∆fifty five∆

4.8K 136 30
                                    

Shawn nad tím mávl rukou ale já nad tím pořád přemýšlela. Stokrát raději bych šla na ten ples se Shawnem než s Cameronem. Netuším proč pozval zrovna mě, nikdy jsme se nebavili.

"Nad čím přemýšlíš?" vyrušil mě Shawnův hlas. Leželi jsme na posteli v jeho pokoji a jenom jsme se tak mazlili. Shawn mě pořád někam dával malé pusinky. Byly to opravdu pusinky, takové jemné, malé ale příjemné. Jednou na krk, pak na ruku, tvář, čelo, břicho, stehno... prostě všude. "Jak to vzali rodiče? A co Lauren?" Zajímala jsem se. "No rodičům to nevadilo a Lauren asi dobrý...nevím, pak jsem s ní už nemluvil" věděla jsem, že mi lže ale dál jsem nevyzvídala. Hlavní je, že je tady.

"Nee Shawne ne!" Vypískla jsem když mě začal jemně šimrat na břiše. Jsem hodně lochtivá. Jeho dlouhé prsty zrychlily a Shawn mě začal opravdově lochtat. "Ne ne ne!" Křičela jsem v návalu smíchu až jsem nakonec spadla z postele. Z toho chytl záchvat smíchu Shawn. "Fakt vtipný" proceňila jsem skrz zuby ale na tváři mi pohrával jemný úšklebek.

"Málem ses počůrala smíchy" pořád se smál Shawn a já se tak musela začít smát taky. Jeho smích byl nakažlivý. Nikdy jsem ho neviděla, takhle uvolněného. Být takhle moc sám sebou. "Nakonec to budeš stejně ale ty kdo se počůrá smíchy" vyplázla jsem na něj jazyka a skočila jsem na něj. Začala jsem ho taky všelijak lochtat a ačkoliv se snažil mi to vracet, ve velkém návalu smíchu se mu to nedařilo.

"Jsi hrozná mrcha" řekl když jeho záchvat smíchu ustupoval a já se na něj pyšně usmála. "To vim" pohodila jsem namyšleně vlasy načož jsme se oba dva zasmáli. "Hele ozvala se ti Rose?" Zeptala jsem se ho. Dlouho jsem jí neviděla ani o ní neslyšela, trochu jsem se o ní bála. "Ne jakmile si odešla pryč bylo tady ticho, nic neříkala. Já jsem chtěl běžet za tebou ale ona na mě začala křičet, že mě jen využíváš a takový věci, řekl jsem jí ať vypadne a šel jsem k tobě domů, jelikož jsem čekal, že tam budeš" dořekl a já si nervózně promnula prsty. "Trochu se o ní bojím" přiznala jsem mu a on se zasmál. Nechápavě jsem k němu zvedla oči. "Rose je ta největší bojovnice, co jsem kdy viděl. Věřím že je v pořádku" usmál se na mě a já kývla.

"Mám chuť se mazlit" pronesl a natáhl se po mě, vyzvedl mě do vzduchu a položil mě na druhou stranu postele takže na tu, kde ležel on. "A co když já ne hmm" řekla jsem provokativně. "Tak tím pádem mi to musíš nějak vynahradit" usmál se na mě laškovně a já se začervenala. Tak moc na mě tenhle kluk působil.

Nahla jsem se k němu a spojila jsem naše rty. Líbali jsme se pomalu a procítěně. Stejně pomalu jsme se také vysvlékli a já Shawna jemně tahala za vlasy. On si mě položil pod sebe loktama se přidržoval aby na mě neležel plnou váhou. Pak do mě pomalu vnikl. Opravdu pomalu ale tak procítěně a láskyplně jako ještě nikdo před ním. Potichu jsem vzdychla a zaryla jsem Shawnovi nehty do zad, když se do mě dostal celý. Shawn se nade mě nahl a skoro ho celého vytáhl ven a pak zase pomalu zasunul. Bylo to tak moc příjemné. Takhle to opakoval pořád a pořád dokola. Když jsem cítila, že to na mě jde moje hlasitost vzdychů se zvětšila. Shawn také sténal a to mě hřálo u srdce ještě víc, než cokoliv jiného. V tom se moje nohy napjaly, hlava mi zapadla do polštářů a ruce mi vystřelily do vlasů, za které jsem se v návalu z té rozkoše začala tahat. Shawn se udělal hned po mě.

Tohle bylo moje první milování. Nikdy jsem s nikým neměla tento typ sexu jako byl tento. Než jsem se nadála Shawn se už vyzdvyhával z postele a šel ke skříni. Natáhl na sebe boxerky a tepláky. Taky jsem se zvedla a chtěla jsem se do něčeho pohodlného obléknout. K mé smůle jsem ale dneska měla popínací halenku a tu jsem si na sebe brát nechtěla. Natáhla jsem si tak na sebe kalhotky a natáhla jsem se po Shawnově tričku, co leželo na židli. "Půjčím si ho, nevadí?" Zeptala jsem se ale to už jsem si ho skoro natahovala přes hlavu. "Dneska jsem ho měl na sobě, nevadí ti to?" Zeptal se mě ale to už jsem ho na sobě měla. Vonělo krásně po něm.

Došla jsem k posteli, do které jsem si lehla. Shawn přišel hned za mnou a přikryl nás peřinou. "Teď už se chci mazlit" zašeptala jsem zatímco on mi jemně cuchal vlasy. "Ehmm" zamumlal a usmál se. Přitáhla jsem se víc k jeho hrudi a okolo krku jsem mu obmotala ruce. Pohladil mě po zádech a pak mi dal pusu do vlasů. Bylo to tak romantické ale mě to nedalo a musela jsem to trochu narušit.

"Shawne co myslela Lauren tím, že tam máš i kariéru?" Zeptala jsem se ho s jistrami v očích.

Ten článek mě hodně vzal. Zrovna jsem jela v autobuse a začala jsem tak moc brečet, jako už dlouho ne. Nevím ani proč. Možná proto, že jsem spoustu z těch věcí nečekala jako například trávu, ani by mě to nenapadlo. Shawn ale nic přímo nevyvrátil ale ani nepotvrdil takže ne všechno musí být pravda i když v tom jeho popisku "vzali jenom to špatný a to dobrý ne" o tom že by lhali nic neříkal, tak nevím. Ať se ale děje cokoliv já ho budu podporovat dál, teď a navždy a jedině on ví, co je pro něj dobré a co ne. Jenom doufám, že se ostatní lidé trochu zklidní a začnou se zase chovat jako lidi a nebudou jenom nadávat. Jsem unavená jelikož je teď třičtvrtě na jednu ráno když tohle píšu a tak už půjdu spát, jinak bych se tady o tom klidně rozepisovala dál. Děkuju za všechnu lásku od vás jak k tomhle příběhu, ke mě a hlavně ke Shawnovi. I ADORE YOU ALL ❤️
Váš názor?

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat