Stateam tolanit pe canapea, jucand un joc stupid pe telefon. Incercam sa-mi ocup timpul cu ceva pentru a trece mai repede. Eram din ce in ce mai indignat, caci pierdeam incontinuu.
Pe ecranul telefonului meu a aparut un mesaj de la Chloe. L-am accesat lenes, probabil ma anunta ca a ajuns acasa.
"Ash, cred ca stiu cine e barbatul din noaptea aceea."
Mi-am mijit ochii speriat, citind de mai multe ori mesajul. Un amalgam de sentimente a pus stapanire pe mine. Palmele mele s-au strans tremurand, in pumni. Un sentiment puternic de ura mi-a acaparat toata ratiunea. In fata ochilor mi-o puteam imagina doar pe Chloe cum striga dupa ajutor.
Fara a sta pe ganduri, am parasit casa trantind puternic usa in urma mea. Oricine ar fi acel cineva, va plati al dracului de scump pentru ce a facut. In fata ochilor nu puteam vedea decat furie si cum pumnii mei i-ar sparge fața monstrului aluia.
In fața casei lui Chloe, era o masina straina, apoi am vazut un barbat iesind din casa, impreuna cu parintii lui Chloe. Nu stiam ce sa cred despre acel barbat, iar corpul meu tremura din ce in ce mai tare. Mi-am ridicat privirea spre fereastra lui Chloe, doar pentru a o vedea pe ea privindu-ma speriata si cu ochii in lacrimi.
Am privit inapoi spre acel barbat dubios, apoi inapoi la Chloe. Aceasta tremura din ce in ce mai tare langa fereastra.
La dracu, s-a zis cu tine baiate.
Mi-am tras gluga hanoracului pe cap, apoi am trecut strada, dandu-mi seama ca el era vinovatul. Mergeam incet, pasii mei apasati formand un sunet apasator. Tremuram mai tare cu cat ma apropriam de ei.
Primul care mi-a sesizat prezenta a fost chiar tatal lui Chloe. Acesta s-a indreptat spre mine, incercand sa ma prinda de brat, parca anticipand ceea ce va urma sa se intample. L-am impins puternic, acesta cazand pe iarba.
— "Hei tu!"
A strigat nervos celalalt cretin la mine. Fara a sta prea mult pe ganduri, pumnul meu s-a izbit de fața barbatului necunoscut, cu o ferocitate nemaiîntalnita pana acum nici de mine. I-am simtit maxilarul zdrobindu-se sub pumnul meu, dar nu imi pasa.
Am auzit in surdina tipatul speriat al mamei lui Chloe. Dar nu dadeam doi bani nici pe lucrul asta. In fața ochilor ma vedeam doar pe mine zdrobindu-l pe imbecilul ala.
Furia si disperarea ma acaparasera complet. Trebuia sa fac asta pentru Chloe, pentru suferinta ei si a mea.
Acesta s-a prabusit la pamant, scuipand sangele din gura. Parea ametit, iar privirea sa terifiata implora mila.
Nu si de data asta amice. Doar Dumnezeu va avea mila azi de tine.
L-am ridicat de gulerul camasii, in picioare. Stateam acum fața in fața, singura diferenta era doar ca acesta se clatina pe picioare. Am privit dezgustat fața sa sifonata. Mi-am izbit un alt pumn de fața sa, acesta cazand din nou jos, ca secerat.
M-am urcat deasupra sa, impartindu-i o alta serie dureroasa de pumni. Oasele sale faciale se sfaramau sub pumnul meu.
— "Iti place?"
Am urlat furios in fața sa. Acesta nu era in stare sa formuleze un raspuns, si parea ca devine din ce in ce mai aerian. Am simtit bratele tatalui lui Chloe pe spatele meu. Acesta incerca sa ma ridice dupa gunoiul de sub mine.
— "Lasa-ma."
Am zbierbat cuvintele, impingandu-l departe de mine, din nou. Piciorul meu s-a izbit dureros de stomacul baiatului de jos. In urma impactului acesta s-a ghemuit, urland de durere. Gura sa a fost din nou invadata de un val de sange. M-am aplecat din nou spre fata lui.
CITEȘTI
Dragostea doare
RomanceDragostea este îndelung răbdatoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul tau, nu se mânie, nu se gândeşte la rau, nu se bucură de nelegiuire, ci s...