∆eleven∆

6.2K 168 16
                                    

O týden později

Celý týden jsem Shawna neviděla... počkat Mendese. Car jsem to neřekla. Teď si uvědomuju, že od té doby co je v mém životě Mendes,víc a víc lžu své kamarádce. Vím ale, že se jí líbí a nevím jak by reagovala kdybych jí řekla o tom co se stalo minulý týden. I pro mě je to minulost, jen když si na to vzpomenu, cítím se provinile.

Brácha přijel na víkend, moc mi chyběl a jsem ráda, že tu byl. Hodně jsme si popovídali a užili jsme si to.
I Car přišla a tak jsme tu byli všichni tři.

"Co kdyby jsme si dneska večer někam zašli?" Zeptala se mě Car, zatímco se cpala popcornem. Jsme tentokrát u ní doma a jen tak ležíme na posteli. "Ne, zůstaneme tady" řekla jsem bez rozmýšlení. "Notak Em prosím, tady nebo u vás jsme pořád!" Prosila mě Car. Já ale nikam nechci. "Můžeme poznat nový lidi, kluky!! Pojď" nedala se odbít. Pravda je, že když bych někoho potkala možná bych z hlavy vyloudila Mendese. "Fajn půjdeme" rozhodla jsem a Carol nadšeně vypískla.

Vešly jsme do baru plného lidí. Už je deset ale i tak tu je plno, dřív jsme ale chodit nechtěly. Car trvala na tom že si na sebe musíme vzít něco sexy a tak to, co máme na sobě, vybírala ona.

Došly jsme k baru kde jsme si hned objednaly dávku vodky..a u jedné jsme nezůstaly. Když jsme si dávaly už pátého panáka, byla jsem už dost veselá a motaly se mi nohy. "Jdu tancovat" řekla Car "jdeš se mnou?" Zeptala se ještě. "Ne já přijdu za chvíli" řekla jsem jí a ona odešla. "Dala jsem si ještě jednoho panáka a chtěla odejít ale zastavil mě hlas. "Na holku máš celkem dost slušnou výdrž" řekl a já se na něj otočila. Stál tam dost hezký kluk. Kaštanově hnědé vlasy, modrošedé oči a plné rty. Byl opravdu hodně hezký...

 Byl opravdu hodně hezký

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"No

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"No... díky" řekla jsem a nesměle jsem se usmála. Taky se usmál. " Jsem Chris" řekl a natáhl ke mě ruku. "Já Emily, ale říkej mi Em." Přijala jsem jí a znovu se na něj usmála. "Tak co piješ?" Zeptala jsem se ho a ušklíbla se. "No já whiskey, počkej budu hádat co ty... máš na sobě černou a jsi hnědovláska... že by vodku" dořekl a začal se smát. Nedivím se mu, potom co tu viděl jak jsem do sebe klopila 6 panáků vodky. "Bingo" řekla jsem a začala jsem se smát s ním.

S Chrisem jsem si povídala od té doby, co na mě promluvil. Je opravdu fajn. I jsme tancovali a hodně jsme se smáli. "Už jsou tři, říkala si, že máš školu. Chceš hodit domů?" Zeptal se mě. "Vždyť si pil", "jo ale asi před dvouma hodinama, už jsem v poho" řekl a usmál se na mě tak že odhalil řadu svých bílých zubů. "Fajn, jdu to jenom říct Car" odpověděla jsem mu. Car jsem našla taky a nějakým klukem, řekla jsem jí, že jedu domů a že se uvidíme ve škole. Nevím jestli si to bude vůbec pamatovat ale kývala, že jo. Nasedla jsem do Chrisova Mercedesu a řekla mu adresu.

"Díky za odvoz" řekla jsem a objala ho. "Nějaká party u sousedů?" Zeptal se se smíchem. "Nojo" pokroutila jsem očima a pak jsem se na něj podívala. "Číslo na mě máš. Napiš" řekla jsem mu ještě a odešla jsem domů. Hned jsem se ale vydala na zahradu odkud šel ten zvuk. "Mendesi doprdele ztiš to!!" Zařvala jsem aby to slyšel. "Ale ale koho to vidím." Řekl a začal se smát. "Ztiš to" řekla jsem mu a zabíjela ho pohledem. "Pročpak, někoho tam máš? Zase toho samýho jako o víkendu nebo už si vyměnila" zeptal se a ušklíbl se.

Nad tím jsem se taky ušklíbla. Mohla jsem mu říct, že to byl brácha ale rozhodla jsem se ho v jeho lži nechat. "Přesně tak, tak to ztiš ať si s ním můžu užít" řekla jsem a on se na mě s úšklebkem podíval. Otočila jsem se a odešla jsem domů. Osprchovala jsem se a lehla si do postele. Po chvíli se hudba opravdu utišila. Musela jsem se nad tím uchechtnout.
________________________________

Ráno jsem vstala s velkou obtíží ale do školy jsem musela. Teď sedím v učebně chemie a máme už třetí hodinu. S Mendesem už naštěstí nejsem a tak mě tu nikdo neotravuje. Car do školy dneska taky přišla ale vypadala jak zombie, vůbec totiž nespala, celkem obdivuju, že je vůbec tady. Celý den si píšu s Chrisem. Dohodla jsem se s ním, že dneska půjde k nám. Těším se na něj, je vážně super.

Po škole mě Chris vyzvedl před školou. Rychle jsme dojeli k nám a pustili jsme si film. Pak jsme si dlouho povídali. "Co ta party včera?" Zeptal se. "Já tam nešla, vedle nás bydlí hroznej debil, nemám ho ráda" řekla jsem mu, hned se mi ale vybavil ten večer kdy byla bouřka. Rychle jsem zatřepala hlavou abych ty myšlenky vyhnala z hlavy. "Aha, chápu" řekl a zasmál se. Toho kluka začínám mít čím dál víc ráda.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat