capitolul 27

1.2K 51 7
                                    




Telefonul meu suna insistent, trezindu-ma dintr-un somn adanc. Pe o parte eram recunoscatoare, pentru ca, visam lucruri urate.

- "Opreste-l odata, la dracu."

Ash mormaia pe undeva prin pat, punanadu-si apoi perna pe cap. Era tata, la naiba. Oare aflase ce se intamplase? Stia ca sunt acasa? Cu inima cat un purice, am raspuns.

- "Da tata."

- "Chloe, Dumnezeule, cand aveai de gand sa raspunzi? Esti bine?"

- "Da tata, ce naiba se intampla?"

- "Unul dintre profesorii tai m-au anuntat despre accidentul tau de ieri. Esti bine? Repet."

- "Da tata sunt bine, cel putin acum."

- "Unde esti? Noi plecam de aici in cateva ore."

Drace...

- "Tata, sunt bine, sunt la o prietena. Nu e nevoie sa va deranjati."

- "Chloe, ma minti. Cine te-a adus acasa?"

- "Tata, ce e cu tot interogatoriul asta? Ti-am spus ca sunt la o prietena si ca sunt bine, ok?"

- "O sa discutam despre asta acasa. Sa fi acasa pana diseara."

- "Tata, ti-am spus sa ramai acolo, oriunde ai fi. Am nevoie de o pauza. Vreau sa ma relaxez cu prietena mea."

- "Daca ai nevoie de mine, vin si de la capatul lumii Chloe."

- "Stiu tata, dar nu e nevoie, serios."

Am mai schimbat cateva vorbe, apoi am inchis. Scapasem de data asta ca prin urechile acului. Oare tata stia ca Ash e cel care m-a adus acasa? Sigur ar fi facut mai mult caz pe tema asta daca stia.

- "Ash, trezeste-te. E posibil ca tata sa vina acasa."

- "La naiba Chloe. Lasa-ma sa dorm. Vorbim cand ma trezesc."

Iritat, s-a rostogolit cat mai departe de mine, lasandu-se iar pierdut sub pilota.

- "Cum zici tu."

Enervata am coborat in living. Eram putin stresata din cauza tatalui meu. Tot nu stiam ce sa cred in legatura cu asta. Si mai era si Ash care nu voia sa se trezeasca. Era deja 11 amiaza. Am intrat in bucatarie, dar in loc sa pregatesc micul de jun, am umplut un bol mare cu apa rece. Am urcat scarile in fuga. Ash inca dormea adanc. Am aruncat apa rece ca gheata direct pe fata si tot corpul lui.

- "Chloe esti nebuna, la dracu!"

Acesta a sarit in picioare, in varful patului, tipand. Picaturile de apa ii se scurgeau din par, in jos pe trupul sau sculptat. Faptul ca nu purta tricou, era doar un bonus pentru mine.

- "Neata iubire."

Am spus sarcastica. M-am intins apoi si i-am sarutat varful nasului.

- "La naiba puiule, poti sa fi si tu normala? Macar o data in viata ta."

- "Care ar mai fi farmecul?"

- "Mda, asta asa e."

Am coborat inapoi jos. Nu stiu daca Ash avea de gand sa coboare jos sau ma va lasa singura pentru tot restul zilei. Am cotrobait prin frigider pentru a prepara micul de jun. Sincer, nu aveam pofta de nimic, dar era deja tarziu si trebuia sa mancam ceva.

- "Prefer niste oua si bacon."

A murmurat Ash, facandu-si aparatia in bucatarie. Acum purta doar o pereche de pantaloni de trening gri. Era inca la bustul gol. Era somnoros, iar parul sau era ciufulit. Era atat de dulce.

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum