Pili jsme, tančili a bavili jsme se celou noc. Hrozně mockrát jsme chtěli odejít ale nakonec jsme stejně vždycky zůstali u Dallase. Byla tu ještě spousta dalších lidí ale já stejně zůstala s nimi. Car se mi už asi před hodinou někam vypařila ale strach jsem o ní neměla, věděla jsem, že tu někde bude.
Právě když začala hrát moje oblíbená písnička thinking out loud of Eda Sheerana vyskočily jsme s Rose na stůl a začaly jsme se kroutit do rytmu hudby. "Půjdeš zítra i na tu party k Mendesovi?" Zeptala se mě Rose a já se zamyslela. "Vy jo?" Zeptala jsem se a doufala, že řekne že ne. "Jasně, že jo, jeho party jsou vždycky nejlepší. Netuším jak to ten kluk dělá ale je dost sexy." Vyhrkla a já se na ní zhnuseně podívala. "Co?" Zeptala se když to uviděla a začala se smát. "Víš já vedle něho bydlím a je to kretén to mi věř" řekla jsem jí a začala si zpívat refrén thinking out loud. "Možná kretén ale na jednu noc ujde" odpověděla po chvíli a já jí se smíchem bouchla ramenem. "A možná bydlíš vedle jeho pravýho baráku ale určitě nebydlíš vedle party housu" řekla a já se na ní nechápavě podívala. "Nepořádá jenom party u něj doma, byla jsem tam, má to tam velký, jak víš ale ty opravdový veliký party dělá v obrovský vile na kraji Toronta. Asi půl hodiny cesty autem. A je to fakt mega. Pojď s námi zítra." Netušila jsem, že pořádá party i mimo domov když u něj doma je party skoro každý den, kde na to bere čas. "Fajn půjdu" souhlasila jsem ze zvědavosti a Rose mě objala.
Tančili jsme s holkama do rytmu hudby a nevnímali jsme okolí, když někdo ztišil hudbu a začal tam něco mluvit. "Takže lidi líbí se vám párty?" Zakřičel Dallas do mikrofonu a všichni najednou zařvali JO. "Chtěl bych vás pozvat zítra tady k ochlastovi" ukázal na Mendese, co vypadal že už je dost v náladě "na další velkolepou párty, zase je v party housu tak všichni doražte" dopověděl to a pak s Mendesem někam zmizeli.
Ráno jsem se probudila kolem jedenácté hodiny. Kupodivu mi bylo dobře, opravdu. Žádná bolest hlavy ani ničeho jiného. Vstala jsem tedy a začala jsem po zemi sbírat svoje věci. Moc lidí tu už nebylo ale lidi se kterými jsem trávila celou noc tu byli všichni. Dala jsem vedle Rose prášek a snažila jsem se jí nějak vzbudit. "Kruci mě bolí hlava" nadávala hned jak se probrala. "Tady máš prášek, já už jedu jo" podala jsem jí ho a vydala jsem se směrem k autu.
Doma jsem se sprchovala, umyla jsem si vlasy. Pak jsem koukala na filmy. Když už se blížil večer tak jsem si udělala makeup, vlasy jsem si natočila a na sebe jsem si vzala uplou sukni s vysokým pasem a croptop,co byl dlouhý jako podprsenka. "Tak kdy mě vyzvednete" vyhrkla jsem když mi Rose zvedla telefon. "Už jsme na cestě,za chvíli tam budeme" řekla a já zavěsila.
"Ahoooj" vykřikla jsem a všechny jsem je v autě objímala. "Tak co jak se těšíš?" Zeptal se Jeremy. "Jo celkem dost" řekla jsem popravdě a začala jsem si zpívat známkou melodii, co přicházela z rádia. Dorazili jsme asi kolem desáté a už tak tady bylo plno lidí. Rovnou nám kluci donesli drinky a my jsme si šli sednout ven na terasu. Pili jsme a pili a já jsem ztrácela pojem o tom kolik jsem toho už vypila.
Hlava se mi točila, všichni ostatní se taky smáli a byli uvolnění. Každou chvíli jsem měla pocit, že budu zvracet ale nic se nedělo. "Kde je Rose?" Zeptala jsem se když jsem si všimla, že tu není. Ostatní už byli taky tak ožralí, že ani neodpověděli a tak jsem se vydala jí hledat. Nohy se mi motaly a každou chvíli jsem se něčeho nebo někoho musela přidržovat abych nespadla. Prošla jsem celý obývák tohoto velkého baráku i kuchyni a nikde nebyla. Vydala jsem se tak po točitých schodech nahoru. Bylo tam tak milión dveří. Zkusila jsem první zleva, kde byla koupelna, tam taky nebyla. Pak jsem šla do třetích z prava. Vešla jsem do obrovského pokoje. Byl hezky vybavený a celkem uklizený až na rozestlanou postel. Na stole byly poházené různé knížky a blbosti, co má na stole snad každý. Prohlížela jsem si tak pokoj, když se za mnou ozval naštvaný hlas. "Co tu doprdele děláš?" Zařval a já se na něj otočila. Jeho hnědé oči mě propalovaly a já v tu chvíli nevěděla, co říct. "Ptám se tě kurva, co děláš v mým pokoji" už byl vážně naštvaný. "J-ja n-o hledala jsem Rose" promluvila jsem tiše." Je mi jedno, co si hledala, vypadni" vyštěkl na mě. Nevim čím to bylo jestli opilostí nebo mojí malou vydrží ale nemohla jsem se v tu chvíli hnout, moje nohy byly těžké a když jsem konečně vykročila, zamotala se mi hlava a já se musela chytit poličky kousek ode mě. "Kurva ještě mi tady uděláš bordel. Kvůli tvýmu novýmu alkoholickýmu koníčku nehodlám uklízet o místnost na víc. Běž si radši zase šukat nějakýho idiota a vypadni z mýho pokoje." Jeho slova mě bezdůvodně ranila. Netuším proč mě to tak zasáhlo ale bolelo to. Hodně. Z oka se mi skutálela jedna neposedná slza a já si jí rychle otřela palcem. Dívala jsem se do země, na to podívat se na něj jsem ještě neměla. "Em" zašeptal tak tiše, že jsem to jen tak tak slyšela. Zvedla jsem k němu zrak a z očí se mi začaly kutálet další slzy. "Em promiň, já to tak nemyslel." Jeho hlas zněl provinile. "Ale myslel, to ty totiž děláš rád, že ubližuješ lidem. Hledáš jejich slabiny a pak jim do nich úmyslně bodáš. Jsi ubožák." Vykřikla jsem a rozešla jsem se dveřím. V tu chvíli mi kroky šly až moc dobře a já už chtěla být z této místnosti pryč. Jeho ruka mi v tom však zabránila. Chytl mě za paži a přitáhnul si mě k sobě tak blízko, že jsem cítila jeho dech na mé pokožce. "Kam chceš jít?" Zeptal se mě a já svraštila obočí. "Domů, pojedu autobusem, všichni jsou opilí" řekla jsem popravdě se slzami v očích a myslela jsem, že mě konečně pustí. "Ty vážně chceš jet ve 3 hodiny ráno busem?" Zeptal se pobaveně. "No jen si ze mě ještě dělej srandu, to už jsi udělal mockrát." Jeho výraz zvážněl. "Nechoď" zašeptal a já se uchechtla. "Tady rozhodně nezůstanu, s tebou v jednom baráku." Řekla jsem s důrazem na každé slovo a snažila jsem se mu vytrhnou. "Prosím Em, zůstaň" skoro až se mi zdálo, že škemral. "Myslela jsem, že nikdy neškemráš. A kde bych jako zůstávala, na gauči? Ne radši budu u sebe doma v postýlce." Uchechtla jsem se a chtěla jsem odejít. "To teda neškemrám" řekl vztekle a pustil mě. Už jsem brala za kliku ale zase mě zastavil. "Zůstaň..."
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...