∆thirty nine∆

5.4K 153 5
                                    

Lehce jsem ho hladila po vlasech a užívala jsem si jeho dech na mém krku. Jeho vlasy už oschly od potu a byly zase tak hebké jako předtím. Cítila jsem se tak příjemně unavená. Nikdy předtím by mě nenapadlo že se tohle stane. My dva jsme se vždycky nenáviděli. Teď tu na mě leží a já ho hladím ve vlasech. Když jsme u toho ležení, je docela těžký. Pomalu jsem mu odendávala ruce které měl okolo mého krku a snažila jsem se je položit vedle něj. Když se mi to podařilo, povalila jsem ho vedle sebe. Chvíli jen bezvládně ležel ale pak natáhl ruku a lehce mě objal. Přisunula jsem se k němu a on něco zamumlal ze spaní. Usmála jsem se nad tím a pak jsem zavřela oči.

Pomalu jsem otevřela oči ale nic jsem neviděla,v pokoji byla úplná tma. Podle toho jsem usoudila, že je asi už dost hodin. Podívala jsem se na hodiny na stolku, bylo něco málo po čtvrt na jednu. Shawn vedle mě ještě pořád poklidně oddychoval. Nedivím se, byl hodně unavený. I tak jsem ale spala dlouho, kolem 6 hodin. Podívala jsem se na něj a začala jsem zkoumat jeho tvář. Snad nikdy mě nepřestane udivovat. Odtáhla jsem se od něj a vydala jsem se do koupelny. Lehce jsem si opláchla tvář a podívala jsem se na sebe do zrcadla. Zdá se mi, že proti němu jsem nic, nejsem tak hezká jako on. Vyčistila jsem si na tu noc aspoň zuby a šla jsem si dolů pro vodu. Vzpomněla jsem si na Shawnovo tričko a sebrala jsem ho ze země. Pak jsem začala sklízet oblečení i v mém pokoji. Když jsem mu skládala kalhoty, ucítila jsem nějaký rachot v kapse. S domněním že je to bordel jsem pro to sáhla a vytáhla jsem z kapsi nějaké dva papíry. Oba jsem si prohlédla a nestačila jsem se divit. Bylo to psané jako text, text písně. Oba papíry jsem si tak začala číst. "Co to děláš?" Zachraptěl vedle mě hlas. "Uhhm, zazpívej mi to" řekla jsem nakonec . "Em...to neměl nikdo vidět, jsou to jen takový kraviny." "Prosím zazpívej mi to, mám tady kytaru, učila jsem se jako menší" usmála jsem se na něj a on na mě. "Tak fajn" svolil a já rychle vyskočila pro kytaru. Jakmile jsem mu jí přinesla, přiložil svoje prsty ke kytaře a lehce jimi přejel po strunách. Já jsem se usadila naproti němu na postel a opřela jsem se o rám dveří. Pak začal hrát pravidelnou melodii a zpívat.

...I never meant to hurt you, no

And I know you'll find someone who
Gives you the time I didn't give to you
I'm running low
I'm sorry, but I have to go
It may be I who'll never feel
You gave me something so real
I'm sorry, but I have to go

Dozpíval a já si utřela slzu která mi vytekla z oka. Tuhle písničku jsem skoro nečetla a tak mě tolik smutku v ní zarazilo. "Měl jsem holku" promluvil po chvíli. "Měl jsem holku, kterou jsem měl opravdu rád. Miloval jsem ji. Měl jsem ale málo času, skoro pořád jsem měl hokej nebo basketbal. Byl jsem s ní málo. A potom mi rodiče řekli, že se stěhujeme.  Nechtěl jsem se s ní rozejít a ona se mnou taky ne. Zůstali jsme tak spolu i když já jsem se odstěhoval sem. Dlouho jsme takhle spolu chodili ale" vypadalo, že přemýšlí nad svými slovy " ale nešlo to. Když jsem tam přijel všechny moje pocity jsem jí řekl ale ona mi říkala, že to zvládneme, že se nemusíme rozcházet. Já to tak nemohl nechat, věděl jsem, že já už to dál nevydržím a tak jsem se s ní doopravdy rozešel. Pak jsem odjel sem, tam už jsem kvůli ní radši nejezdil. Rodiče a sestra se tam pak vrátili ale mě tady nechali, chtěl jsem to tak...ten den jsem napsal tuhle písničku, o všech mých pocitech které jsem v sobě tak moc hromadil" dořekl a z oka mu vytekla slza. "Ublížil jsem jí Em, opravdu ublížil" vytékaly mu z očí další slzy a já si dala jeho hlavu do klína a hladila jsem ho po vlasech. "Od té doby jsem na holky kašlal, nechtěl jsem další ublížit, nechtěl jsem zase ublížit sobě, jednorázovky mi pomohly zapomenout ale občas takhle večer si na ní vzpomenu" chtěl pokračovat ale já ho políbila. "Psst, chápu to" usmála jsem se na něj. "Ale nevěděla jsem že se tvý rodiče a sestra vrátili, vždyť tady byli na večeři" prohodila jsem otázkou. "Jezdí sem za mnou" odpověděl mi na ní.

"Něco mi říká abych se držel dál i od tebe" zašeptal a vstal.


Děkuju hrozně moc za tu aktivitu ❤️❤️je to neuvěřitelný. Děkujuuuu, jste fakt úžasný

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat