∆nine∆

6.3K 168 6
                                    

Dneska Mendes ve škole nebyl a ani Ryan takže jsem byla v klidu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dneska Mendes ve škole nebyl a ani Ryan takže jsem byla v klidu. Celý den proběhl v pohodě, žádné zkoušení, špatná známka ani rozbité sklo. O tom skle jsem Car řekla a i to tom že to Mendes opravil, hned jsem toho ale litovala když začala říkat jak je skvělý atd. Nevím kdy se jí začal tak líbit, nikdy jindy jsem si toho nevšimla. Po škole šla Carol ještě ke mě domů a zase jsme si pustili film s Adamem Sandlerem a udělaly jsme si popcorn.

Po filmu jsme se s Carol rozhodly, že půjdeme do bazénu. Tak jsem si na sebe vzala

 Tak jsem si na sebe vzala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A Car toto

Pak jsme si jen vzali osušky které jsme si dali na okraj bazénu a vlezli jsme do vody

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsme si jen vzali osušky které jsme si dali na okraj bazénu a vlezli jsme do vody. Z garáže jsem přinesla všechny různé nafukovačky. Já jsem si vlezla na růžového plameňáka a Car na čokoládovou koblihu. Zapli jsme si písničky a obě jsme zavřely oči a začaly jsme se opalovat.
Pak jsem asi usla jelikož jsem začala vnímat až když jsem spadla do chladné vody. Rychle jsem se vynořila a začala jsem kašlat protože jsem si lokla vody. Když jsem si všimla, že Car je taky ve vodě, začala jsem se rozhlížet kdo za to může....no koho jiného jsem taky mohla čekat, Mendes a Gilinsky, to je jeho kámoš jen tak btw.

"Tak si dement?!!" Zařvala jsem na něj protože v ruce pořád držel mobil a vypadalo to že si nás natáčí. Jen se ušklíbl a já na něj ukázala prostředníček a potopila jsem se pod vodu. Když jsem se vynořila všimla jsem si, že Car už je venku z vody a je na ručníku, taky jsem si ale všimla jak hltavě kouká na Mendese. Jen jsem protočila očima a plavala jsem ke schůdkům abych taky vylezla ven.

Mezitím už Mendes schoval mobil a já jsem si to namířila rovnou k němu. Celou cestu na mě koukal a měl neutrální výraz. Když jsem k němu přišla, zřejmě čekal, že mu něco řeknu, to ale nebyl můj plán. Rychle jsem mu sebrala mobil, běžela jsem s ním k bazénu a dělala jsem, že chci vymazat to video. Mendes hned běžel za mnou ale nedošlo mu, že i to není můj plán. Když byl už skoro úplně u mě, odhodila jsem mobil na trávu, použila jsem veškerou svojí sílu a co nejvíc jsem ho uhodila do hrudníku.

Povedlo se, on ztratil rovnováhu a už padal do bazénu. Na poslední chvíli mě ale ještě stihl chytit za ruku a tak jsem tam skončila s ním. "Tyvole já tě nenávidím!" Zakřičela jsem na něj. "Nápodobně!" Zařval taky. Ani jeden jsme se ale z vody nehnuli. Gilinsky mezitím popadl Car a běžel jí hodit do písku který jsme měli v rohu zahrady, musím říct, že je na tom ještě hůř než já.

Udělala jsem chybu, že jsem nevěnovala pozornost Mendesovi ale Car která už byla pomalu v písku. Mendes mě popadl okolo pasu a vtáhl mě zase pod vodu, nestihla jsem se nadechnout a tak jsem to něj začala bušit ať mě pustí. Vynořil se tedy a musel se krotit aby se nezačal smát. "To není vtipný" zařvala jsem opět na něj. "A pusť mě, jsi kretén Mendesi, fakt tě nesnáším" zašeptala jsem mu do tváře protože byl tak blízko, že řvát by bylo zbytečné. "To už jsi říkala, nic lepšího nemáš?" Odpověděl mi na to. Jen jsem si na to odfrkla, odstrčila jsem se od něj a vylezla jsem z vody. Car se šla umýt, protože byla celá od písku a Gilinsky s Mendesem už asi taky odešli. Car pak odešla a já zůstala doma sama.

Všimla jsem si na kuchyňské lince klíčů. No moje ani Car rozhodně nebyly, takže je tu musel nechat ten debil Mendes, no já mu je nosit nebudu. Během hodiny se nějak setmělo a začalo pršet jako už dlouho ne. Byl tu jeden problém, bojím se bouřky. Napsala jsem Car jestli nechce přijít a protože ví že se bojím tak souhlasila. Zapla jsem ti televizi a doufala jsem, že ta bouřka rychle přejde.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat