∆sixty one∆

4.4K 148 7
                                    

Shawn polibky postupoval dolů až k lemu mých kalhot. Za ty hbitě zahákl prsty a společně s kalhotkami mi je začal stahovat dolů. Přes tričko mi mačkal pravé prso, zatímco jeho obličej se věnoval mému vchodu.

Když už jsem čekala, že se mi jazykem zaboří dovnitř, obličej zvedl k mým očím a věnoval mi polibek na rty. Mezitím, co jsme se líbali, mi vysvlékl i zbytek věcí na mém těle a já před ním zůstala ležet úplně nahá. On na sobě měl ještě všechno. Nesouhlasně jsem zavrčela a sedla jsem si do sedu. Pokusila jsem se mu sundat svetr do kterého se musel převléknout po plese ale on moje ruce chytl a připevnil mi je nad hlavu.

Sám si pak přetáhl svetr přes hlavu, po kterém následovalo i tričko. Kalhoty si ale nechal na sobě a vyhoupnul se nade mě. Ruce jsem mu přesunula na hruď ale on je vzal do jedné ruky a zase je připevnil nad mojí hlavu. "Nech je tam" šeptl mi do ucha. Pomalu je pustil a dlaní mi přejel mezi prsty až po podbříško.

Vzdychla jsem pod návalem jeho dotyku a musela jsem se pevně zakousnout do rtu, abych ruce udržela nad hlavou.

Jeho vlasy mě začaly šimrat na podbříšku a postupně se sunuly dolů. Shawn mě jemně políbil na klitoris a pak ho vsál do úst. Začal mi ho všelijak laskat a dráždit a já jsem vzdychala na celý pokoj.
Pak mi jazykem zatlačil hlouběji a vsunul k němu i prst. Rychle kmital tam a zpátky a jeho prst se ve mě hýbal hned několika směry. Nevydržela jsem to a ruce jsem mu zapletla do vlasů.

On je ale zase chytil a odendal je  pryč. "Proč?" Nechápala jsem. Shawn ze mě vyndal jazyk aby mi mohl odpovědět ale já jsem ho rukou zatlačila zpátky mezi mé nohy aby pokračoval. Rukama jsem se následně chytla za vlasy a snažila se jich držet celou dobu, zatímco mi dělal dobře.

Když už jsem měla pocit, že to nemůže být lepší, Shawn přidal i druhý prst a jazykem nabral na intenzitě. V tu chvíli neexistovalo nic jiného než on, já a ta slast.

Nohy se mi napjaly, před očima se mi zatmělo a z úst mi vyšel jeden velký vzdych v podobě Shawnova jména. Shawn všechnu mojí dávku nachytal do úst a následně jí spolknul. Takhle dobře jsem se pusou ještě neudělala. 

Shawn mi dal pusu do spocených vlasů a přehodil přese mě deku. Sám si ale nelehl a opět si nandal tričko i svetr. "Kam jdeš?" zašeptala jsem a svoje oči nechala zavřené. "Uspořádal jsem mejdan, musím se tam ještě ukázat ale za chvíli jsem zpátky" cítila jsem jak se na konci věty usmál a otevřela jsem oči. "Dobře" kývla jsem a víc jsem se zabalila do Shawnovi peřiny.

Probudil mě velký křik ze zdola. Podívala jsem se na hodiny, které ukazovaly čtyři hodiny ráno a pak zpátky na postel, ve které jsem ležela sama. Vyhoupla jsem se na nohy a šla vykonat potřebu do koupelny. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a musela jsem uznat, že jsem nevypadala až tak hrozně. Měla jsem lehce nafialovělý monokl pod okem a bolavou tvář, jinak na mém obličeji nebyly vidět žádné další šrámy.

Oblékla jsem se do Shawnova trička a kalhotek ale pak když jsem si uvědomila, že Shawn dole asi nebude sám, natáhla jsem na sebe i černé legíny, co jsem měla předtím na sobě a mikinu.

Šla jsem za zvukem hlasů, které se ozývaly z obýváku a tam jsem ho taky našla. Právě tam s klukama hrál beer pong a smál se Gilinskýmu, který právě musel vypít další pivo a podle toho jak vypadal, první nebylo.

Hned jak si mě Shawn všimnul, odložil míčky z ruky a přešel ke mě. "Ahoj zlato" usmál se na mě a políbil mě na rty. Udivilo mě to. Udělal to  před svými přáteli a to ještě nikdy neudělal. Všimla jsem si taky vražedných pohledů holek na mojí osobu ale to mě nezastavilo ve strkání jazyku do Shawnova krku.

"Promiň, že jsem nepřišel ale nějak se to tady rozjelo" zasmál se a já ho pohladila po vlasech. " Jo dobrý, stejně jdu ještě spát" dala jsem mu ještě jednu pusu. "Mám jít s tebou?" Zeptal se a já zakývala hlavou. "Přijď až budeš chtít" upřímně jsem se usmála a vydala jsem se nahoru. Věřila jsem mu a tak jsem ho nepotřebovala hlídat jak oko v hlavě...i když jsem věděla, že bych byla radši kdybych to dělala.

Usnout jsem ale nemohla a tak jsem šla na balkón. Stála jsem tam opřená o zábradlí v asi 5 stupních a užívala jsem si ten klid, který mi občas narušil zvuk ze zdola.

"Nemůžeš spát?" Uslyšela jsem za sebou hlas. "Ne" odpověděla jsem prostě a Shawn se vedle mě opřel o zábradlí. "Za chvíli bude vycházet slunce" poznamenal a já se usmála. "Jo to bude" objala jsem si rukama ramena a zadívala se ještě na hvězdy nade mnou.

Shawn mezitím zmizel v místnosti a vrátil se společně s dekou kterou nám přehodil přes ramena. "Mohl bych ti něco zahrát?" Zeptal se po chvíli ticha a já nadšeně kývla. Přinesl si tak kytaru a usadil se na židli. Já se posadila naproti něj a víc jsem se zachumlala do deky.

I saw you on the sunday, in the café and all you did was look my way
And my heart started to race
And my hands started to shake, yeah
I heard you asked about me through a friend and my adrenaline kicked in
Cause I've been asked bout you too
And now we're right here in this room

Get a little bit nervous around you
Get a little bit stressed out, when I'm thinking bout you
Get a little excited, baby when I'm thinking bout youuu, yeaaah

I talk a little too much yeah
I get a little self-conscious
I get a little excited
Yeah when I'm thinking bout you babe...

Když dozpíval mohla jsem zase vplout do reality. Zajímalo mě o kom to je. "Je to nádherný" usmála jsem se na něj a všimla si, jak už začíná vycházet sluníčko. "Je o tobě" řekl a já se na něj šokovaně podívala. "Vždyť jsme se poznali před naším barákem" zakroutila jsem hlavou. "Ne" zakroutil zas hlavou on a usmál se.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat