Vykřikl a já se na něj smutně podívala. "Fajn není to pravda, byl úplně na šrot, dovedla jsem ho domů" řekla jsem mu pravdu a čekala jsem, že to pochopí a budeme ok. "A on ti snad někdy pomohl? Ne, jenom tě ponižoval ale když se chlapeček moc nabumbá, ty přiběhneš a uložíš ho do postýlky!" Obořil se do mě. "To není pravda, ne to není pravda" mluvila jsem a u toho jsem brečela tak, že mi možná ani nerozuměl. Zakroutil hlavou a práskl za sebou dveřmi. Rychle jsem si stoupla a rozeběhla jsem se za ním. Už jsem ho ale nestihla, těsně přede mnou odjel. Znovu se mi z očí spustily vodopády slz a já se sesunula na trávu. Co se to s mým životem sakra stalo. Kde je ta holka, co Mendesovi odporovala a odehnala mu sexy blondýnu v erotickém prádle. Nad tou myšlenkou jsem se musela zasmát ale jak rychle smích přišel, tak i odešel. Dovolila jsem mu zničit mě. To kvůli němu ode mě odcházejí lidi které miluju nejvíc. Jsem naprostá nula.
O týden později
Chrise jsem dlouho neviděla. Vlastně jak jsme se pohádali tak naposledy. Veškerý svůj čas teď trávím s Car. Právě teď je šest hodin ráno a mě zvoní budík. Vypnu ho a protáhnu se. Ještě pět minut....
Někdo zazvoní a já se zvednu z postele a jdu pomalu dolů. Otevřu dveře a spatřím tam Shawna v celé jeho kráse. "Omlouvám se" řekne mi a já se usměju. "To je v pohodě" řeknu a svůj úsměv ještě rozšířím. Jen tak na sebe koukáme a já už to nevydržím. Za krk si ho k sobě přitáhnu a políbím ho. Okamžitě začne spolupracovat a své ruce přemístí na mé boky. Vyskočím na něj a on mě odnese do mého pokoje. Líbá mě na krku a postupně postupuje dolů. Dostane se až k mému citlivému místo a přes kalhoty mě tam jemně líbne. Jeho vlasy mě šimrají na stehnech. Svou hlavu přemístí zase k mému obličeji a začne mě líbat. "Chceš to?" Šeptne mi u ucha až se zachvěju. "Anoo" pošeptám omámeně. Slyším jak si sundavá kalhoty ale oči mám pořád zavřené. Sesune mi dolů kalhotky a pak už...Rychle se posadím a začnu to rozdýchavat, byl to jen sen, byl to jen se, byl to jen sen. Pořád jsem si to opakovala a dala jsem si hlavu do dlaní. Proč se mi kruci něco takového zdá. Pak jsem si to uvědomila. Koukla jsem se na hodiny... jedenáct. Kruci, to už ani nemá cenu do tý školy chodit. Prostě řeknu, že mi bylo blbě. Vstala jsem a šla jsem do sprchy. Nechala jsem na sebe proudit studené kapky vody abych se probrala. Stejně jsem ale na ten sen musela myslet. Měla jsem v hlavě hrozný zmatek. Nejdřív jsem si chtěla ale vyřešit zmatek okolo Chrise. Hrozně mi chybí.
"Moc mě to mrzí, prosím, odpusť mi" poslala jsem mu a doufala, že odpoví. Vypla jsem si telefon a šla jsem si uklidnit pokoj, protože jsem v něm měla hrozný bordel. Třídila jsem věci, co už nepotřebuju a uklízela věci co naopak potřebuju nebo chci. Po asi dvou hodinách jsem si mobil opět zapla. Hned mi začaly přicházet upozornění na zprávy. Mě však zajímalo jen pár.
Chris: jsi doma??Halo??
Em??
Kruci, ihned jsem mu zkoušela volat ale nebral mi to.
Chris: pojď mi otevřít
Přišlo mi po chvíli. Vyběhla jsem ke dveřím a otevřela jsem. "Chrisi..." Zašeptala jsem a hrozně moc jsem ho chtěla obejmout. "Promiň mi to" řekl a sklopil hlavu dolů. "Co?" Zeptala jsem se. "To že jsem tak vyletěl ale..." Pořád koukal dolů. Vzala jsem ho za bradu a jeho hlavu jsem si dala do úrovně mé. "Ale co?" Zajímala jsem se. "Já žárlil jsem, já já ať už jsem říkal cokoliv , tak jsem se do tebe asi z......" Říkal tak potichu, že jsem ho neslyšela. "Že si co?" Zeptala jsem se znovu. "ZAMILOVAL JSEM SE DO TEBE" řekl už dost nahlas a já o kousek poodstoupila. "Chrisi já..."Ve škole to teď bylo pěkně na nic ale konečně je zase víkend. Děkuju za votes a všechno ❤️
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
Fiksi PenggemarV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...