capitolul 4

2.4K 89 23
                                    

   

Din perspectiva lui Ash

Dimineata ma prinde mai obosit ca niciodata. Imi frec ochii cu podul palmelor si casc somnoros. Imi amintesc de noii vecini si ma indrept spre fereastra.Curios din fire, trag jaluzelele si privesc peste drum. Masina e tot acolo, nemiscata.

Imi ridic privirea spre al doilea etaj al casei. Casa lor este identica cu a noastra. Constructia este aceeasi. Cand privesc spre casa de peste drum parca privesc intr-o oglinda. Este atat de bine construita incat pana si ferestrele sunt la acelasi nivel cu ale mele.

Dar uit de casa vecina, uit si de geamuri, uit de tot ce ma inconjoara cand ea apare langa fereastra purtand doar o pereche de chiloti. Are parul ud, dovada ca doar ce si-a facut dus. Se plimba prin camera, aparent grabita dar continua sa isi unduiasca soldurile in ritm de dans. Isi sterge parul umed cu un prosop mare, apoi arunca pe ea un pulover ce ii acopera chiar si fundul.

La naiba...

Furios, trag inapoi jaluzelele si o ignor. Cum pot avea asemenea reactii cand nici macar nu am vazut-o in fata ochilor la doi metri. Incerc sa imi revin rapid din soc si cobor jos pentru micul de jun. Noroc ca e sambata. Nu aveam chef de cursuri si de cicalelile mamei. Raman la bustul gol si cobor zgomotos scarile.


— Neata puiule, ti-am pregatit micul de jun.

— Mama, nu mai am 5 ani, nu trebuie sa te deranjezi. Am invatat de mult sa imi pregatesc masa.

Vorbele mele au si o tenta de repros, iar mama se pare ca si observa asta, insa ma ignora cu desavarsire.

— Noi trebuie sa plecam intr-o ora la o sedinta foarte importanta. Avem un caz nou. Destul de complicat pot spune.

— Unde vrei sa ajungi cu asta mama?

— Nu este in Anglia... si cred ca vom fi nevoiti sa parasim tara cateva zile.  Crezi ca te poti descurca?

Nici macar nu imi mai bat capul. M-am obisnuit. De cand am implinit zece ani, cazurile lor sunt tot mai multe si plecarile tot mai dese.

— Am 18 ani, la naiba, cred ca imi pot praji si singur niste bacon.

— Atentie la limbaj idiotule.

Tata apare de nicaieri zambind, apoi imi plesneste ceafa in gluma.

— Mai usor batranule, nu vreau sa iti luxezi mana.

Mama zambeste, iar tata vrea sa imi mai arate inca o data ca ma poate lovi, dar este intrerupt cand mama se repede asupra lui.

— O sa intarziem scumpule.

Acesta bolboroseste ceva apoi dispare din bucatarie, urcand la etaj.

— Te iubim Ash, ai grija ce faci si sa te duci la scoala te rog. Ma voi interesa la director.

Imi dau ochii peste cap, apoi ma saruta pe ambii obraji. Dispare si ea din bucatarie, dar se intoarce si spune zambareata:

— Apropo, ai vazut-o pe noua vecina? E destul de sexy nu?

— Mamaaa!

Apuca sa fuga inainte ca prosopul aruncat de mine sa o nimereasca. Femeia asta. Cateodata e asa o copila. Ma trezesc chiar si eu zambind in timp ce imi mananc in liniste cerealele. Aud usa de la intrare inchizandu-se, semn ca mama si tata au plecat deja. Perfect. Am casa la dispozitie doar pentru mine cateva zile.

Azi vreau sa raman in casa. E oricum o zi mai racoroasa asa ca doar voi lenevi. Cu batonul de ciocolata in gura, il apelez pe Dean, lasandu-l pe speaker in timp ce cu cealalta mana aprind boxele.
Melodia tare umple brusc toata casa.

Dragostea doareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum