∆sixty four∆

3.9K 140 5
                                    

Shawn mě vzal jemně za ruku a vedl mě od auta do obchodního centra. Nevěděla jsem, co tam chce dělat ale nic jsem nenamítala.

"Musí na tebe čumět?!" Ošil se při pohledu na kluka, který na mě vyloženě zíral. "Neřeš to, třeba mu někoho připomínám" zasmála jsem se nad jeho žárlivostí. "Hmm a nebo tě chce zatáhnout na záchody" zatnul pěsti a nespouštěl z něj oči. "Na záchody?" Zeptala jsem se nahlouple, vzala ho za ruku a vtáhla jsem ho rychle na dámské záchody, které od nás nebyly daleko.

"Co to děláš?" Zasmál se a já ho umlčela polibkem.
Dravě jsme se líbali a už se chystali na něco víc, když na záchody někdo přišel. Od té doby tam pořád někdo byl a tak odvážná dělat to i když na záchodech někdo je, jsem nebyla.

Shawn tedy rychle vyběhl ven a já ho následovala. "Někdy příště" zasmál se a já stiskla jeho ruku. "Co chceš dělat? Chceš jít do kina?" Zeptal se a já se zamyslela. "Asi jo, pak můžeme jít někam na jídlo" promyslela jsem náš plán na odpoledne. "Platí" usmál se nadšeně. Dneska se pořád jenom usmíval, čím jen to bylo?

Shawn trval na tom, že film vybere on. Já hned věděla na co chci, dávali nějakou novou komedii ale Shawn vybral nějaký thriller. Achjo. "Shawne já se ale budu bát, jsem strašpytel" uchechtla jsem se. "Neboj, budu tam s tebou baby" vzal mě kolem pasu a společně jsme se rozešli koupit popcorn. K popcornu jsme rovnou koupili kolu a vydali jsme se do sálu.

Byli jsme tam brzo a tak plátno bylo černé a moc lidí tu ještě nebylo, byli jsme jediní v řadě. "Vůbec by mi nevadilo kdyby už nikdo nepřišel" pošeptal mi Shawn do ucha a položil mi ruku na stehno, s kterou jel pomalu výš a výš. Chytla jsem jeho ruku a odendala jí pryč z mého těla. Jakmile by začal, už by jsme nepřestali. Podíval se na mě štěněčím pohledem ale i tak jsem mu nedovolila jezdit mi vysoko po stehně.

Postupně se sál začal víc a víc naplňovat a nakonec tu bylo tak narváno, že byly skoro všechny sedačky zabrané. Shawn se rozhlédl po sálu a pošeptal mi znovu do ucha "je tu víc lidí než jsem čekal, nechceš jít pryč?" Zeptal se a já ho se slovem ne šťouchla do hrudi. Nad mým chováním se zasmál ale dál nic neřekl, protože film začal.

Místy to bylo strašidelné ale jinak skoro vůbec, byla to vlastně taky taková komedie. Většinu času jsem spíše zkoumala lidi okolo mě. Byly tu tak všechny věkové kategorie. Byli tu ti, co vypadali tak na dvanáct a ze všeho měli srandu, pak něco okolo mě a Shawna, lidi okolo dvaceti pěti , čtyřiceti a možná i padesáti.

"To bylo nic moc" ohodnotil to Shawn, když film skončil. "To mi povídej" protočila jsem očima. "Tak jdem" protáhl mě skrz hromadu lidí, co se hrnula ven ze sálu a vyšli jsme do chodby nákupního centra. "Chceš se jít najíst někde tady nebo jet někam jinam?" Zeptal se Shawn a zkoumal obchody, co tu mají. "Klidně bych někam jela ale mám hlad takže chci jídlo, co nejdřív" řekla jsem a tak jsme se vydali do horního patra, kde bylo jídlo.

Už jsme skoro byli u restaurace, kterou jsme vybrali, když v tom jsem ho spatřila. "Ehm...ahoj" řekla jsem Chrisovi když jsme k sobě stáli čelem. "Čau" odpověděl popuzeně a podíval se na moje a Shawnovy spojené ruce. "Takže jste nakonec spolu" zabodl do mě oči a zkoumal mojí tvář. "My nejsme spolu, nic spolu nemáme" promluvil za mě Shawn. Zarazil mě tím, přišlo mi, že říkal nebo se aspoň choval na něco jiného. Chris jen kývl a prohrábl si vlasy. "Už musím" řekl a já se s ním se slovy 'ahoj' rozloučila.

"Nic spolu nemáme?!" Otočila jsem se naštvaně na Shawna.

Omlouvám se, že ty kapitoly teď tak moc nevydávam a když už, tak takhle pozdě ale vážně teď nemám čas a ani nějak nápad jak psát, když pořád myslím na učení. Moc děkuju, že to pořád čtěte ❤️

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat