Bölüm 17

3.5K 178 116
                                    

İşte çoğumuzun lanetli gördüğü o pazartesi geldii! İkinci dönemin ilk günü ha? Umarım düşündüğüm kadar zor geçmez de güzel ve eğlenceli bir dönem geçiririm. Tabii bunu hepiniz için söylüyorum millet. Derslerinizi boşlamayın. Hepinize yeni dönemde başarılar diliyorum. Hadi bölümümüze geçelim. Multide; Eda ve Melis var. Aslında Eda ve Doğukan'ı hiçbir zaman paylaşmak istemedim ama bu fotoğrafı görünce dedim ki 'İşte bu!' 😃
İyi okumalar...

Ediz elini koluma koyup yavaşça sıvazlayarak "Sakin ol pantercik. O iyi, sadece sen gittikten sonra kimseyle görüşüp konuşmak istemedi o kadar." dediğinde çocuklara bakarak tedirgince gülümsedim ve "Hadi siz Ediz abinizle gidin. Ben de Defne'yi alıp geliyorum." dedim. Ardından bir cevap vermeden içeriye doğru hızlı adımlarla ilerledim. Defne'nin kaldığı odanın önünde içeriden yeni çıkan Seda ablayla karşılaştığımda bana şaşkınlıkla bakıp "Meliscim, sen gitmemiş miydin?" diye sordu. Başımı sallayarak "Geri döndüm Seda abla. Defne nasıl? İyi değilmiş pek." dediğimde iç çekerek "Sen gittiğinden beri kimseyle görüşmek istemiyor. Odasından çıkmıyor, doğru düzgün yemek yemiyor." diye saymaya başlayınca "Arda'yla da mı görüşmek istemiyor?" diye sordum.

Başını sallayarak beni onayladığında kapıyı göstererek "Yanına girebilirim değil mi?" diye sordum. Gülümseyerek başını sallayıp "Tabii ki girebilirsin, seni gördüğüne çok sevinecektir." dediğinde ben de gülümsedim ve başımı sallayarak kapıyı yavaşça aralayıp içeri girdim. Çocuklar havanın güzelliğinden dolayı dışarıda olduğundan odada bir tek yatağına kıvrılmış Defne olduğunu görünce kapıyı kapatıp yavaş adımlarla yanına gittim.

Başına geldiğimde gözlerini açmadan burnunu çekip çocuksu sesiyle "Git." dediğinde Seda abla olduğumu düşündüğünü anlayarak hafifçe güldüm ve "Ama daha yeni geldim." dedim. Defne şaşkınla gözlerini aralayıp "Melis abla?" dediğinde kocaman gülümsedim ve kollarımı açarak "Defne'm." dedim. Heyecanla yattığı yerden kalkıp boynuma atlayarak "Dönmüşsün!" dediğinde gülerek onu kucağıma aldım ve "Döndüm bir tanem." dedim. Burnunu çekerek "Ama hani bir daha dönmeyecektin." dediğinde gülümseyerek saçlarını okşadım ve "Hmm, dönmesemiydim yoksa?" diye sordum. Benden uzaklaşıp başını hızla iki yana sallayınca gülerek iki yanağını öptüm ve "Ben yokken yaramazlık yapmışsın biraz." dedim.

Yüzünü asarak "Sen dönmeyeceksin sanıyordum." dediğinde "Ama bak Arda ve Alp abin çok üzülmüş hastasın diye." diyerek yanağını sıktım. Bana küçük mavi gözlerini büyüterek bakıp "Arda küstü mü bana?" diye sorduğunda gülerek ayakkabılarını giydirdim ve üzerindeki tatlı geceliklerini düzelterek "Yok bir tanem, küsmemiş." dedim. Onu kucağıma alıp odadan çıkarken burnunu çekip "Nereye gidiyoruz?" diye sorduğunda düşünür gibi sesler çıkardıktan sonra ona bakarak "Hep beraber güzel bir film izleyebiliriz diye düşünmüştüm." dedim. Defne'nin adeta gözleri ışıldarken kollarını havaya kaldırıp neşeyle "Ejderhaları izleyeliim!" dediğinde gülerek başımı salladım ve "Ediz abini kandırabilirsek izleriz." dedim.

Beraber içeri girip odanın önüne geldiğimizde Defne'nin ağırlığını bir koluma verdim ve geldiğimden beri ilk defa girdiğim odama girdim. Benim kalbim özlemle sıkışırken Arda çocukların birleştirdiği yataktan aşağıya atlayıp "Defne!" diye bağırınca Defne'yi yere bırakıp kenara çekildim. Arda koşarak Defne'ye sarılırken gülümseyerek bilgisayardan film arayan Ediz'in yanına gittim. Defne burnunu çekerek "Seni korkutmak istememiştim." dediğinde Arda onun yanağını hızla öptü ve "Önemli değil." dedi. Defne de tekrar gülerek ona sarıldı.

Kendi kendime "Ama siz çok tatlısınız ya." diye konuştuğumda birden yanağımda hızlı bir öpücük hissedince şaşkınlıkla Ediz'e döndüm. Ona dönmemle bana göz kırpıp "Sen daha tatlısın." dediğinde birden Ediz'i uzaylılar kaçırmış da yerine klonunu bırakmış gibi hissettim. O bilgisayara dönerken elimin tersini alnına koyup "Ateşin de yok ki." diye söylendiğimde gülmekle yetindi. Bu sırada Defne gelip Ediz'in bacağına sarılarak "Ediz aşkım, ejderhaları izleyelim." dediğinde Ediz eğilerek onu kucağına aldı ve düşünür gibi sesler çıkarıp "İzleyelim mi Melis ablası?" diye sordu.

YETİMHANE 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin