İşe geldiim! Sonunda sınavlarım bitti be! Zaten bir hafta daha sürse kendimi asacaktım hfjgndks. Ee millet nasılsınız? Özlediniz mi bizimkileri? Ben eminim ki çok özlediniz. O zaman sizi bekletmeden bölüme geçelim olur mu? Multide; Ediz Bey'imiz var.
İyi okumalar canlarım...Dudaklarımın üstünde hissettiğim sıcaklıkla gözlerim büyürken hızla kendimi geri attım. Ediz de birden beni bırakıp geri çekildiğinde kumda ayağım kaydı ve kıç üstü yere yapıştım. Asıl komik olan Ediz'in de sendeleyerek yere düşmesiydi. Kalbim deli gibi atarken bırakın hızlı nefesler almayı nefes bile alamıyordum. Sanki kalbim sıkışıyor, her nefes aldığımda ciğerlerim sızlıyordu. Dudaklarımın üzerindeki Ediz'in dudaklarının sıcaklığını hala hissediyordum. Beni asıl bitiren şey de buydu. Büyük ihtimal bu anı uzun bir süre unutamayacaktım.
Ediz bana en az benim kadar afallamış yüz ifadesiyle bakarken hızla oturduğum yerden kalktım ve arkamı silkeleyerek "Ö-özür dilerim. İsteyerek yapmadım." deyip hızla onun yanından uzaklaştım. Koşarak bizimkilerin yanına gittiğimde hiç kimsenin bu anı görmemesi rahatlamama sebep oldu. Bir kişi hariç. Egemenle gözlerimiz kesiştiğinde bana büyük bir temkinlikle baktı. Sanki her an her şey yapabilirdim ve o buna hazırdı.
Eda gülerek koluma girip "Kanka hadi yüzmeye gidelim." dediğinde Egemen oturduğu yerden kalkarak beni kolunun altına çekti ve "Özür dilerim hanım efendi ama benim bu zilliyle küçük bir işim var." dedikten sonra bana dönerek "Gidelim mi?" diye sordu. Gözlerimin dolmasını engellemeye çalışarak başımı salladığımda beni az önce geldiğim tarafa doğru yürütmeye başladı. Çocuklardan biraz uzaklaştığımızda "Az önce olanları gördüm." deyince elim istemsizce dudaklarıma gitti. Sanki o sıcaklık hala oradaydı.
Kalbimin ritmi tekrardan hızlanırken kafamı kaldırarak ona baktım ve "Egemen yemin ederim bilerek yapmadım." dedim. Dolmuş gözlerime bakıp şaşkınlıkla "Saçmalama, tabii ki de bilerek yapmadın. Sadece küçük sakarlıklarından biriydi. Ayrıca burada onun da suçu var. Sana fazla yakın duruyordu." dediğinde ellerimle yüzümü kapattım ve "Allah'ım! Az önceki an gerçekten yaşandı mı?" diye mırıldandım.
Egemen "İkimiz de aynı rüyayı görmediysek eğer fazlasıyla yaşanmış görünüyor." dediğinde kafamı kaldırıp dolu gözlerimle ona bakarak "Şimdi benim ilk öpücüğüm gitti mi?" diye sordum. Hafif bir gülme sesi çıkarıp "Bunu mu dert ediyorsun?" dediğinde utanarak başımı önüme çevirdim ve "Sadece, bu özel bir şeydi. Özel biriyle olması gerekirdi." diye mırıldandım. Yavaş adımlarla yürümeye devam ederken "Bu duruma üzülmen çok saçma değil mi? Sonuçta olay yine sevdiğin çocukla yaşandı." dediğinde başımı kaldırarak tekrar ona baktım.
"Sevdiğim ve beni seven çocukla olmasını tercih ederdim. Platonik bir şekilde sevdiğim ama beni bir an olsun görmeyip şu dünyada en sinir olduğum kızla çıkan çocukla değil."
Ediz'den
Oturduğum yerden bana arkasını dönüp çocukların yanına giden Melis'e bakarken "Siktir." diye mırıldandım.
Az önce ne olmuştu lan öyle?
Elim istemsizce deli gibi atan kalbimin üzerine giderken içime derin bir nefes çekmeye çalıştım. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki bunu gören biri, maraton koşusundan çıktığımı falan düşünebilirdi. Elimi kalbimden indirip gözlerimi kapattığımda birden dudaklarımda Melis'in dudaklarının sıcaklığını ve burnumun dibinde bana şaşkınlıkla bakan mavi gözlerini gördüm. Hızla gözlerimi açtığımda karşıda bana bakan Egemen'le göz göze gelince kendimi toparlamaya çalışarak ayağa kalktım.
Egemen benden gözlerini alarak ayaklanıp bir şeyler söyleyerek kolunu Melis'in omzuna attığında kaşlarımı öfkeyle çatıp "Senin o kolunu..." diye mırıldandım. Onlar ikisi sahil boyunca yürümeye başlarken davranışlarımın saçmalığını fark ederek arkamı döndüm ve bir adım bile duraksamadan kendimi buz gizi deniz suyunun içine bıraktım. Suyun altında gözlerimi kapattığımda aklıma yine o bir saniyelik an geldiğinde suyun üstüne çıkıp saçlarımı çekiştirerek "Kendine gel oğlum! Sanki ilk defa bir kızla öpüşüyorsun. Bu öpüşme bile sayılmaz lan. Sadece yanlışlıkla dudaklarınız birbirine deydi. Sil at kafandan." diye mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANE 3
Fiksi RemajaEllerimi, sanki içinde bir şey saklıyormuşum gibi tuttuktan sonra gözlerimi kapattım ve kısa bir süre sonra tekrar aralayıp ellerimi açarak göğe doğru üfledim. Ediz meraklı bir sesle "Ne yapıyorsun?" diye sorduğunda gülümseyerek yıldızlara bakıp ar...