Gdy wybiegliśmy z zakrętu. Zauważyliśmy Kamila na ziemi. Samochód go potracił. Karetka już jechała,ale i tak podbiegłem do niego.
-Co tu się stało?-był cały we krwi.
-Wybiegł mi nagle przed maskę. Nie mogłem zahamować.
-Nic się nie stało. Kładziemy go na plecy.
-Okej.
Karetka przyjechała,a my zadzwoniliśmy po taksówkę. Gdy dojechaliśmy okazało się ,że Kam jechał na operacje.Mela i Adam po chwili przyjechali.
-Matti co się stało?
-Wybiegł przed samochód.
-Co?!-zaczęła mnie bić po klacie-Nienawidzę cie!Nienawidzę!
-Mela przepraszam.
Nagle wyszedł lekarz.Nie był zbyt szczęśliwy.
-I co?
-Musieliśmy osunąć nerkę.
-Co?
-Tak,ale nic mu nie zagraża.
POV Mela
Siedzieliśmy pod jego sala.Czemu mu to się stało. Przyszła Kira,Cecylia i Roza.
-Matti co się stało?
-Nic.
-Kto tam jest?
-Idę do niego-podniosłam się i weszłam do sali.
Usiadłam na krześle i złapałam go za rękę. Jezu Kamil śpisz już 2 godziny i tak będę czekać.
-Kamil czekam na ciebie. Uciekałeś przede mną i innymi.Kocham cię-pocałowałam go w rękę.
-Mela?-zauważyłam,że otwiera oczy-Co ja tu robię?
-Auto cię potraciło. Idę poinformować doktora-nagle przyciągnął mnie do siebie i upadłam mu na kolana.
-Nie.
-Co nie?-usiadłam na brzegu łózka i go pocałowałam.
-Kochasz mnie?-zaczął głaskać mnie po brzuchu.
-Tak-zaczęliśmy się całować.
Przegarnął moje włosy i przyciągnął mnie mocno do siebie. Czułam jego ciało. Zaczął głaskać mnie po plecach,a ja bawiłam się jego włosami. Kocham go.
-Nie przeszkadzam?
-Yy co?Matti ile tu jesteś?-przykrył mnie kołdrą.
-Jakieś 5 minut,a co?Nic nie widziałem-przycisnęłam się do klaty Kamila.Jezu jak mu serce bije.
-Won!Nie ma Karola?
-Nie i ciesz się-wyszedł,a ja patrzałam się na niego.
-Hej co jest?Chora jesteś?
-Nie!-walnęłam go w klatę.
-Ała. Wiesz,że to bolało-zdjęłam bluzkę i osiadłam na kolanach-Co to rekompensata?
-Może-pocałowałam go w czoło i przytulił mnie do siebie.
Później wróciłam do domu aby odpocząć. Co to był za dzień. I propozycja Kamila mnie rozwaliła. Co on ode mnie oczekuje.To dla mnie za dużo.
CZYTASZ
Best Friends
Teen FictionHistoria opowiada o grupce przyjaciół,poznających się w szkole.Tak zaczęła się ich przyjaźń. Przeszkody które zostaną im rzucone pod nogi razem przezwyciężą.