Naštěstí jsem věděla, jaká pomsta je pro Mendese ta nejhorší a to ta, odlákat mu jeho holku. Skoro každý den si domů vodí jiné holky, občas vysoké, občas malé, brunety i blondýny. Naštěstí když jsem se s ním střetla ve škole slyšela jsem jak se ještě baví s nějakým jeho kamarádem o tom, že k němu má zítra přijít nějaká sexy kočka. Jelikož je zítra sobota můžu celý den jen čekat až najde můj čas na to se mu pomstít.
Druhý den jsem si na sebe už od rána vzala erotický komplet, co jsem si koupila společně s Car na nějakém e-shopu na zkoušku ale jak vidím může se to i hodit. Pak jsem si na sebe vzala župan abych tak nechodila i doma. Sedla jsem si k oknu v mém pokoji a pozorovala jsem Shawnův barák.
Konečně před ním zastavilo Shawnovo auto a z něj s ním vystoupila poměrně vysoká blondýna, s kozama nejmíň s číslem 4 a oblečením jak štětka. Musím ale říct, že postavu měla dobrou. Počkala jsem deset minut a pak jsem se zvedla a zamířila k jeho domu.
Bála jsem se, že bude mít zamčeno ale ten imbecil si nezamknul, no dobře pro mě. Ještě než jsem stiskla kliku jsem se snažila odposlouchat nějaké hlasy nebo rozhovor ale bylo ticho a tak jsem otevřela dveře a pořádně jsem s nimi práskla.
"Ahooj zlatoo!!" zakřičela jsem.
"Mám pro tebe překvápko...." Pokračovala jsem až jsem došla do obýváku a uviděla tu holku na jeho klíně. Jen na mě vyjukaně koukal když jsem tam byla jen v tom erotickém prádle. Až teď začala ta správná sranda.
"Shawne!!!Jak si mohl!!?" Zařvala jsem na něj.
"Tak já kvůli tobě jdu na potrat, skončím s prostitucí, zbavím tě heroinu a ty se mi takhle odvděčíš??! Říkal si, že mě miluješ!!" Řvala jsem z plných plic s vážnou až smutnou tváří i když se mi chtělo smát. Ta holka ihned vyskočila z jeho klína a oblékla si tričko.
"Ty vypadni, ty štětko, on je ženatej!!! To se nedělá!! Vypadni" zařvala jsem i na ní a ona rychle vyběhla pryč.Shawn na mě zařazeně koukal a otevíral pusu jako ryba. Když si uvědomil, co mám na sobě, zkousnul si ret. Pak se ale hned zamračil.
"Fajn musím říct, že se ti to povedlo. Tohle mě vážně nasralo. Takže mi to teď budeš muset vynahradit" řekl a mezitím se zvednul s pohovky. Já se rukama snažila zakrýt svoje obnažené tělo.
"A to jako jak?" Zeptala jsem se nahloupě i když jsem věděla jak to myslel.
"No dejme tomu, že by jsi mi domluvila rande s tou tvojí kámoškou. Carol se myslím jmenuje" promluvil a mě vyschlo v krku. Tohle jsem totiž nečekala. Nevim proč ale čekala jsem, že bude chtít něco po mě. Na jednu stranu se mi ulevilo ale na druhou stranu jsem se cítila hrozně poníženě."Já ti ale nic nedlužím, já ti to jen vrátila, teď jsme si vyrovnaný a na ní zapomeň!" Prskla jsem po něm.
"Fajn tak já se jí zeptám sám" při téhle větě mi znovu projel tělo očima ale ret si nezkousnul i když se mi zdálo , že měl nutkání to udělat."A teď vypadni" zasyčel na mě a já beze slova odešla. Na jednu stranu si myslím, že se mi to povedlo ale nevím čím to je ale tenhle kluk mě umí vždycky vyvést z míry. Doma jsem byla zase sama. Ani jsem se nebála kde rodiče jsou, často takhle totiž zmizeli třeba i na celý víkend aniž by mi něco říkali. Prý už jsem dost velká. Nevadí mi to ale občas se cítím osamělá. Zavolala jsem Car a ona souhlasila s tím, že za mnou přijde.
Řekla jsem jí všechno o včerejšku a jeho srandě celou mě ušpinit. Také o mé dnešní pomstě a i o tom jak mi řekl ať mu jí dohodím.
"A co jsi mu řekla!!?" Vykřikla když jsem se jí o tom sdělila.
"Že mu nic nedlužím a ať na tebe zapomene".
"Cože?!! Vždyť víš jak moc je pěkný a ty mi zkazíš šanci s ním někam jít??!" Skoro až na mě křičela.
"Hele ty víš jaký je to kretén a stejně řekl, že se tě zeptá sám takže se neboj" taky jsem na ní stěkla."Jo promiň" řekla a objala mě. Objetí jsem jí opětovala. Přece jenom je to moje nejlepší kamarádka a přála bych jí cokoliv ale s ním udělám výjimku. Prostě ne!
ČTEŠ
Perfectly wrong for me
FanfictionV životě mám asi fakt smůlu. Shawn Mendes... můj soused. Nastěhoval se sem společně se svojí rodinou před pěti lety a já ho nemůžu ani vystát. Představuju vám toho nejnamyšlenějšího, nejprotivnějšího a největšího idiota co znám. #1 in shawnmendes ❤️...