İşte geldiiim! Bakalım bizim yavruların derdi neymiş ve Melis kuşumuz onlara yardım edebilecek miymiş? Multide; Işılcığımız var.
İyi okumalar...Ediz kulağıma doğru eğilip "Batular sence de biraz garip değil mi?" diye sorduğunda gözüm, filme kilitlenmiş gibi davransa da siniri hem yüzünden hem de durmadan salladığı bacağından belli olan Batu'ya kayarken onu başımı sallayarak onaylayıp diğerlerini rahatsız etmemek için sessiz bir şekilde "Işıl'la kavga etmişler sanırım. İkisi de birbirine pek dost canlısı olmayacak şekilde bakıyor." dedim. Beni başını sallayarak onayladığında sol tarafımdan "Allah'ım sen yardım et." diyen Yıldız'ın sesi gelince önce doğru eğilerek onlara baktım.
Yıldız korkulu gözleriyle ekrana bakarken yanındaki Berkay'a doğru dönüp onun kolunu sıkıca tutmuştu ve en küçük bir sahneden başını göğsüne saklayacakmış gibi duruyordu. Berkay da başını ona doğru çevirmiş gülümseyerek film yerine Yıldız'ın bu çocuksu halini izliyordu. Bu halleri benim gülmeme sebep olurken her ne kadar sesim kısık olsa da Berkay dikkatini diğerleri gibi filme vermediği için beni duymuş olacak ki kafasını kaldırarak bana baktı. Göz göze geldiğimizde sırıtarak gözlerimle yanındaki Yıldız'ı gösterdiğimde o da sırıtarak göz devirip dudaklarını oynatarak "Dön önüne." deyince gülerek geri yaslanıp başımı kaldırarak ekrana baktım ve gördüğüm manzarayla aynı anda çığlığı basıp başımı Ediz'in göğsüne sakladım.
Bizimkiler benim bu halime gülerken salonda benim dışında birkaç bağırış daha yükseldiği için izleyiciler bunu ben takmamış gibi görünüyordu ama asıl sorun benim bu akşam uyuyamayacağımı biliyor olmamdı. O yüzü kolay kolay unutabileceğimi sanmıyordum.
Ediz gülerek sırtımı sıvazlayıp "Yok bir şey güzelim, sakin ol biraz." dediğine dolu gözlerimle başımı kaldırarak ona baktım ve "Ediz ya, nasıl yok bir şey? O yüz çok korkunçtu ama." diye küçük bir çocuk gibi mızmızlandım. Ediz benim bu halime şaşırsa da hafifçe gülüp eğilerek burnumun ucuna küçük bir öpücük kondurdu ve başımı omzuna yaslayıp "Kapat gözlerini tamam mı? Filmin bittiğini bile anlamayacaksın." dedi. Kendimi toplamak için derin bir nefes alıp gözlerimi kapattığımda aklımdan geçen tek bir şey vardı.
Korku filmlerinden nefret ediyorum!
***
Filmden çıktığımızda Can ağlamaklı bir şekilde bana sarılıp "Çok korkunçtu." dediğinde ben de aynı ifadeyle ona sarıldım ve "Bence dee." diye yakındım. Çocuklar bizim bu halimize gülerken Ediz beni tutup kendine çekti ve "Can, yılışma kardeşim." dedi. Bunun üzerine ben sırıtarak göz devirirken Can benim aksime bıkkınlıkla göz devirdi ve "Aman, yemedik sevgilini." diyerek gidip Egemen'in koluna girdi. Egemen onun bu haline gülerek kolunu omzuna attı ve "Ben senden kurtulamayacak mıyım kardeşim?" diye sordu. Can sırıtarak cıkladığında Kerem onların bu haline gülerek bize döndü ve "Önce yemek mi yoksa bowling mi?" diye sordu.
Sorusuyla Yıldız'la hevesle el kaldırıp "Yemek!" dediğimizde Berkay gülerek "Sanırım birileri bayağı acıkmış." deyince sırıtarak omuz silkip bir elimi karnıma koydum ve "Korkmak beni acıktırıyor." dedim. Yaren bu halime gülerek "Filmi izlemedin bile Melis." dediğinde Yıldız "Ben izledim ama." diye gururla başını kaldırınca ona imalı bir sırıtmayla baktım ve "Evet ben gördüm, baya güzel izliyordun filmli." diyerek yanındaki Berkay'a baktım. Bu dediğimle Yıldız gözlerini büyütüp benim koluma vurarak "Sen bizi mi izliyorsun ya?!" diye çıkışırken Egemen de benim gibi sırıttı ve "Bunda utanılacak ne var canım? Bence çok tatlıydınız." dedi. Diğerleri bizim onlara böyle takılmamıza gülerken Berkay çatık kaşlarıyla Egemen'e dönüp "Abi bari sen yapma!" diye çıkışınca Batu lafa girip "Siz de sevgili olun artık be oğlum!" dediğine Yıldız utancından bayılacak gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANE 3
Ficção AdolescenteEllerimi, sanki içinde bir şey saklıyormuşum gibi tuttuktan sonra gözlerimi kapattım ve kısa bir süre sonra tekrar aralayıp ellerimi açarak göğe doğru üfledim. Ediz meraklı bir sesle "Ne yapıyorsun?" diye sorduğunda gülümseyerek yıldızlara bakıp ar...