capitolul 65

932 43 9
                                    





Tatal ei a ramas sprijinit de perete, stergandu-si sangele de la gura. Ochii sai erau mijiti, privind spre abdomentul lui Chloe. Stiam ca inca era devreme si ca nu trebuia sa ii fi spus, cel putin nu in asemenea conditii. Dar cand am vazut ca a bruscat-o pe Chloe, am vazut negru in fata ochilor.

Acesta s-a dezmeticit, apoi privirea sa a devenit pur si simplu demonica. Din instinct m-am pus in fata lui Chloe, protejand-o de propriul tata. Desi eram putin speriat de cum vor recurge lucrurile, expresia feței mele inca era calma si superioara.

— "Esti doar o tarfa fetito."

Tatal sau a scuipat furios cuvintele, incercand sa faca contact vizual cu ea. Am auzit-o suspinand adanc, iar mama a fost imediat langa ea.

— "Iti dau un sfat amice."

Am spus prinzandu-l violent de gulerul camasii.

— "Dispari si nu indrazni sa mai calci vreodata pe aici."

Am spus, apasand fiecare cuvand in parte. Acesta m-a privit scarbit, iar mama lui Chloe doar statea in usa privindu-ne impasibil. Ce naiba era cu femeia asta?

— "O sa regretati cu totii, inclusiv tu Chloe."

A spus el dezgustat, apoi a parasit casa impreuna cu acritura de nevastasa.

— "Dobitocul."

Am spus eu, apoi am trantit usa in urma lor. Mi-am intors atentia spre Chloe, care plangea incet in bratele mamei mele.

— "Nu plange iubito. Suntem aici, tatal tau nu ne poate face nimic."

— "Nu imi cunosti tatal Ash, nu ne va lasa in pace asa usor."

— "Tatal tau e doar un mos idiot, care are lipsa de ocupatie. Ok?"

— "Chloe are dreptate Ash, tatal ei nu e atat de inocent precum pare. Deja situatia scapa de sub control."

— "Vrei sa spui ca iti e teama de el tata?"

— "Imi e teama pentru siguranta voastra, la naiba."

Am privit sceptic la ambii mei parinti. Nu mai intelegeam nimic din toate astea. Cine naiba era omul asta si de ce era atat de croit impotriva tatalui meu?Aveam prea multe nelamuriri, dar am lasat-o balta. Nu imi pasa de trecutul lor si clar nu imi era teama de un om ca ala. Prioritatea mea era acum doar Chloe, care inca plangea infranta.

— "O sa fie totul bine ok?"

Am spus ingenunchiand in fața ei. I-am mangait parul, in incercarea de a o linisti. Mama ma privea trista si cu o urma de vinovatie in ochi.

— "Imi pare rau Ash, nu te-am protejat cum trebuia, iar acum ai de suferit din cauza trecutului nostru."

— "Nu imi pasa ce ati facut voi mama. Daca pentru a o intalni pe Chloe a trebuit sa il intalnesc si pe psihopatul ala, atunci asa sa fie."

— "Nu intelegi Ash..."

— "Exact mama. Nu inteleg firar sa fie."

Am tipat, apoi m-am ridicat in picioare. Pumnul meu a lovit peretele, fara a ma gandi macar la ceea ce fac. In urma impactului, Chloe e tresarit speriata dar nu a spus nimic.

— "La naiba mama, tata a omorat oameni, tu te ocupai cu droguri sau ce dracului faceai, ati fost in inchisoare, ati incendiat-o, ati evadat, ati facut atatea lucruri nebunesti, iar acum va temeti de omul asta sarit de pe fix?"

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum