— "Ash?"
Inima mi-a tresarit fericita in piept. Am inchis ochii usurat pentru o secunda, apoi m-am intors grabit spre fata ce imi striga cu atata disperare numele.
Zambetul meu s-a largit mai mult, apoi am fugit in directia lui Chloe, care ma astepta speriata la baza scarilor. Ochii ei inca emanau spaima si erau plini de lacrimi. Dar dincolo de acele lacrimi blestemate am vazut bucuria revederii.
Mi-am infasurat bratele in jurul trupului ei. Aceasta m-a strans puternic, apoi a izbucnit intr-un hohot de plans. Mainile ei mici si slabe ma strangeau atat de tare, aratandu-mi tot dorul ce mi l-a purtat.
Plangeam si eu incontinuu, iar acum ca o simteam la pieptul meu ma simteam din nou intregit. Palma mea plina de sange ii mangaia cu disperare parul.
— "Uita-te la mine Chloe."
Am spus plangand, apoi i-am prins chipul in palme. Ochii sai erau atat de rosii si tulburi, iar in jurul ochilor era atat de neagra din cauza oboselii si a plansului.
Mi-am izbit buzele de ale ei intr-un sarut plin de agonie si dor. Inca simteam ca sunt intr-un vis, dar acum nu mai voiam sa ma trezesc vreodata din el. Chloe era in bratele mele, nu mai aveam nevoie de nimic. Acum mi-as fi dorit sa fim inghititi de pamant si sa ramanem asa vesnic.
Aceasta m-a sarutat la randul ei disperata, tinandu-si mainile stranse in hanoracul meu. Ne agatasem disperati unul de altul, pentru ca noi doi doar impreuna functionam. Doar asa am fi supravietuit.
— "Nu iti mai dau drumul niciodata!"
Am soptit la fel de disperat, sarutandu-i apasat fruntea dupa ce i-am parasit buzele.
— "Am crezut ca ai plecat pentru totdeauna."
A soptit ea cu greu, privindu-mi incontinuu chipul ranit. Aceasta si-a trecut grijulie degetele fine peste arcada mea sparta, privindu-ma cu durere.
— "S-a terminat?"
A intrebat ea, apoi a vrut sa priveasca in directia tatalui ei. Speriat, i-am acoperit rapid cu palma ochii.
— "Nu trebuie sa vezi asta Chloe."
Am spus calm, apoi am strans-o inapoi in brate. Voiam sa o lipesc cumva de mine sau sa o fac una si aceeasi cu trupul meu. Sa nu o mai pierd niciodata.
Toata agonia pe care am suportat-o, toata durerea si toate vietile pe care le-am luat, doar pentru a o avea pe ea iar in bratele mele, a meritat.
— "S-a terminat?"
A intrebat din nou, la fel de speriata. Stiam ca trebuia sa auda asta din gura mea, numai atunci ar fi crezut ca totul o sa fie bine.
— "S-a terminat Chloe."
Am spus privind peste umar trupul din spatele nostru. Intre timp, tata a dat buzna in hol. Acesta ne-a privit ingrozit, apoi privirea lui s-a imblanzit, lasand lacrimile sa ii inunde verdele ochilor limpezi.
A fugit schiopatand spre noi, apoi a tras-o cu putere pe Chloe la pieptul lui. Aceasta si-a infasurat mainile tremurande in jurul lui.
— "Imi pare rau. Imi pare atat de rau."
Murmura ea incontinuu printre lacrimi. Amandoi am privit-o compatimitor, apoi tata asemeni mie, i-a prins chipul in palme.
— "Asta e ceea ce a vrut tatal tau Chloe."
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...