Dupa trei luni
— "Mergem o data?"
Am intrebat exasperata deja pentru a zecea oara. Era ziua in care trebuia sa mergem la un alt control, dar era mult mai important acum pentru ca urma sa aflam sexul copilului.
— "Ash cred ca are prea multe emotii."
A spus Amelia izbucnind in ras.
— "Ash tu doar tragi de timp. Incearca sa mananci mai repede, astfel simt ca o sa nasc chiar aici."
Am spus eu enervata la culme de lasitatea lui. Amelia impreuna cu mama lui Ash au ras mai tare. Acesta ne-a privit iritat apoi a impins lent farfuria din dreptul sau.
— "Cred ca sunt plin."
A spus el privindu-ne amuzat.
— "In masina. Acum!"
Am ordonat autoritara, apoi mi-am cules geaca de piele dupa canapea.
— "Doamne, devine din ce in ce mai insuportabila."
A spus Dean exasperat. Era randul lui Ash sa izbucneasca in ras, dar apoi mi-a sesizat privirea urata pe care i-am atribuit-o. Acesta s-a prefacut ofensat pentru cateva momente de vorbele lui Dean.
— "Mie-mi spui?!"
A spus intr-un final. Cei doi au batut amuzati palma, iar Amelia mai avea putin si ii lua la bataie.
— "Daca nu mergem acum, voi doi ramaneti acasa."
A spus mama lui certandu-i. Eu aveam prea multe emotii pentru a mai spune ceva. Eram nerabdatoare sa aflu sexul copilului, iar mascaricii aia doi doar trageau de timp.
— "Acum mama."
A spus Ash devenind serios. Stiam ca are mari emotii pentru ziua asta si ca de aceea se comporta atat de prosteste.
Am iesit impreuna toti cinci din casa, urcand in masina lui Ash. Tatal lui plecase urgent intr-o calatorie de afaceri. Am decis sa mergem cu aceeasi masina pana la clinica.
Tot drumul a fost linistit, desi eu imi puteam auzi inima cum bubuie in toata masina. Nu eram sigura daca era in imaginatia mea sau o auzeau si ceilalti. Ash era la fel de emotionat, strangand cu fiecare ocazie volanul in maini.
Mi-am pus palma calda peste mana sa care se afla pe schimbator. Acesta si-a luat pentru o secunde ochii de la drum pentru a privi mana mea, apoi chipul meu. A zambit cald, reintorcandu-si atentia la sofat.
De la cativa metri am vazut clinica la care am mai fost doar o data de la primul control. Nu imi placea sa merg acolo, mirosul specific imi intorcea stomacul pe dos. Doctorul a fost intelegator, desi venea regulat acasa pentru a ma consulta.
Mi-am inghitit nodul din gat atunci cand Ash a parcat masina in parcare. Si-a decuplat cu greu centura de siguranta, apoi m-a privit stresat. La randul meu l-am privit la fel de emotionata.
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...