∆sixty five∆

3.9K 143 3
                                    

"Máme, to víš, že máme" usmál se na mě a chtěl vzít mojí ruku do té své ale já mu jí vysmekla. "Tak co to tedy znamenalo?" Poukázala jsem na incident s Chrisem. "Vím, že jsi kvůli tomuhle s ním měla problémy, nechtěl jsem ho popudit ještě víc" pokrčil rameny.

"Fajn" řekla jsem si spíš pro sebe. "Ty víš, že mezi námi něco je, víš to že jo?" Vzal můj obličej do dlaní a přiblížil se k němu tím svým. "Jasně že vím, proto mě to taky tak zarazilo" vysvětlila jsem mu a on mi lehce políbil rty. "Dobře" kývl hlavou, "chceš se jít teda najíst?" zeptal se a usmál se na mě tím nejkrásnějším úsměvem. "Mám hlad jak vlk" zasmála jsem se a společně jsme se rozešli k restauraci.

"Dáme si dvakrát hamburger s hranolkami a k tomu kolu, omáčku nechceme" objednal hned Shawn a já na něj vykulila oči. "Jak si mohl vědět co chci?" Zeptala jsem se s úšklebkem. "Mám tě prokouklou víc než si myslíš zlato" zasmál se a pohladil mi lehce dolíček na tváři. Nemohla jsem se přestat divit gestům, které teďkon dělal.

"Co se děje?" Zeptal se mě, když jsem se nad tím zamýšlela moc dlouho. "Nic jenom...co se s tebou stalo? Chováš se teď úplně jinak... líp" zvedla jsem k němu zrak. "To teda nene, celou dobu jsem se choval hezky" řekl na oko uraženě ale na tváři mu hrál obrovský úsměv. Chtěl ještě něco říct ale vyrušila nás číšnice, která nám přinesla pití.

Jídlo bylo výborné, snědla jsem celou svojí porci až se Shawn divil, že se to do mě vejde a zapila to sladkou kolou. Ze židle jsem si sundala bundu a navlékla jsem se do ní, potom jsme se Shawnem vyšli z restaurace a později i z obchodního centra. "Chceš už odvézt domů?" Prohodil a propletl si  se mnou prsty při cestě k autu. "Asi jo, jsem docela unavená" zasmála jsem se nad tím, že jsem vstávala tak pozdě a i tak jsem unavená, "dobře" souhlasil Shawn a otevřel mi dveře od jeho auta.

"Možná by jsme mohli, co já vím, třeba někam zajet...jako na výlet nebo tak" říkal mezitím, co bubnoval prsty o volant. "Klidně, teď toho ale ve škole je dost, takže ve všední den asi spíš ne" usmála jsem se na něj. "Jo jasný, třeba o víkendu jsem myslel" sledoval cestu ale všimla jsem si jak mě částečně pozoruje. "Dobře tak něco najdi a pojedeme" pohladila jsem ho po ruce, co měl položenou na páce a on se pod mým dotikem napjal. Milovala jsem tyto reakce.

Ruku jsem mu přesunula na stehno a lehce jsem přes něj přejela až nahoru. V tu chvíli Shawn mojí ruku chytil a odsunul jí pryč. "Nechci nabourat" vysvětlil mi. I tak jsem ale svojí ruku natáhla na jeho stehno znovu a začala ho po něm hladit. "Kruci Em" odendal mojí ruku pryč a tu svojí položil na moje stehno. "Neprovokuj" podíval se mi na moment do očí, dokud je zase nestočil zpátky k silnici.

"Co když zrovna mám náladu na to provokovat" zašeptala jsem a políbila jsem mu hřbet ruky, na kterou jsem pomalu začala sázet vlhké polibky. V tom Shawn strhnul volant a zastavil u krajnice. "Si příšerná Emily" obořil se na mě ale v tom už jsem ucítila jeho rty na těch mých. Dravě mě líbal a rukou mi ihned vjel pod tričko.

Shawn sklopil svojí sedačku a já si na něj sedla obkročmo. Oba jsme hlasitě vzdychli když se můj rozkrok otřel o ten jeho. Kousky našeho oblečení začaly létat všude možně po autě a já na nic nečekala a přisála jsem se Shawnovi na krk.

Když už jsme byli oba nazí, tvrdě jsem na něj dosedla. Trochu to s jeho velikostí štípalo ale to mě nezastavilo v tom abych se zvedla a dosedla na něj ještě hlouběji. Když už bolest pominula, začala jsem se na něm pohybovat rychleji a Shawn mi svými boky šel naproti. Po chvilce se už dostavil Shawnův orgasmus a já se na něm ještě párkrát pohnula, pak jsem zažila ten svůj.

Rychle jsme se oblékli a Shawn vyjel zpátky na cestu. Za světla lamp z venku musel i Shawn vidět, že jsem byla červená jak rajče ale nic nenamítal...byl na tom stejně.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat