Bölüm 13

3.5K 177 74
                                    

Size yeni bölüm getirdiim! Bu gün buraya yazacak bir şey bulamıyorum, o yüzden hemen bölüme geçelim. Multide; Arda var. Hatırlamayanlar için Kerem'e bir soru sormak için gelip Melis'le arkadaş olan çocuk.
İyi okumalar...

Saçlarımın arasında hissettiğim elle yavaşça gözlerimi araladığımda Ediz'in gülümseyen yüzüyle karşılaşınca bir an afalladım. Bu afallamam onu daha da çok gülümsetirken saçlarımdaki elini çekmeden "Hadi kalk da hep beraber kahvaltı edelim." dedi. Ben tam ağzımı açmış ona cevap verecekken birden üzerime bir ağırlık çöküp kulaklarıma "Nasılsın mavişim?" diye soran tanıdık bir ses dolunca yüzümü buruşturarak dizlerimi kendime çektim ve üzerimdeki Buket'e "Sen üzerime atlamasaydın daha iyi olabilirdim Buket." diye cevap verdim.

Kerem gülerek Ediz'in hemen yanında belirdi ve üstümde kıkırdayan Buket'i belinden tutarak kaldırıp "Yorma benim sarışınımı." dedi. Gülerek yatakta oturur pozisyona geçtiğimde Buket elini uzatıp "Yeliz pert kanka." dediğinde gülerek eline bir beşlik çaktım ve "Oh canıma değsin." diye cevap verdim. Ediz başını gülerek iki yana sallayıp "Çok fenasınız." dediğinde ona bakarak omuz silktim ve "Hak etmişti." dedim. Ediz özlemle gözlerime bakıp kafasını yavaşça sallayarak "Hak etmişti." dediğinde ben de utancımı hiç önemsemeden özlediğim kahverengilerek bakarak hafifçe gülümsedim.

Biz birbirimize hafif bir tebessümle bakarken Ediz birden kafasına sert bir yastık yeyince kahkaha atarak Kerem'e baktım.

"Ulan açız biz aç! Sonra hasret giderin bir zahmet!"

Ediz sinirle yastığı yüzünden çekerken "Ben senin ebeni doyuracağım şimdi!" dediğinde Buket Ediz'in kulağını yaramaz bir çocukmuş gibi çekerek "Düzgün konuş bakayım benim sevgilimle." dedi. Ben buna daha çok gülerken Ediz Buket'in elinden kurtuldu ve hızla yatağımdaki boşluktan kalkıp "Ben sizin var ya!" diye bağırdı. Onun daha Buket'in elini itmesiyle sonunu anlayan bizimkiler gülerek kapıya doğru kaçarken Kerem "Yan odada bekliyoruz!" diye bağırdı.

Ediz başını iki yana sallayıp "Eşek sıpaları deyince 'Biz çocuk muyuz?' diye kızıyorlar." diye söylenerek yanıma geri oturduğunda birkaç dakikadır yaptığım gibi tekrar güldüm. Ben gülerken gözlerimiz kesişince bir an beynimde şimşekler çaktı ve Ediz'le sahilde olan yakınlaşmamız gözümün önüne geldi. Bununla beraber hemen yanaklarım kızarmaya başlayınca Ediz'den gözlerimi kaçırdım ve başımı eğerek "Ben üstümü değiştireyim." diye mırıldandım.

Tam yataktan ayaklarımı uzatmış kalkacakken Ediz birden "Melis." diyerek bileğimden tutunca duraksayarak ona döndüm Bir süre sessizce gözlerime baktıktan sonra "Neler hatırlıyorsun?" diye sorunca kaşlarımı hafiften çatarak "Ne konuda?" diye sordum. Başını hafifçe yana yatırıp "Kriz anında yaptıkların falan." dediğinde başımı yavaşça eğerek o anları hatırlamaya çalıştım. Gözümün önüne gelen tek şey kızıl saçlar olurken kafamı kaldırıp tekrar Ediz'e baktım ve sırıtarak "Yeliz'in üstüne atladığımdan sonrası yok ama onu iyi bir patakladığımı az çok hatırlıyorum." dedim.

Ediz'in gözlerinden hafif bir hayal kırıklığı geçerken yüzüne yalandan bir sırıtma yerleştirdi ve "Güzel patakladın, için rahat olsun." diyerek bileğimdeki elini çekti. Bu tavrıyla kaşlarımı çatarak "Hatırlamam gerek bir şey mi oldu?" diye sorduğumda gözleri çok kısa bir an dudaklarıma kaydı ve "Hayır, önemsiz bir şeydi." diye mırıldandı. Kaşlarım daha çok çatılırken "Belki de benim için önemli bir şeydir." dediğimde birden gözlerinde bir ışıltı oldu ve "Ben sorduğumda sarhoş olduğum zaman söylediklerim için de sen önemsiz demiştin." diye bana cevap verdi.

Onun bu cümlesiyle birden kulaklarımda 'Seni seviyorum Melis.' diyen sesi yankılanınca "Sarhoştun Ediz, şu an hatırladıklarını bile yanlış hatırlıyor olabilirsin." diye savunma yaptım. Kaşlarını hafiften çatarak "Hayır her şeyi hatırlıyorum. Ayrıca hiçbiri de benim için önemsiz değildi." dediğinde bir an ne diyeceğimi bilemedim. Kalbim hızlanmaya başladığında aklıma benden sakladığı sır gelince kaşlarımı çatarak "Benden ne saklıyorsun?" diye sordum.

YETİMHANE 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin