∆thirty five∆

5.1K 145 4
                                    

Už jsem mu na to chtěla zase nějak škádlivě odpovědět ale v tom se ozval zvonek ode dveří. "Jdu tam" dala jsem mu polibek na rty a rozešla jsem se ke dveřím. Rose...to nedopadne dobře. "Ehm ahoj Rose, co tu děláš?" Zeptala jsem se jí a snažila zakrýt tu nervozitu z toho, že je tady i Shawn. "Neměla jsem co dělat tak jsem šla za tebou" řekla a objala mě, pak se rozešla dovnitř. Šla jsem hned za ní. "Ahoj Rose" stál tam o pult opřený Shawn a zazubil se na ní. " Co tu děláš?" Usmála se na něj. "No šel jsem si něco vyřešit ale už jsem na odchodu" řekl a odrazil se od pultu, zatímco na mě jemně mrkl. "Ne to nemusíš, že jo Em, můžeš tady zůstat" už jsem chtěla něco odpovědět ve smyslu 'ne' ale to ho už táhla do obýváku. Přišla jsem tam za nimi a sedla jsem si na křeslo naproti sedačce, kde seděli. Shawnův pohled vypovídal za vše ale já si vedle něj sedat nebudu. Rose na něj byla namáčklá jak jen to šlo a nohy měla položené na těch jeho. Úplně mě ignorovala a věnovala se jenom jemu, to se ale o Shawnovi říct nedalo. Skoro pořád koukal na mě ale já mu pohled radši neoplácela a byla jsem na mobilu. "Em co je? Něco se stalo?" Zeptala se mě Rose když jsem se zrovna zabrala do konverzace s Chrisem. Shawn už si mě před chvílí taky přestal všímat a bavil se s Rose. "Ne nic" falešně jsem se na ní usmála a pohled jsem vrátila k obrazce telefonu. Ptal se mě jestli může přijít, přišlo mi to vzhledem k Shawnovi blbý ale chtěla jsem aby taky žárlil a tak jsem mu řekla ať přijde.

Po chvíli opravdu někdo zazvonil a já se ihned rozešla ke dveřím. "Ahoj Em" hned si mě vtáhnul do objetí a já mu ho oplácela. "Půjdeme nahoru, mám tady kamarádku a kamaráda tak ať máme soukromí" usmála jsem se na něj a zamířila jsem přes obývák ke schodišti. Úplně jsem ignorovala pohledy Rose a Shawna a řekla jsem Chrisovi ať jde do mého pokoje. Pak jsem se vrátila pro telefon do obýváku. "Kdo to je" zeptala se mě udiveně. "No Chris... říkala jsem ti o něm, potřebujeme něco vyřešit, víš jak" usmála jsem se na ní a uvnitř jsem jásala z nechápavého až naštvaného pohledu Mendese. "Jojo vím, tak to vyřešte" řekla a povzbudivě se na mě usmála. Šla jsem ještě do kuchyně pro pití a uslyšela jsem Shawnův hlas. "Kdo to je?" Zeptal se Rose. "No to je Chris, něco spolu měli a pak se do Em zamiloval a teď spolu docela dlouho nemluvili, myslím že i Em je do něj trochu zamilovaná" řekla mu Rose a já opatrně nakoukla do obýváku. Jeho výraz byl k nezaplacení, koukal na ní jak na ducha a v jeho očích se značila žárlivost. Musela jsem se nad tím usmát. Bylo to ode mě hnusný ale chtěla jsem aby taky věděl jak jsem se před chvílí cítila já.

S Chrisem jsme si hodně povídali ale ani trochu o tom co se stalo a proč jsme spolu nemluvili. Hodně jsme se smáli když mi Chris vyprávěl historky, co se mu staly jako malému na táboře. Pak se lehce dotknul mé tváře a začal se ke mě přibližovat. Nechtěla jsem aby se to stalo ale nechtěla jsem to mezi námi zase zkazit když už je to dobré. "Myslel jsem, že jsem z toho venku ale nejde to, nejde se od tebe držet dál" řekl a políbil mě. Lehce masíroval mé rty a já se po chvíli přidala. Nelíbilo se mi to. Ani trochu se mi to nelíbilo jako od Shawna. Bylo mi ho ale líto, nikdy mezi námi asi nic nebude a on ke mě má takovéhle city, chtěla jsem aby aspoň jednou měl jiný pocit. I když jsem věděla, že mu to ublíží ještě víc až mu zase řeknu ne, nemohla jsem se teď odtrhnout. Pak se to stalo. Někdo otevřel dveře. Rychle jsem otevřela oči a odtáhla jsem se od Chrise. Mezi dveřmi stála Rose a za ní...Shawn. Díval se na mě s nepříčetným výrazem ve tváři ale i když tam měl ledovou masku poznala jsem tam i něco  jinýho. Něco co mě ihned přimělo uvědomit si, co jsem právě udělala. "Ty jo, sorry jenom jsem ti chtěla říct, že jdeme ven" řekla Rose a Shawn se otočil, Rose hned za ním. Rozběhla jsem se za nimi, musela jsem jít za Shawnem. Než jsem se ale stihla k němu dostat, jeho auto se vzdalovala na silnici nadpozemskou rychlostí. Z očí se mi spustily slzy, to jsem posrala.

 Z očí se mi spustily slzy, to jsem posrala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat