∆fourty∆

5K 166 2
                                    

"Tak proč to neděláš?" Zeptala jsem se ho trošku podrážděně, tohle jsem slyšet nechtěla. Neodpověděl a odešel do koupelny. Když se vrátil stoupla jsem mu do cesty směrem k mé posteli až mi narazil do hrudníku. "Proč?" Zeptala jsem se ještě jednou a lehce jsem nakrčila obočí. "Protože se od tebe nedá držet dál" odpověděl mi a palcem mi přejel přes tvář. Pak mě obešel a sedl si zpátky na postel, ze které vytáhl mobil. "Půjdeme si udělat něco k jídlu?" Zeptal se mě. "Vždyť je jedna hodina ráno" mikla jsem nechápavě rameny. "Ano je jedna hodina ráno a já mám hlad,tak se ptám jestli si půjdeme něco udělat" ušklíbl se nad mojí odpovědí. "Dobře" sešla jsem s ním dolů a vytáhla jsem mu zbytek těstovin s rajčatovou omáčkou. Divně nakrčil nos a odvrátil od toho hlavu. "Co je?" Zeptala jsem se ho a čekala jsem na odpověd. "Nesnáším rajčata" odpověděl mi a já to zase uklidila do lednice. "Tak tady máš rohlíky, dej si je s čím chceš" pobídla jsem ho a sedla jsem si na barovou židličku. Když si udělal rohlíky s Nutellou zeptal se mě "nechceš taky něco?" ale já mu odpověděla že už nemám hlad. Hlad jsem trošku měla ale je pozdě a už jsem si vyčistila i zuby. Když dojedl vydali jsme se zase zpátky nahoru. Lehla jsem si pod peřinu a překulila jsem se obličejem více ke zdi. "Stalo se něco?" Zeptal se mě a položil ruku jemně na můj bok. "Ne nic" řekla jsem mu i když jsem měla pocit, že něco jo. Cítila jsem se podrážděně ale vůbec nevím proč. "Tak fajn" převalil se na svojí půlku. "Promiň, já nevím jen mám nějakou špatnou náladu" odpověděla jsem mu a lehla jsem si na jeho pevnou hruď.

"Chci se o tom bavit, chci to vyřešit" vyhrkl po chvíli když už jsem usínala. "O čem?" Zeptala jsem se rozespale. "O tom co tady dělal ten kluk, kdo to byl a proč jste se líbali" odpověděl mi na to a já se s povzdechem posadila. "Jmenuje se Chris. Potkala jsem ho v klubu a začali jsme se hodně bavit. Hodně mi pomáhal po tom co si mě zesměšnil před celou školou a byl tu pro mě. Jednou jsem se s ním i vyspala ale pak jsme se dohodli, že budeme kamarádi. On se do mě ale zamiloval a žárlil na to jak jsem tě jednou doprovodila domů, neřeš kdy. Pak mi řekl, že se  nesmíme chvíli vidět a tak udělal.  Nedávno jsme se zase začali bavit a jak tady byla ta Rose tak jsem ho pozvala abych tu nebyla sama. Bylo to hloupý ale už se stalo. Chtěla jsem to s ním probrat a tak jsme šli nahoru. On mě ale políbil. Chtěla jsem se odtrhnout ale nechtěla jsem mu zase ublížit, pak jste přišli vy" vychrlila jsem skoro na jeden nádech a podívala jsem se na něj.

"Miluješ ho?" Zeptal se mě a já v jeho očích uviděla obavy. "Nemiluju" utvrdila jsem to co jsem v sobě držela už dlouho. "Ale máš ho ráda" dořekl. "Ne tak jak tebe" řekla jsem dřív než jsem si stačila rozmyslet, co říkám. V jeho tváři bylo zaskočení a zmatek. Chtěla jsem něco dodat ale předběhl mě a políbil mě. "Promiň, že jsem tak rychle vypadl, jen jsem to nečekal" usmál se na mě. "Dobrý ale bála jsem se, že budeš naštvaný a nepromluvíš se mnou. Když jsem byla tam u tebe hrozně mě bolelo co jsi říkal. Po pravdě, opravdu nic nezačalo, nic tohle neznamená?" Zeptala jsem se a zvedla jsem k němu zrak. "Tohle znamená všechno."

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat