∆thirty one∆

5.1K 158 3
                                    

Vadilo mi to. Nemohla jsem od nich odtrhnout oči. Měla jsem chuť přijít za Rose a vytrhat jí všechny vlasy kvůli tomu jak se hrabala v těch jeho. Sundat jeho ruce z jejích boků. Zeptat se jestli rád ubližuje lidem. Zase to byla jenom hra...
Když se ozval zvonek, konečně jsem odtrhla oči od okna. Pomalu jsem scházela po schodech a dávala jsem si na čas i s otevřením dveří. Když jsem je konečně otevřela, vpadla na mě Rose, která se zřejmě opírala o dveře. Vtáhla jsem jí dovnitř a chtěla jsem zabouchnout ale Mendes tam dal nohu. "Zlato, co je?" Zeptal se s úsměvem a přitáhl si mě k sobě blíž. Rychle přiložil svá ústa na ty má ale já nespolupracovala. Vší silou jsem se od něj odtrhla. Pořádně jsem se napřáhla a vlepila jsem mu takovou facku, že to ještě neviděl. "Už nikdy na mě nes-ahej!" Vykřikla jsem rychle ale i tak se můj hlas zlomil. Rychle jsem se otočila a zavřela jsem dveře aby nemohl vidět slzy v mých očích. Rose už na gauči podřimovala, je vidět, že opravdu hodně pila. Já jsem odešla do pokoje a svezla jsem se po dveřích dolů. Brečela jsem tak moc, jen abych ze sebe dostala všechny ty pocity. Tak moc mě to bolelo. Uvěřila jsem mu. Myslela jsem si, že mě má aspoň trochu rád. Ale zase si se mnou jenom hrál, jako se všema. Nevím proč jsem si myslela, že by čas který se mnou trávil mohl brát jakkoliv vážně, že budu jakkoliv...výjimečná.

Ráno jsem z postele nevstala, zůstala jsem jen tak ležet. Věděla jsem, že jakmile bych vstala musela bych čelit Rose a tomu, co se stalo v noci...a to já nechtěla. Jen jsem se vždycky zachumlala do peřiny ještě víc a znova jsem na chvíli usla.

"Em! Em!" Třásla se mnou Rose. Pomalu jsem od sebe tedy odlepila víčka a podívala jsem se na ní. Měla na tváři úsměv. " Tobě není blbě?" Zeptala jsem se jí celkem udiveně. "Ne není, až tolik jsem nepila, jen jsem byla veselá" odpověděla, hmm jasně. "Ale neuvěříš tomu, co se stalo" přisedla si ke mě a opřela se o rám postele. "Co se stalo?" Zeptala jsem se tiše a psychicky už jsem se připravovala na to, jak mi poví o Shawnovi. "No včera jsem společně s Jeremym šla do jednoho klubu, byl fakt velký a docela dost luxusní ale kvůli mě nás tam samozřejmě pustili" zasmála se. "No a jen tak jsme tam seděli a pili jsme a pak jsem tam uviděla Shawna...Mendese. Tancoval tam s nějakou holkou a tak jsem na něj zavolala. Nakonec přišel a bavili jsme se, pili jsme a bylo to prostě úžasný. Nebyla jsem tam autem a Jeremy byl nevim kde a tak mi nabídnul, že mě odveze domů, což jsem samozřejmě neodmítla. Dovezl mě před jeho barák, pomohl mi ven a pak jsme šli sem, k tobě a já jsem padala ale on mě chytil, byli jsme tak blízko a tak jsem se naklonila a políbila jsem ho. Nikdy jsem se nelíbala s někým, kdo by to uměl líp, ty jeho rty, vlasy, oči, ramena a prostě tvář...je dokonalej" dopověděla a já se snažila skrýt tu tíhu co jsem cítila až v krku. "To je fajn" řekla jsem a s falešným úsměvem jsem na ní podívala. "Myslíš, že to pro něj něco znamenalo?" Zeptala se mě a já věděla odpověď, NE. A nebo, co když jo...co když se mu Rose líbí jen já prostě ne. Mate mě jak ho chce každá moje kamarádka. Mate mě jeho chování. Mate mě on sám. Možná pro něj prostě nejsem dost dobrá.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat