∆fourty two∆

5.1K 169 4
                                    

Shawn odešel a já jsem až do večera nedělala nic zajímavého. Rodiče přišli pozdě jako vždycky ale musím říct, že s nimi mám mnohem lepší vztah než když dřív...nebo teda, nehádáme se.

Ráno jsem zaspala. Probudila jsem se až v 7:50 a tak mi došlo, že to tak jako tak nestíhám. I tak jsem ale pospíchala. Rychle jsem se oblékla a udělala ranní hygienu. Na snídani jsem kašlala a rychle jsem vyjela do školy. Tam jsem dorazila dvě minuty po osmé. Ještě jsem musela do skříňky, kde jsem si vzala učebnice a pak jsem se zase rozeběhla do třídy. Už jsem zahybala do chodby kde jsem měla učenu ale jak jsem nedávala pozor, do někoho jsem narazila."Aah promiň" začala jsem "Camerone" dodala jsem když jsem se podívala s kým mám tu čest. "Rád tě vidím Emily" pověděl s úsměvem a ve mě hrklo. Co to právě řekl? On zná moje jméno? "Už musím" pověděla jsem mu a obešla jeho svalnaté tělo. Ačkoliv jeho tělo bylo naprosto úžasné, Shawnovo bylo ještě milionkrát lepší. Do třídy jsem dorazila zhruba po deseti minutách po osmé. "Ale ale slečna Ewards, kde pak jste se nám zdržela?" Přimouřila na mě oči ta snad neprotivnější učitelka na světě. "Ale to víte, řekla jsem si, že ten váš protivnej hlas nemůžu slyšet před tím než si dám kafe a tak jsem si pro něj jela" zalhala jsem jí abych se mohla podívat na ten její opruzenej ksicht. "Sednout!" Vykřikla na mě a já se s úsměvem a obdivem od ostatních vydala za Car. Pravda ale je, že tahle učitelka mě nemá ráda už od prváku, takže jsem si zvykla. "Proč si mi taky nevzala kafe" zatvářila se Car ublíženě. "Nebyla jsem pro kafe" zasmála jsem se "zaspala jsem ale chtěla jsem vidět ten její obličej". Společně s Car jsem se začaly smát. Svůj smích jsme ale hned přerušily když na nás učitelka vrhla vražedný pohled.

Po hodině jsem po boku Car procházela chodbou, když v tom mě někdo vzal za loket a vtáhl do prázdné třídy. "Ahoj" zašeptal a políbil mě. Vzpomněla jsem si jak něco podobného už udělal, tentokrát už jsem k němu necítila takový odpor, vlastně vůbec žádný. Tehdy jsme na sebe křičeli kvůli Ryanovi, teď jsme tady stáli opření o dveře a líbali se. "Ahoj" zašeptala jsem mu nazpátek. Shawn přešel ke stolu učitelky a opřel se o něj. Já k němu pomalu došla a odložila jsem si tašku z ramene.  Dal svoje ruce na mé boky a ukázal na mě své krásné, bílé zuby. "Neumím chemii" řekl a zasmál se nad tím. "Měl ses učit" prohodila jsem. "Měl jsem jiné věci na práci" přiblížil se ke mě a lehce se mi přisál na krk. Sama od sebe jsem hlavu naklonila na stranu a zavřela jsem oči. "Tak se na to můžeš podívat ještě teď" odtrhla jsem se od něj a začala jsem se hrabat v jeho tašce. Našla jsem poslední probrané téma ale jelikož jsem o ročník níž, vůbec jsem tomu nerozuměla. "Tak s tímhle ti nepomůžu" zasmála jsem se a dál jsem projížděla text v sešitě. "Chemie je jediný předmět, kde si píšu zápisky, taky jí totiž nechápu" zasmál se a já si dala ruce na jeho zátylek. "Dáš to, určitě" povzbudila jsem ho a odhrnula jsem mu vlasy z čela. Usmál se na mě tím způsobem, že mi to úplně nevěřil ale já jsem mu věřila na 100%. Možná to sice byl idiot a party boy ale ve škole mu to vždycky šlo. "Za chvíli zvoní musíme do třídy" políbila jsem ho a vzdalovala jsem se od něj tak daleko dokud se naše ruce nepustily. U dveří jsem se na něj ještě usmála a vydala jsem se do své třídy.

"Kde si byla?" Vyjekla na mě Car po příchodu do třídy. "Šla jsem na záchod, promiň" darovala jsem jí falešný úsměv. Trhalo mě, že jí musím lhát ale pravdy jsem se bála ještě víc.

Po hodině jsem se zase přemisťovala do jiné třídy, věděla jsem, že Shawn tuhle hodinu bude psát tu chemii a tak mě docela překvapilo, že když jsem ho potkala na chodbě, žádný stres jsem neviděla. Stála okolo něj nějaká skupinka holek a jediné otázky které jsem slyšela byly "kdo je ta holka z instagramu? S kým jseš na té fotce? Chodíš s ní? Jsem lepší jak ona" se ozývalo ze všech stran. Musela jsem se nad tím uchechtnout. Když si mě všiml, protočil nad těma holkama pobaveně oči a já si zkousla ret, čehož si hned všiml. Schválně jsem tak prošla i kolem něj a mrkla jsem na něj. Jeho hltavý pohled mě ujistil v jeho včerejších slovech. Možná jsem nebyla ta nejlepší holka ze všech ale z tady těch ano. Pro Shawna ano.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat