∆sixteen∆

5.5K 152 9
                                    

                  Pro MisuleMia28
A pak se opravdu otočil a odešel. Zase se mi z očí spustily slzy a já neměla v plánu do příštího týdne výlezt z koupelny. Napustila jsem si vanu a vlezla jsem si do ní. Pustila jsem si hvězdy nám nepřály a na ty dvě hodiny jsem brečela jen kvůli tomu. Vždycky když jsem byla smutná nebo mě něco trápilo tak jsem si ten film pustila, je v tom tolik ponaučení a vidět, že spousta lidí má větší problémy jak já a mě vždycky tak nějak uklidní.

Když film skočil, vzala jsem si na sebe pyžamo. Byla bych tam klidně i dál ale voda byla tak studená, že jsem tam už být nemohla. Šla jsem si dolů udělat čaj, bohužel jsem tam potkala matku. "Ahoj Em, zítra už běž do školy, už jsi zdravá" řekla a já jenom kývla. Vůbec se mi tak nechtělo ale jak jsem řekla, Mendese už nechci vidět. Vím, že semnou bude chodit do školy ale já už o něj nezavadím pohledem.

Ráno jsem vstala, normálně jsem se oblékla a udělala jsem si snídani. Zavolala jsem Car, že už jdu do školy a ať mě vyzvedne před barákem. "Ahoj Car" řekla jsem, když jsem nastoupila do auta. "Ahojky, jsem ráda že už jdeš do školy." Řekla a dala mi pusu do vlasů. Jak jsme vylezly z auta hned na mě padlo několik pohledů. Někteří si mě vůbec nevšimli, někteří jen lehce zavadili pohledem a někteří si na mě i ukazovali. Nepochopím jak drzí můžou být. Ignorovala jsem to a společně s Car jsem šla do třídy.

Když skočila třetí hodina, zůstaly jsme s Car na přestávku ve třídě a jenom jsme si povídaly. Přišly ke mě nějaké holky. Znala jsem je od pohledu ale nikdy jsem se o ně nějak nezajímala. Jen vím, že byly označované jako školní děvky. "Nechápu jak sis mohla myslet, že by s tebou Shawn něco měl" řekla jedna. Druhá jí na to hned odpověděla."Neasi, ty taková nicka a ještě k tomu hnusná" řekla a já cítila jak se mi ztahuje hrdlo. "Vypadněte" prskla na ně Car a ony se otočily na podpatku a odešly. Nebrečela jsem i když se mi chtělo. Tohle mi za to nestojí. Celé vyučování už jsem nějak přetrpěla  a pak zbýval jenom oběd. To nejhorší. Sedly jsme si s Car na naše obvyklé místo a nijak jsme na sebe neupozorňovaly. I tak na mě ale spočinuly skoro všechny pohledy. Pak jsem si všimla party prváků jak šli k Shawnovu stolu, ukázali na mě a začali se smát. Shawn jim něco odpověděl a taky se začal smát. Pak mi ruply nervy. Stoupla jsem si a..."tak a dost. Přestaňte na mě všichni koukat jako na nějaký zjevení. S Mendesem jsem nic neměla až na to, že mě sprostě využil. Je to debilní a zasranej čůrák co myslí jenom na sebe a ani trochu na ostatní. Jediný co po vás chci je aby jste všechnu vaší pozornost co dáváte do mě přesunuli zpátky na ty, kteří to chtějí. Děkuju!!" Dořekla jsem to a na Mendese jsem ukázala prostředníček. Vstala jsem od stolu a šla směrem ven. "Ty jo, slušná práce. Ty víš jak na sebe ještě víc upozornit" řekl někdo za mnou. Nezastavovala jsem se protože jsem věděla komu ten hlas patří. Slyšela jsem za sebou pohyb ale nevšímala jsem si toho. Když mě zatáhl za ruku a natlačil na skříňku. "Doprdele co děláš?! Řekla jsem ti aby si vypadnul z mýho života, ne mi lezl do osobního prostoru" řekla jsem a vlepila mu facku, to nečekal. "Jako bych v tvým životě být chtěl" prskl na mě a odešel. V očích jsem zase měla slzy. Takže jsem šla zase domů s tím jak už nikdy nevylezu. Zavolala jsem Chrisovi a ten přišel. Všechno jsem mu řekla. "Holka ty máš na ty grázly štěstí" řekl a já ho objala pevněji. "No tak nebuď smutná" řekl a natočil si mou hlavu tak abych se mu podívala do očí. V tu chvíli mi bylo všechno jedno. Potřebovala jsem se odreagovat. Políbila jsem ho.

Tak dneska jsem se fakt překonala a vydala jsem ty dvě části ❤️. Snad se líbí. Teď budu neříkám, že mít pauzu ale nebudou vycházet díly nějak pravidelně, občas třeba po pěti dnech a občas třeba hned za sebou. Kvůli škole a tak. Sama si ještě musím promyslet jak to bude dál. Jinak děkuju moc všem❤️.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat