U nás doma jsme si jako pokaždé, co jsme u nás pustili film s Adamem Sandlerem, kterého obě zbožňujeme a udělali jsme si popcorn. Carol tentokrát vybrala film Machři, který jsme viděli tak trilionkrát ale nám to nevadilo a naplno jsme si užívaly film.
Potom co film skončil jsme si jen vzaly mobily a hledaly novinky které jsme si navzájem ukazovaly. "Aaa hele Shawn přidal novou fotku na instagram" zařvala na mě Carol. "A co já s tím" odpověděla jsem jí celkem ostře. Už mě opravdu nebavilo poslouchat pořád o panu dokonalém. "Koukej na tu fotku" řekla a strčila mi displej mobilu před obličej. Byla na něm fotka jeho s nějakým medvědem a jeho otravným smíchem. Co na něm všichni vidí?
"Biggest fan ever"
"No pěkný, proč mi to ukazuješ?" Zeptala jsem se jí a čekala na odpověď. "No není sladkej, že je" rozkřikla se. "Hele Carol viděla si ho ráno? Co mi udělal u těch skříněk a byl to idiot ale najednou je sladkej" podívala jsem se na ní podezřívavě očima. "No je to idiot ale sladkej idiot, to nepopřeš" snažila se chránit, "popřu" vyplázla jsem na ní jazyk a začala se smát.
Dále jsme dělaly různý kraviny a pořád jsme se jenom smály, musím říct, že nebyl ani den kdyby jsme se s Carol nesmály, už jenom proto pro mě byla výjimečná, dokázala mě jako jedna z mála rozesmát i když by mi bylo opravdu nejhůř.
Kolem večera Car odešla a já zůstala doma sama. Rodiče byli asi ještě v práci a mě to nevadilo. Vzala už jsem si na sebe svoje pyžamo které se skládalo z černého tílka a kraťasů s obrázkem Mickey Mouse. Možná to pro někoho bylo moc dětinské ale mě se to líbilo. Udělala jsem si palačinky a s chutí se do nich pustila. Když jsem vše dojedla, sedla jsem si k televizi a zapnula jí.
Z mého oblíbeného seriálu mě vyrušilo až klepání dveří. Otevřela jsem tedy ale nikdo tam nestál. Když jsem se vracela zpět opět někdo zazvonil. S otrávením jsem se tak vrátila ale jak jsem trhla s dveřmi, začala na mě ze zhora odněkud dopadat slizká tekutina. Odhrnula jsem si jí z čela abych se podívala kdo to udělal i když už mi to bylo jisté. Když jsem ale uviděla ve křoví krčícího se Mendese a s ním ještě nějakého kamaráda měla jsem chuť vraždit. Už teď jsem věděla, že mu to pěkně oplatim...
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...