Mai erau doua zile si era Craciunul. In toata casa mirosea a prajituri, era o atmosfera atat de familiala. Mama impreuna cu Chloe, au impodobit absolut toata casa, aruncand in stanga si in dreapta cu decoratiuni si lumnite. Coroana din crengute de brad, prinsa cu funde rosii si impodobita cu stele si clopotei, era atractia casei. De ce? Pentru ca eu o cumparasem.
Ma simteam inutil in timp ce stateam degeaba si priveam pe cele doua fiinte aeriene, cum se agitau prin casa din cauza pregatirilor, asa ca, eu m-am ocupat de dormitorul nostru. Dupa ce m-am gandit doua ore ce as putea schimba la el, am decis doar sa pun o instalatie care avea luminitie de culoare mov, pe pereti si pe tablia patului. Tata doar facea glume pe seama lor. Oricum, camera a arata mult mai dragut cu luminitile.
Mi-am tras ghetele in picioare, iar Chloe a coborat grabita, luandu-si paltonul din cuier. Trebuia sa mergem sa cumparam bradul. Initial, asta era traditia mea si a tatalui meu, dar i-am promis lui Chloe ca o voi duce la targul de craciun si ca vom face asta impreuna. Tata nu a avut nimic de obiectat pe tema asta, a fost chiar fericit ca nu a mai trebuit sa care bradul pana la masina.
Am iesit afara din casa razand, in timp ce mama numai contea cu pupicurile asupra lui Chloe. De cand s-a intors de la spital, Chloe a stat mai mult pe la noi. Parintii ei au disparut subit, spunand ca au o treaba urgenta in California. Eu doar ma bucaram ca au disparut o vreme din peisaj si ca ne vor lasa in pace, cel putin acum. Nici Chloe nu parea foarte indignata, dar stiu ca suferea. In fond erau parintii ei si avea nevoie de dragoste parinteasca. Dar o primeste din plin de la parintii mei. Mama deja o considera fiica ei, iar tata a inceput sa ii dea dreptate mai mult ei decat mie.Dar eu eram fericit. Voiam ca parintii mei sa o considere fata lor si sa nu faca niciodata diferente intre noi.
Afara era un ger glaciar, fulgi mari parasind cerul, asternandu-se pe pamant. Parul nostru a fost rapid acoperit de omat. Era o atmosfera si o priveleste atat de frumoase. Toate casele erau imbodobite. Tot cartierul era plin de lumini si decoratiuni.
Am urcat in masina, plecand cu grija dupa loc. Am bagat intr-a intaia si am accelerat. Chloe s-a repezit din nou la casetofon, dand drumul la muzica. Era deja un obicei al nostru. Eu conduceam, iar ea facea pe dj-ul. Pana in centru doar mi-a spart timpanele, in timp ce canta colinde de craciun. Eu de data asta am zis pas, si doar m-am amuzat pe seama ei.
In mai putin de un sfert de ora, eram deja in centru, unde era organizat targul de craciun. Cu greu am gasit un loc de parcare unde sa lasam masina. Targul era imens, nu am mai vazut atata lume adunata intr-un loc de cel putin un an.
Chloe a coborat, privind cu gura cascata in jur. Era primul ei Craciun in Anglia si inca nu stia obiceiurile noastre. A facut o pirueta si a inceput sa rada.
- "E atat de frumos."
A murmurat, facandu-si loc printre oameni. Am prins-o de mana inghetata. Aveam cu siguranta sa o pierd in marea de oameni daca nu o tineam langa mine. Tarabe cu dulciuri, cu manusi si caciuli, cu haine, cu jucarii, cu mancare, ne inconjurau din toate partile. Am vazut chiar si locul amenajat pentru patinuar. Clar avea sa fie o zi pe cinste, mama trebuia sa astepte pana seara sa ajungem cu bradul.
- "Deci, ce vrei sa facem prima data?"
- "Chiar nu stiu, simt ca lesin. E atat de fascinant."
- "Putem sa mancam ceva daca iti e foame sau daca iti e pofta de ceva."
A aprobat, apoi ne-am indreptat spre taraba cu dulciuri, evident. Doar e Chloe. Am luat doua portii mari de gogosi cu ciocolata si mere glazurate. Eu urma oricum mai tarziu sa arunc marul. Era prea tare pentru a putea fi mestecat. Nu voiam sa imi pierd dintii tocmai in ajunul craciunului.
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...