∆fourty four∆

4.9K 148 4
                                    

Společně jsme si sedli na pohovku a Shawn pohledem přímo zabíjel Matta. "Kámo fakt jsem její brácha" snažil se ho Matt přesvědčit ale Shawn sebou ani nehnul. "Ježiš koukej" ukázala jsem na fotky na zdi a ukázala jsem mu Mattův Instagram, kde měl napsané příjemní, které jsme měli samozřejmě stejné. Chvíli si to všechno prohlížel a pak se pousmál. "Promiňte" vydechl a já si ulevila. "Rád tě poznávám" promluvil ještě k Mattovi, který mu na to odpověděl stejně. "Neměl jsem nejlepší vztahy a tak jsem se odstěhoval" vysvětlil mu Matt a Shawn chápavě kývl. "Nechceš tu zůstat na večeři?" Zeptala jsem se ho. "Nemuselo by to být tak napjaté, rodiče tě znají a trochu by to odvedlo pozornost" dodala jsem ještě. "Jo, jasně, proč ne" souhlasil Shawn a já se k němu naklonila a ruce jsem obmotala okolo jeho krku. Nasála jsem jeho vůni a sedla jsem si na jeho nohy. "Já si jdu pro něco k jídlu" prohodil Matt ale ani jeden jsme ho nevnímali. Nohy jsem si dala okolo jeho pasu a hlavu jsem naklonila na stranu abych se dostala k jeho krku. Sázela jsem mu tam polibky ale to mi moc dlouho nevydrželo a začala jsem mu krk sát. Kůži jsem vtáhla mezi zuby, přejela jsem po ní jazykem a nasála jsem jí. Shawn hlavu zaklonil dozadu a já se mu přisála na líční kost. On mi rukama zajel pod tričko a na záda mi prsty kreslil nesmyslné obrázky.

Ruce mi z pode trička odendal, přenesl je na můj obličej a zvedl mi bradu tak abychom jsme měli obličeje na stejné úrovni. Pak vzal můj spodní ret mezi své zuby a masíroval ho. Já mu jazyk strčila do pusy a začala jsem se třít o ten jeho. Už jsem měla tendenci teď a tady z něj strhat oblečení ale příchodové dveře se otevřely. Rychle jsem se zvedla a šla jsem se podívat kdo přišel. Byli to rodiče. "Ahoj" pípla jsem k nim a oni mi stejně odpověděli. Pak ze dveří vyšel Matt. Tátovi úplně ztuhl výraz v obličeji a máma se zářivě usmála. "Matty" rozešla se k němu a objala ho. "Je tu i Shawn od sousedů, nebude vadit když zůstane na večeři?" Zeptala jsem se mámy. "Ne jistě že ne" usmála se. Podívala jsem se na tátu. Pořád koukal stejně a pak se rozešel do kuchyně. Máma se na nás soucitně usmála a já šla za Shawnem do obýváku. Když jsem uviděla jeho velký cucflek na krku, usmála jsem se. Až pak mi došlo, že to uvidí rodiče a to vypadal opravdu čerstvě. Vzala jsem ho tak do koupelny a zapudrovala jsem mu to. Nic k tomu nenamítal a jen jsme si normálně povídali.

Když máma dovařila jídlo, společně se Shawnem jsme se vydali ke stolu. Panovala tam hodně napjatá atmosféra mezi Mattem a tátou. Jen jsme si tiše sedli a sledovali talíře jídla před námi. "Dobrou chuť" řekla jsem když měli všichni jídlo na stole a pustila jsem se do jídla. Nejdřív se jedlo jenom v tichu pak se ale konverzace rozproudila. A ne v dobrém. Táta začal rýpat do Matta a ten se bránil.

Po chvíli už se začali hádat, jako vždy. Byla jsem z toho smutná, myslela jsem že už to bude jinak. Shawn mě pod stolem chytl za ruku a propletl si se mnou prsty. Já mu pevně ruku stiskla a on se na mě zářivě usmál tím způsobem, že to bude všechno dobrý.

Nakonec je máma oba seřvala, že se chovají jako malí a do konce večeře už bylo opravdu ticho, které vyrušilo až cinknutí mého mobilu. Pustila jsem Shawnovu ruku a vzala jsem mobil do ruky. Odemkla jsem ho a ihned na mě vykoukla zpráva, která mi vyrazila dech. 'Ahoj krásko ❤️' stálo v ní. Hned jsem věděla od koho je. Dylan.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat