"Mendes" řekla jsem si spíš pro sebe a podívala jsem se na něj. Po čele i těle mu stékaly malé kapičky potu a na hlavě měl rozcuchané vlasy. "Proč si u nás byl?" Zeptala jsem se ho, celkem dlouho mlčel a pak odpověděl. "Já u vás byl?" Zeptal se. Zdálo se mi, že lže a nechce mi to říct a tak jsem se vyptávala dál. "Lžeš, co si tam chtěl?" Zvýšila jsem na něj hlas. "Ježiš v pohodě, byl jsem ožralej asi jsem si pro něco šel a teď mi uhni, musím jít abych stihnul školu" odstrčil mě a běžel pryč. Já se teda taky pomalu začala sunout v cestě kterou jsem šla předtím a to do školy.
"Ahojky Em" pozdravila mě Car u dveří. Tentokrát jsem se jí ale odhodlala svěřit a tak jsem jí začala líčit tu situaci s Chrisem...jenom s Chrisem.
" Už se to ale nestane" dokončila jsem a koukala na její výraz. "No tyvole, tomu nemůžu uvěřit, jsem za tebe ale šťastná, potřebovala si to" byla z toho úplně nadšená. "Hele jde sem Shawn" řekla a ukázala jeho směrem. Taky jsem se na něj podívala a viděla jak jeho oči propalují mě. "Co chceš Men..." Nestihla jsem to doříct protože se svými rty natlačil na ty moje. Začal mě líbat a já po chvíli začala z neznámého důvodu spolupracovat. Pak jsem uslyšela potlesk. On se ihned usmál a zamával svým kamarádům...co to? "Splněno" řekl s důrazem na každé písmenko.
"Co-cože?" Co jako splněno? Zeptala jsem se ho a netrpělivě jsem vyčkávala na jeho odpověď. "Vyhrál jsem sázku, vsadil jsem se s klukama, že paní neoblomná aka ty mi podlehne stejně jako všechny ostatní. Tehdy po té bouřce u vás jsem to ale nestihl nahrát jak rychle ses na mě vrhla a tak jsem tam pak šel ten večer, měla jsi tam ale návštěvu tak jsem radši odešel. Bylo to tak lepší, aspoň to všichni viděli na vlastní oči" řekl a na tváři měl pořád ten jeho hnusný úšklebek. Do očí se mi nahrnuly slzy.
"Nesnáším tě! Nechápu jak se někomu můžeš líbit! Jsi fakt hajzl!" Křikla jsem mu a otočila jsem se na patě. Už jsem s tím hajzlem nechtěla být v jedné budově a tak jsem se rozhodla jít domů. Na chodbě jsem ještě potkala Ryana ale ten se mi po tom všem hnusil milionkrát míň jak Mendes. Car běžela za mnou. Všechno to slyšela a tak se na nic nevyptávala a utírala mi slzy z tváře.
Doma jsem si hned zalezla pod deku a zavřela jsem oči. Z očí mi třískaly vodopády slz a já je nemohla zastavit. Nechápu jak mi mohl něco takového udělat. Dělali jsme si naschvály to jo, ale po tomhle chci zapomenout že nějaký Shawn Mendes existuje. Nenávidím ho.
Dneska kratší kapitola ale snad pořád lepší než nic. Docela drama, uvidím jak se to bude vyvíjet dál. Každopádně děkuju za všechno ❤️
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...