Din perspectiva lui Melody.
— E deja a patra nota mica din saptamana asta! Ash asa ceva e de-a dreptul inadmisibil.
— Ok.
Il privesc stupefiata si incerc sa raman calma, in ciuda faptului ca Ash reuseste sa imi intinda mereu nervii la maxim. Colac peste pupaza, acesta isi scoate lenes o tigara si o aprinde chiar sub ochii mei. Acesta sufla amuzat fumul negricios in directia mea, apoi pufneste ironic.
—Ash, mergi prea departe. Nu fi nesimtit cu mama ta.
Harry intervine si el in discutia noastra dar este in zadar. Isi da ochii peste cap drept raspuns remarcii tatalui sau, apoi continua sa traga nesatul din blestemata aia de tigara.
— De ce trebuie sa fii atat de insensibil mereu?
Isi intoarce capul fulgerator spre mine si poposeste cu privirea lui intunecata cateva secunde asupra mea. Imi mentin ferma pozitia si il atintesc cu vederea.
Inca de cand a implinit 15 ani, Ash e de necontrolat. Nu se schimba deloc de trei ani incoace desi mereu ne promite acelasi lucru. La inceput a fost un copil la locul lui, desi mereu a avut o inclinatie spre comportamentul asta iresponsabil. Facea tot timpul boacane mult prea exegerate pentru varsta lui frageda. Dar il puteam tine in frau cu usurinta, insa acum orice am face este in zadar.
Ash se inclina din ce in ce mai mult spre partea intunecata a tatalui sau. Spre partea aceea scaldata in ura. Mereu i-am oferit dragostea si intelegerea de care avea nevoie, poate de asta nici nu ii inteleg comportamentul si atitudinea superioara si dezgustata fata de toate persoanele din jurul lui.
Furios se ridica de la masa dupa ce stinge tigara si se tranteste pe canapeaua din sufragerie, ignorand complet orice rugaminte a noastra.
Oh nu, m-am saturat pana peste cap de comportamentul asta. Il urmarsc tafnoasa pana in incaperea cealalta.
—Ash, ai face bine sa iti ceri scuze si sa iti revizuiesti comportamentul asta de huligan.
—Mama exagerezi, ca de fiecare data. Doar pleaca dupa capul meu.
Harry apare de nicaieri si ii smulge telecomanda pe care o butona nonsalant, din mana. Privesc usor dezamagita spre unicul meu fiu. Nu ma asteptam sa ne ofere acelasi tratament si noua, desi asta e firea lui. Nu pot schimba ceva ce pentru el este firesc.
— De ani buni esti o durere imensa in fund. Mereu trecem cu vederea tot ce faci, mereu speram ca te vei schimba dar tu esti acelasi mitocan.
— Nu degeaba sunt facut din doi delicventi.
Ochii mi se maresc de surprindere. Stiu ca tot timpul se leaga de acest aspect neplacut al vietii noastre. Il foloseste drept scuza pentru viata sa haotica in care s-a scufundat .
Harry il apuca violent de mana, obligandu-l sa stea in picioare. Inchid ochii suparata, apoi expir zgomotos toata durerea care se acumuleaza in interiorul meu.
— Asculta baiete, chiar daca esti fiul meu asta nu ma va impiedica sa iti zdrobesc fata aia. Credeam ca am lamurit o data lucrul asta.
— Ma rog.Pufneste rautacios si se aseaza inapoi pe canapea. Cand a devenit atat de nesimtit si nemilos? Stiu ca timpul petrecut departe de el contribuie la atitudinea lui maniaca, dar tot ce am facut a fost doar pentru binele si fericirea lui.
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...