∆thirty∆

5.1K 167 3
                                    

Převalovala jsem se v posteli a nemohla jsem usnout. Už jenom to, že Shawn ležel kousek ode mě a poklidně oddychoval mě lehce vyvádělo z míry. Tiše jsem se k němu otočila. Už ke mě taky nebyl otočený zády ale ležel na zádech. Vypadal tak klidně. Když jsem si vzpomněla na to, co se stalo před hodinou, začervenala jsem se. Nevím proč se tak naštval ale ráno se mu pokusím omluvit ještě jednou, nechci se zase hádat.

Otevřela jsem oči do ostrého světla a hlavu jsem zabořila do polštáře. Nasála jsem Shawnovu vůni a zvedla jsem se do sedu. Čekala jsem, že tam Shawn bude ale nebyl. Natáhla jsem na sebe mikinu a sešla jsem dolů ze schodů. Tam taky nebyl. Prohledala jsem celý dům ale nikde nebyl, přišlo mi to divné...

Další hodinu jsem jen tak čekala jestli se Shawn vrátí. Po tom, co jsem si všimla, že tu nemá auto už jsem ho dále nehledala. Netušila co to má znamenat. Prostě se jen tak sebral a odešel aniž by něco řekl a ještě ke všemu mě nechal u něho doma. Už mě to tam nebavilo. Sebrala jsem si věci a rozešla jsem se domů.

Doma jsem se vysprchovala a udělala jsem si snídani. Napadlo mě, že Shawn šel do školy ale pak jsem si vzpomněla na včerejší zápas a že hráči mají vždycky den po tom volno. Já jsem tam ale taky nešla. Nechtělo se mi a taky jsem se probudila až v devět.

Pak jsem si udělala všechny úkoly a prezentace na nejbližší dobu abych se s tím pak nemusela dělat. Když jsem to dodělala, neměla jsem co dělat. Ani na filmy jsem dneska neměla náladu a tak jsem si šla zacvičit. Nejdřív jsem si dala půl hodinu kardia, pak půl hodiny na břicho a zadek a nakonec jsem si dala ještě chvilku jógy. Když mi doběhla poslední minuta, s únavou jsem upadla do postele. Najednou se mi začaly klížit oči a já je zavřela.

Probudila jsem se ve šest hodin odpoledne. Udělala jsem si k večeři salát a společně s ním jsem usedla k televizi. Shawnovo auto tam ještě pořád nebylo a já začínala mít opravdu strach. Kdybych měla jeho číslo, napsala bych mu, ale já ho neměla.

Kolem jedenáctý už jsem se zase nudila a nevěděla jsem, co dělat. Spát se mi ještě nechtělo a tak jsem si začala přerovnávat pokoj. Nakonec to nedopadlo podle plánu a všechno, co jsem přerovnala, nakonec skončilo tam kde to bylo. Dobré bylo ale, že jsem se unavila a tak jsem šla spát.

Probudila mě světla z venčí, která mi svítila do očí. Rychle jsem přiskočila k oknu a uviděla jsem Shawna vystupovat z auta. Pak ho obešel a otevřel dveře spolujezdce a z nich vystoupila...Rose? Zrovna tu jsem tu nečekala. Byl s ní celý den? Stýkají se takhle často? Honily se mi myšlenky hlavou. Vzpomněla jsem si jak tady byli naposledy. Tu noc se Rose opila a on mi vynadal, že jsem jí nehlídala. Koukala jsem jak se pomalu přibližují k mému baráku ale od okna jsem se neodtrhla. Rose se motaly nohy a já poznala, že je pořádně na mol. Shawn se taky trochu motal ale ne tak moc jako Rose. Pomalými kroky se přibližovali až se Rose zamotaly nohy a nebýt Mendese tak by spadla. V tom se to stalo. Rose přitiskla rty na ty jeho a začala ho líbat. On jí polibky opětoval.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat