "Shawne!!" řvala jsem Shawnovo jméno po celém baráku dokud orgasmus úplně neodezněl. Shawn ještě kolikrát přirazil a pak se na mě unaveně složil. Jeho spocené tělo se hned přilepilo k tomu mému a on svojí hlavu zabořil do prohlubně u mého krku. Dýchal mi na ucho a to mi způsobovala příjemné brnění. "Si moje" zašeptal a mě se po těle rozlil ten snad nejkrásnější pocit. Zvedl se, vyndal ze mě svůj penis a kondom rychle vyhodil do koše. "Řekni to" složil se unaveně vedle mě. "Řekni, že si jenom moje" říkal stále se zrychleným dechem zatímco ležel mě.
"Jsem jenom tvoje" zašeptala jsem mu nazpátek a on si zpátky se svým tělem lehnul na to moje."Si jenom moje" zašeptal těsně před tím než usnul.
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...